Bekijk originele versie : Anti-concepcipil waar je van aan komt?
Moeltazemaa
04-11-2004, 18:20
bestaat die?
ik ben zelf ontzettend aangekomen door de pil microgynon.
of het door de pilkomt weet ik natuurlijk niet 100%. maar ik was thuis altijd heel dun, en kon eten wat ik wilde, kwam niet aan.
maar sinds ik ben getrouwd ben ik wel 10 kilo aangekomen. dus het moet haast.
vanwaar je vraag eigelijk?
Moeltazemaa
04-11-2004, 20:37
ik ben zelf ontzettend aangekomen door de pil microgynon.
of het door de pilkomt weet ik natuurlijk niet 100%. maar ik was thuis altijd heel dun, en kon eten wat ik wilde, kwam niet aan.
maar sinds ik ben getrouwd ben ik wel 10 kilo aangekomen. dus het moet haast.
vanwaar je vraag eigelijk?
Ik heb precies hetzelfde als jou.Ik kan eten wat ik wil maar ik kom niet aan.
Het klinkt een beetje raar maar m'n man wil liever dat ik wat aankom:D
2.5 jaar heb ik de mycroynon30 geslikt en mijn gewicht is eigenlijk het zelfde geblijven!!
166==>54-57kilo beter kon het niet!!
groetjes
Sahab
saadia29
04-11-2004, 20:49
Het klinkt een beetje raar maar m'n man wil liever dat ik wat aankom:D[/QUOTE]
Wil je aankomen omdat je het zelf ook wilt, of puur voor je man?
Sorry hoor, ik zou het echt niet doen, blijf lekker zoals je bent, als je straks (in de toekomst insha allah) kindjes krijgt kom je zoiezo wat kilootjes aan!!
lilchakir
04-11-2004, 21:21
ik had jaren de pil geslikt ik heb ze volgens mij allemaal wel gebruikt
microginon,stederil,marvelon,diane enz enz en ik ben nooit een gram aangekomen ik denk dat het per persoon verschild :nijn:
Moeltazemaa
04-11-2004, 21:24
Sorry hoor, ik zou het echt niet doen, blijf lekker zoals je bent, als je straks (in de toekomst insha allah) kindjes krijgt kom je zoiezo wat kilootjes aan!!
Nee voor mij hoeft het niet zo.Ik ben tevreden k' doe het puur en alleen voor hem :)
Het klinkt een beetje raar maar m'n man wil liever dat ik wat aankom:D
Sorry hoor, ik zou het echt niet doen, blijf lekker zoals je bent, als je straks (in de toekomst insha allah) kindjes krijgt kom je zoiezo wat kilootjes aan!![/QUOTE]
ik vind dat er niks op tegen is, om een keer iets voor je man te doen.
hij moet je toch mooi vinden of niet is het dan een ramp als je iets voor hem doet? ik vraag vaak aan mn man, vind je het ook mooi (staan)? geeft je toch die xtra zekerheid.
als iets mij niet bevalt aan mijn man dan zeg ik dat ook gewoon en als hij het dan ff een wil veranderen, ben ik ook weer happy! :D
Leila1982
07-11-2004, 11:03
ik vind dat er niks op tegen is, om een keer iets voor je man te doen.
hij moet je toch mooi vinden of niet is het dan een ramp als je iets voor hem doet? ik vraag vaak aan mn man, vind je het ook mooi (staan)? geeft je toch die xtra zekerheid.
als iets mij niet bevalt aan mijn man dan zeg ik dat ook gewoon en als hij het dan ff een wil veranderen, ben ik ook weer happy! :D[/QUOTE]
Helemaal gelijk! Alsl jouw man je aantrekkelijk vindt, zal hij ook geen interesse voor andere dames hebben en dat is weer beter voor je huwelijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.