Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : media versus duisenberg

just_fouad
08-01-2003, 13:41

ze komt voor de palestijnse zaak op ze gaat er naartoe maar altijd zullen het de "israeliers" zijn die daar niet tegen kunnen. de media ziet haar als een jodenhater nou schijt aan de media niet op hun achterijke geblaar letten uiteindelijk is de media eigendom van een jood zo simpel werkt het je bent voor de joden hier maar niet tegen anders ben je een "feminist" of wat dan ook of liever een terrorist :p laten we allemaal onze steun betuigen aan de palestijnen waar kan ik vlaggen kopen??????????????????????????????????????? in den haag??? het kan mij echt niks schelen go greta go greta go greta :zwaai: EN DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN!!!!!!!!! :verliefd:

souadaaaaaa
08-01-2003, 13:43
Beverwijk kun je grote Palestijnse vlaggen kopen

just_fouad
08-01-2003, 13:44
wat kosten die dingen ??? ik ga ze ophangen op onze pleintje man ik heb schijt aan die mensen :D

souadaaaaaa
08-01-2003, 13:49
Origineel gepost door just_fouad wat kosten die dingen ??? ik ga ze ophangen op onze pleintje man ik heb schijt aan die mensen :D eigenlijk zou iedereen een palestijnse vlag moeten dragen op zijn jas en als klapper een Palestijse vlag neer halen bij die ******* van een W. Frequin

just_fouad
08-01-2003, 13:57

wij begrijpen elkaar he!!!!!!!!

missBenThaib
08-01-2003, 13:58
Ik heb een Palestijnse vlag (een kleintje) op m'n jas bij mijn schouder naast de vlag van Marokko alleen jammer dat ik 'm niet op school mag dragen want er schijnen leerkrachten last van te hebben. Maar je kan zo vlag overal halen als je maar goed zoekt. we zouden eigenlijk moeten afspreken dat we op een bepaalde dag allemaal de Palestijnse vlag uit hangen kijken wat die squotos dan zeggen. LANG LEVE DE PALESTIJNEN

just_fouad
08-01-2003, 13:59
waaaaaaaaaaa ik wil ook zo n kleine ding op mijn jas hebben waar haal ik die dingen toch???? schijt aan die squto s of wat dan ook het zijn zwemmels

missBenThaib
08-01-2003, 14:08
Ik heb de mijne uit Vleuten Maar je kan ze ook in Beverwijk halen Squotos --> zo noemen we bij ons op school de sukkels de zeikerds zeg maar. xxxxxxxxxxxxxxx MissBenThaib