Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gescheiden vrouwen hoe hebben jullie het?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Sadika26
04-11-2004, 20:33

hallo allemaal, ik ben een gescheiden vrouw van 27 en ik ben eigenlijk op zoek naar vrouwen die een beetje inde zelfde situatie zitten als,het is namelijk heel moeilijk vindik persoonlijk om in deze tijd als moslima gescheiden te zijn en als alleenstaande ouder door het leven te moeten gaan. er komt veel bij kijken dan dat mensen denken!hoe denken jullie erover,ik hoop dat mensen op mn oproepje reageren!

Hasna
04-11-2004, 20:46
Ik wens in ieder geval heel veel sucses

Sadika26
04-11-2004, 20:52
Dank je! dat is heel lief van je!! :p

saadia29
04-11-2004, 20:54
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me zeker wel voorstellen dat het heel zwaar is om een alleenstaande moeder te zijn. Ik zou zeggen vecht voor jezelf en voor je kind(eren), en het leven gaat door, geniet ervan! je hoeft je voor niemand te bewijzen. Ik wens je veel sterkte!

Hasna
04-11-2004, 20:57

Ja kinderen zijn belangrijk maar ze wilt toch ook iemand hebben met wie ze het samen kan doen iemand op wie ze kan steunen Maar je kan altijd een beter alleen zijn dat met een slechte persoon zijn...

saadia29
04-11-2004, 21:00
Ja tuurlijk wil je het samen met je man doen, maar als het niet gaat, dan gaat het niet!

hanan7
04-11-2004, 21:04
Hoi ik wilde je zeggen dat ik in de zelfde schuitje zit. En het is inderdaad erg moeilijk om een moslima te zijn en gescheiden en niet te vergeten met een kind. Als je er over wilt praten mag je me prive mailen. Groetjes

Falling
04-11-2004, 21:09
owhhhh war jammer voor je joh ! je bent nog ontzettend jong :(

watervrouwtje
04-11-2004, 21:17
salam sadika, ik begrijp heel goed hoe je voelt,ben zelf gescheiden met kids het is wel moeilijk en zwaar.maar we moeten vechten voor ons kids en we laten niemand ons kleineren. als je wil praten kan je altijd mij emailen! succes meid,

Sadika26
04-11-2004, 21:32
dank jullie voor jullie lieve reacties ik ben blij dat vrouwen elkaar steunen en wijs genoeg zijn om niet te oordelen,want zoals jullie misschien wel weten ,is dat heel erg in trek tegen vrouwen in mijn situatie,maar zoals jullie zeggen,niks van aantrekken en gewoon doorgaan met mn leven en zorgen voor mn kindje. blijft wel moeilijk maar ja el mektab,beter dan te leven met iemand waar niet mee te leven valt. bedankt voor alle steun :D

Sadika26
04-11-2004, 21:44
ik heb je een prive bericht gestuurt hanan7 ;)

Azizaatje_1
04-11-2004, 21:52
Hoi heb ook hetzelfde meegemaakt ben nou al 28 en geen kinderen maar op zich is het al moeilijk genoeg zo als ik kinderen zou hebben geahd dan zou ik het niet redden denk ik...je word op alles nagekeken ...en het moeilijkste is om een nieuwe levenspartner te vinden vind ik...maar ik wens je veel succes meid...

Yara134
04-11-2004, 23:23
Laat je door niemand wat aanpraten je bent een volwaardig persoon met of zonder man. Zorg goed voor jezelf en je kleine en wie weet misschien kom je je echte prins nog wel tegen. En als dat niet gebeurt dan hoef je niet te treuren want je hebt iemand waar je je leven mee deelt en dat is je kind.

Sadika26
05-11-2004, 13:01
SALAAM WA ALAIKOUM Het klopt dat het moeilijk is om als gescheiden vrouw plus kind een nieuwe partner te vinden,want ja je bent dan toch derde keus,want ik ben geen maagd,ik ben gescheiden en ik heb een kind dus 3 maal negatief in de ogen van de man. Helaas het zij zo,maar soms dan heb ik echt stiekempies het gevoel van....waarom ik? ik heb er niet voor gekozen,ik heb nou zoveel verantwoordelijkheid, ik doe alles alleen, ik mis het om samen te werken dat maakt het allemaal zo makkelijker en de opvoeding ook,soms weet ik niet wat ik moet doen,als mn kind papa roept en hem mist. Het blijft voor mij denk ik wel een tijdje heel zwaar. Ik mag zo helemaal niet denken,ik moet hamdoelilah zeggen.maar ja helaas heeft ieder mens zn zwakke kanten. :(

kebdenia2004
07-11-2004, 22:59

sellam!!!!! ik weet precies wat je door maakt, ik zit ook in die situatie.en het is best moeilijk om je sterk te houden. vooral inderdaad wanneer je kind om z'n papa vraagt, ze zijn nog te kleinom ze erover uit te leggen.in je zit met 1001 vragen over hoe je leven eruit zal gaan zien. er speelt ook veel angst over de toekomst. maar misschien hebben we wat steun nodig van vrouwen die al een tijdje verder zijn als wij!!!! maar gelukkig zitten er ook leuke kanten aan, dat gezeik van die mannen bv. daar zijn we van af!!! meid als je wil kletsen over alles en nog wat dan kan je mij pm.en ok?!!!! groetjes!!!!!!!!!!!!!1 ;) ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7