Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dodenlijst met Cohen en Aboutaleb

Borz
05-11-2004, 00:39

Dodenlijst met Cohen en Aboutaleb De Telegraaf publiceert vrijdag een dodenlijst die circuleert onder een groep 'zelfmoordcommando's', zeer waarschijnlijk de groep van Mohamed B. , de verdachte van de moord op Theo van Gogh. Naast Theo van Gogh staan op die lijst de Amsterdamse burgemeester Job Cohen, de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb, minister van Vreemdelingenzaken Rita Verdonk, kamerlid Geert Wilders en VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali.

Borz
05-11-2004, 00:39
Niet te geloven er staat zelfs een moslim op. Niet te geloven die jongens zijn echt ziek in hun hoofden

BraveHeart79
05-11-2004, 00:43
Jaja, nu komen de geruchten allemaal naar boven. Dadelijk komen zij met het verhaal dat Koningin Bea op trainingskamp is, gezonden door zelfmoordcommando Marco van Basten. BraveHeart79

Borz
05-11-2004, 00:57
Jaja, nu komen de geruchten allemaal naar boven. Dadelijk komen zij met het verhaal dat Koningin Bea op trainingskamp is, gezonden door zelfmoordcommando Marco van Basten. BraveHeart79 wat?

Onno29
05-11-2004, 01:22

Niet te geloven er staat zelfs een moslim op. Yeah DAS inderdaad ongelofelijk

Cat
05-11-2004, 01:26
Misschien: Abou Taleb, de meedansers met de massa, vertelde met een lach op tv dat de moslimfundamentalisten hun koffers moeten inpakken en het land moeten verlaten. Een PvdA'er die dit zegt! Hij staat gelijk aan Pim Fortuin's gedachtegoed. -?-

Borz
05-11-2004, 01:28
Yeah DAS inderdaad ongelofelijk Kijk dat Ahmed Abutalib misschien ook dingen zegt die soms verkeerd zijn is hij toch nog steeds moslim. Hoe kan iemand heb bedreigen met de dood echt niet te geloven. Die dodenlijst is ziekelijk.

Borz
05-11-2004, 01:29
Misschien: Abou Taleb, de meedansers met de massa, vertelde met een lach op tv dat de moslimfundamentalisten hun koffers moeten inpakken en het land moeten verlaten. Een PvdA'er die dit zegt! Hij staat gelijk aan Pim Fortuin's gedachtegoed. -?- En hiervoor ga je hem vermoorden? Lijkt me toch raar, Natuurlijk is dit iets slechts wat hij zegt

0_0
05-11-2004, 04:44
telegraaf = sensatie, als ze maar een exemplaar verkopen.

0_0
05-11-2004, 13:32
Tuurlijk hoor,, zoals gewoonlijk, past het je niet is het een sensatiekrant. Alsof ze enkel leugens plaatsen. Tot er een bericht i komt dat wel goed aanpast, met de wind meedraaien noemt men dat. Allemaal leugens, ,ou ja, Nederland en de ploitici weten ondertussen wel dat ze op hun hoede moeten zijn. Zeker als ze weten dat vele Marokkanen hun best doen 1 en ander af te doen als leugens of te minimaliseren. De vraag is, waarom doen ze dat? De feiten liggen op tafel! ik zeg toch het was bullshit.. politie weet van niks.

0_0
05-11-2004, 13:40
Ik geloof niets van die dodenlijst. Ik wil eerst een bron zien waaruit dat blijkt. ja de bron is dus de telegraaf die nu al die media hebben overgenomen. media is sensatie, misschien hebben ze een jochie geinterviewd ofzo die dat riep en dat heeft de telegraaf als voor waar aangenomen.

Grover
05-11-2004, 13:41
Misschien: Abou Taleb, de meedansers met de massa, vertelde met een lach op tv dat de moslimfundamentalisten hun koffers moeten inpakken en het land moeten verlaten. Een PvdA'er die dit zegt! Hij staat gelijk aan Pim Fortuin's gedachtegoed. -?- ik vond hem inderdaad een kontelikker omdat hij gewoon niet streng tegen die imam optrad. en dat gedoe met koffers inpakken sloeg ook nergens op want die gasten gaan hier heus niet weg als je ze een ticket aanbied of zo.

appie666
05-11-2004, 13:51
Misschien: Abou Taleb, de meedansers met de massa, vertelde met een lach op tv dat de moslimfundamentalisten hun koffers moeten inpakken en het land moeten verlaten. Een PvdA'er die dit zegt! Hij staat gelijk aan Pim Fortuin's gedachtegoed. -?- Hoezo meedanser? Wat had hij anders moeten zeggen? Wil je dat dat soort mensen in deze land verblijven dan? Zodat ze Moslims nog meer een slechte naam gaan bezorgen. Ik begrijp jou niet hoor!