Bekijk volle/desktop versie : waarom draait het bij Marokkanen altijd trouwen??



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-01-2003, 12:40
weet je wat ik niet snap?
waarom draait het bij Marokkanen altijd om trouwen, sinds ik me kan herinneren praten de vrouwen alleen maar over trouwen.
Heb je mensen een jaar of langer niet gesproken denk maar niet of ze je vragen of het goed met je gaat, nee hoor. De eerste vraag is altijd en nog niet getrouwd. Net of dat het belangrijkste is. Ohja en ben je getrouwd zie je de vrouwen naar je buik kijken en hoor je ze gewoon denken zou ze al zwanger zijn.
Dus mijn vraag is waarom denken (de meeste) Marokkanen alleen maar aan trouwen en niet aan school of zo??

08-01-2003, 14:19


ja is toch erg, maar waarom is dat zo, kijk bij die marokkaanse vrouwen denken volgens mij, als je niet getrouwd kun je niet gelukkig zijn of zo

08-01-2003, 15:08
Allahoe a3lam agtie, walah sommige mensen (marokkaanse vrouwen denken zo) maar ja, zo heb je van die mensen he ??
Ewa, Allah yie hdiehoem, wel irritant, maar wat is er tegen te doen ??
koesja Noura

08-01-2003, 15:10
ja is ook niks tegen te doen, maar weetje onze generatie is ook zo, wel minder maar het zit er wel nog steeds in.

08-01-2003, 21:18


Klopt komt omdat zij er zo mee zijn opgegroeid. Met het idee van als je niet getrouwd bent heb je geen toekomst.

Bey

12-01-2003, 16:01
zit wat in meid

12-01-2003, 17:55
HIhihihihihi

13-01-2003, 19:40
zou echt niet weten waarom dat zo is probeer er nog steeds 8ter te komen................met name in Marokko wordt het je echt ingepepert!!!!!!!!Soenna del hayat wordt er vaak gezegd....................

13-01-2003, 19:46

Citaat:
Origineel gepost door Heer24
Is dat zo, nou ik ken genoeg marokkanen die anders denken hoor.
Verder ga ik hier niet verder op in.
Ik had gevraagd om reactie en niet om mensen die zich te goed vinden voor de maatschappij

Mijn volgende topic is voor jou "Hoe dom ben jij!"

13-01-2003, 21:45
deze topic slaat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer helemaal nergens op!!! hamdoelilah...ben aan het studeren en ben zeker van plan om het flink te schoppen hieroo (nsha allah) maar waarom meoten mensen zoals jij het weer verknallen met het beeld dat jij geeft dat meisjes zoals ik waarschijnlijk toch in de keuken belanden!!!!! ik verwijs je naar de topic "studeren en trouwen"....naar mijn mening kan dat goed gecombineerd worden........................

16-01-2003, 13:40

Citaat:
Origineel gepost door 3ebergrechts
weet je wat ik niet snap?
waarom draait het bij Marokkanen altijd om trouwen, sinds ik me kan herinneren praten de vrouwen alleen maar over trouwen.
Heb je mensen een jaar of langer niet gesproken denk maar niet of ze je vragen of het goed met je gaat, nee hoor. De eerste vraag is altijd en nog niet getrouwd. Net of dat het belangrijkste is. Ohja en ben je getrouwd zie je de vrouwen naar je buik kijken en hoor je ze gewoon denken zou ze al zwanger zijn.
Dus mijn vraag is waarom denken (de meeste) Marokkanen alleen maar aan trouwen en niet aan school of zo??
DAT IS MIJ OOK OPGEVALLEN, MAAR IK DENK ER GELUKKIG HEEL ANDERS OVER

CIAOOOOOOOOOOOOOO

16-01-2003, 13:51

Citaat:
Origineel gepost door 3ebergrechts
weet je wat ik niet snap?
waarom draait het bij Marokkanen altijd om trouwen, sinds ik me kan herinneren praten de vrouwen alleen maar over trouwen.
Heb je mensen een jaar of langer niet gesproken denk maar niet of ze je vragen of het goed met je gaat, nee hoor. De eerste vraag is altijd en nog niet getrouwd. Net of dat het belangrijkste is. Ohja en ben je getrouwd zie je de vrouwen naar je buik kijken en hoor je ze gewoon denken zou ze al zwanger zijn.
Dus mijn vraag is waarom denken (de meeste) Marokkanen alleen maar aan trouwen en niet aan school of zo??
maarre wanneer ga je nou trouwen

16-01-2003, 17:44


camilaa hoe bedoel je deze topic slaat nergens op ik bedoel dat was haar vraag niet haar vraag was ''waarom denken de marokkaanse vrouwen alleen maar aan trouwen en niet aan school of zo''

20-01-2003, 13:51
Klopt je hebt gelijk.
Maar bij mij zeggen ze gelijk of ik aangekomen ben of afgevallen.
En dan vragen ze hoe het met mij is en of ik al een man heb of niet.
Ja wil je doen dan..?? antwoord geven en blozend weglopen. Mijn moeder zegt dan nee joh ze is nog te jong en heeft nog een hele carriere voor zich, dus voorlopig incha-allah nog niet!.

Ik denk dat die vrouwen graag willen feesten....??????

Laterzz, bintelmagreb.

20-01-2003, 14:45
Omdat veel meisjes onder de druk van hun ouders leven.
De ouders willen graag dat het meisje snel trouwt om schande evt te beperken. De meisjes worden al op jonge leeftijd voorbereidt voor het huwelijk. Vandaar dat meisjes ook op een vroege leeftijd leren wat het huishouden inhoudt en hoe je het moet doen.

Marocbella

Pagina's : [1] 2 3 4 5