Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gescheiden vrouwen hoe hebben jullie het?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Sadika26
04-11-2004, 20:33

hallo allemaal, ik ben een gescheiden vrouw van 27 en ik ben eigenlijk op zoek naar vrouwen die een beetje inde zelfde situatie zitten als,het is namelijk heel moeilijk vindik persoonlijk om in deze tijd als moslima gescheiden te zijn en als alleenstaande ouder door het leven te moeten gaan. er komt veel bij kijken dan dat mensen denken!hoe denken jullie erover,ik hoop dat mensen op mn oproepje reageren!

Hasna
04-11-2004, 20:46
Ik wens in ieder geval heel veel sucses

Sadika26
04-11-2004, 20:52
Dank je! dat is heel lief van je!! :p

saadia29
04-11-2004, 20:54
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me zeker wel voorstellen dat het heel zwaar is om een alleenstaande moeder te zijn. Ik zou zeggen vecht voor jezelf en voor je kind(eren), en het leven gaat door, geniet ervan! je hoeft je voor niemand te bewijzen. Ik wens je veel sterkte!

Hasna
04-11-2004, 20:57

Ja kinderen zijn belangrijk maar ze wilt toch ook iemand hebben met wie ze het samen kan doen iemand op wie ze kan steunen Maar je kan altijd een beter alleen zijn dat met een slechte persoon zijn...

saadia29
04-11-2004, 21:00
Ja tuurlijk wil je het samen met je man doen, maar als het niet gaat, dan gaat het niet!

hanan7
04-11-2004, 21:04
Hoi ik wilde je zeggen dat ik in de zelfde schuitje zit. En het is inderdaad erg moeilijk om een moslima te zijn en gescheiden en niet te vergeten met een kind. Als je er over wilt praten mag je me prive mailen. Groetjes

Falling
04-11-2004, 21:09
owhhhh war jammer voor je joh ! je bent nog ontzettend jong :(

watervrouwtje
04-11-2004, 21:17
salam sadika, ik begrijp heel goed hoe je voelt,ben zelf gescheiden met kids het is wel moeilijk en zwaar.maar we moeten vechten voor ons kids en we laten niemand ons kleineren. als je wil praten kan je altijd mij emailen! succes meid,