Bekijk originele versie : wie doen het vaker.........
BellaScorpione
08-01-2003, 13:26
denk jij dat mannen in een vaste elatie vaker vreemdgaan dan mannen
Origineel gepost door BellaScorpione
denk jij dat mannen in een vaste elatie vaker vreemdgaan dan mannen
:lol: :rolleyes: mannen vaker dan mannen ja... :D
roosje22
08-01-2003, 13:33
Dat denk ik ook .......... de gemiddelde vrouw is namelijk emotioneler dan de gemiddelde man en vrouwen denken voordat ze iets doen en niet achteraf!
BellaScorpione
08-01-2003, 13:33
sorry VROUWEN
:(
roosje22
08-01-2003, 13:34
Origineel gepost door Saiyan
:lol: :rolleyes: mannen vaker dan mannen ja... :D
ey en wat zit jij eigenlijk te lachen :rolleyes:
Afrowoman
08-01-2003, 13:34
ik denk dat vrouwen het net zoveel doen als mannen
Ik denk het niet maar ben er gewoon zeker van.Volgens mij bestaat dat gewoon niet: een jongen dat niet vreemdgaat.(tenzij die lelijk is:giechel:)
xxx-miri-xxx
PerfectTangawia
08-01-2003, 13:57
Origineel gepost door maryame
Ik denk het niet maar ben er gewoon zeker van.Volgens mij bestaat dat gewoon niet: een jongen dat niet vreemdgaat.(tenzij die lelijk is:giechel:)
xxx-miri-xxx
HAHAHA DIE IS GOED.. IK WEET NIET ER ZIJN VEEL MANNEN DIE VREEMD GAAN OOK AL ZIJN ZE GETROUWD EN ER ZIJN ER OOK HEEL VEEL DIE NIET VREEMD GAAN.. WAAROM WEET IK OOK NIET.. DIE MANNEN DIE VREEMD GAAN HOUDEN DIE VEEL MEER VAN HUN VROUWEN DAN DIE ANDERE MANNEN... :o
TANGAWIA
Origineel gepost door hotsand
evenvaak, alleen ze gaan om andere redenen vreemd..
hey
nee hoor.Ik ben er gewoon zeker van dat jongens vaker vreemdgaan dan meisjes.geloof me maar.
xxx-miri-xxx :zwaai:
AngeliNora
08-01-2003, 14:00
Mannen gaan echt zeker veel meer vreemd als de vrouwen.Vrouwen zijn meestal bang,onzeker,etc om vreemd te gaan.En mannen die willen het stoer spelen en denken dat ze slim zijn dat niemand er achter komt.GUESS NOT.....
als het een serieuse relatie is, waar er toekomst plannen zijn denk ik niet dat iemand het van beide partijen zal doen!
IK zeker weten al NIET allah i ster!!!
moest de man dat doen, dan zal het puur voor zijn behoeftes zijn!
BellaScorpione
08-01-2003, 14:03
want ik heb altijd zoiets van WAT HIJ KAN, KAN IK 10 KEER BETER DUS OOK VREEMDGAAN zou mij "man" dat doen!!!!!
BellaScorpione
08-01-2003, 14:17
je hebt gelijk mustapha verbeter de wereld begin bij jezelf
Origineel gepost door BellaScorpione
want ik heb altijd zoiets van WAT HIJ KAN, KAN IK 10 KEER BETER DUS OOK VREEMDGAAN zou mij "man" dat doen!!!!!
Nou gefeliciteerd pffffff tjonge jonge hej wil je er ook een prijs voor hebben??? :rolleyes:
Origineel gepost door Mustapha AA
kan hij allah ongehoorzamen kan jij dat 10 ker beter ????
Blijkbaar wel ja dat zegt ze toch ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.