Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nass België Hier Melden!!

Classy.Lady
04-11-2004, 23:10

Salaam, In welke sector van de Belgische arbeidsmarktvind je een grote gat ? Kan je er makkelijk werk vinden in België over het algemeen of is het een crisis? Wie of wie is soooo sweet om mij hierover uitgebreid te informeren..? :nijn:

madame_hind
05-11-2004, 07:46
Ik weet gewoon dat er een tekort is aan verpleegkundigen, boekhouders, camionchauffeurs... voor sommige beroepen zoeken ze veel mensen, in andere sectoren zijn er dan weer te veel mensen. één ding weet ik zeker, we hebben hier geen behoefte meer aan nachtwinkels, er zijn hier pakistanen op elke hoek ;)

Classy.Lady
05-11-2004, 14:18
Mag ik vragen uit welke deel van belgië jij vandaan komt? En bedankt voor je antwoord!

Nounousa
05-11-2004, 14:40
Wat je moet weten dat er in België heel veel Belgen wonen (!)

Classy.Lady
05-11-2004, 14:49

Wat je moet weten dat er in België heel veel Belgen wonen (!) :maf:

Mysticalia
05-11-2004, 18:46
Er is voor het moment veel werk mashAllah. :) Vooral bediendes in de Antwerpse haven, daar zoeken ze heel hard naar. als je nog meer wilt weten, pm me maar ;) Je kan ook een kijkje nemen op www.vdab.be dan heb je een idee van wat er gezocht wordt. En als je meerdere talen kent, dan ben je helemaal binnen :p en ik sluit me aan bij madame hind, genoeg nachtwinkels hier :hihi:

ThamentHociema
05-11-2004, 18:57
ik kom ook uit België, uit de provincie Antwerpen Ze zoeken hier idd heel veel verpleegsters, ik studeer ook voor verpleegster inschAllah dat ik tegen dan een baantje vind Maar er is idd wel werk hoor Wat zoek je juist?

Tranquille
05-11-2004, 19:01
Verpleegsters, bejaardenzorg, leraars secundair onderwijs, boekhouders, vrachtwagen chauffeurs, naaisters, enz....

Nounousa
06-11-2004, 16:40
:maf: WuahahAHhahaa.. Weet je hoe ze daarop praten..? Nog erger dan mij joh.. :maf: