Bekijk originele versie : uhmmm
hoi meiden
eventjes een klein vraagje ik heb mijn jurk gekocht
wat vinden jullie ervan ik begin nu een beetje te twijfelen of hij niet te is
dus graag een paar meningen pleaaaaaaase
ik heb geen foto maar je kan hem bekijken op www.sanpatrick.com daar klikken op book de seleccion dan klikken op milano hij staat op pagina 2 foto 4(die zonder mouwen met dat kraagje...) je kan em vergroten door op de foto te klikken
liefs
yasira.
Rayhane_20
04-11-2004, 12:16
mmmja ook daarom dat ik er een beetje over begin te twijfelen maar ik vond em zelf ook heel erg mooi
hij heeft eigenlijk niet zoveel gekost hoor:1.045 euro
liefs
Y
Dat valt inderdaad mee voor zo'n soort jurken. Zijn al die jurken tegen die prijs, want er zitten hele mooie bedenkte jurken bij. Hij is inderdaad een prachtige unieke jurk, alleen veels te bloot naar mijn mening. Kunnen ze er niet het een en ander aan veranderen.
Als jij het maar mooi vindt, jij moet em dragen.
Hij is heel mooi, meid.
Hij is apart en de kleur is mooi.
Met een lange sluier die een beetje dik van stof is hij niet meer te bloot.
Prachtig, geniet ervan!
Senjorita
04-11-2004, 18:38
hey kan iemand mij helpen ik heb infomatie nodig over marokaanse bruiloftèn wat daar zowel allemaal gebeurt ben een verslag aan het maken alles is welkom site's boeken noem maar op of eigen gebeurtenis wat daar allemaal gebeurt !????! pleasse help me
Samia_abc
04-11-2004, 18:46
hey kan iemand mij helpen ik heb infomatie nodig over marokaanse bruiloftèn wat daar zowel allemaal gebeurt ben een verslag aan het maken alles is welkom site's boeken noem maar op of eigen gebeurtenis wat daar allemaal gebeurt !????! pleasse help me
Hoi,
Ik denk dat er zat mensen die jou wel tips willen geven, en je willen helpen met je bruiloft. Alleen vind ik het niet zo netjes dat je je vraag plaatst op een topic die iemand anders heeft geopend, en dat over een ander onderwerp gaat..Dus meid, we willen je graag helpen, maar maak een nieuw onderwerp aan...is een stuk handiger!!
Gr.,
Samia_abc
04-11-2004, 18:48
...Maar om even terug te komen op de bruidsjurk, ik vind hem niet zooo....
Ik vind hem niet lelijk, wel een leuke jurk om te zien. Alleen vind ik meer weghebben van een avondjurk, en niet echt van een bruidsjurk.
Maar he, dat ben ik maar, hoor! En je zult er waarschijnlijk prachtig uitzien op je grote dag.
Meid, moge Allah je huwelijk zegenen!
Groet,
Samia
lisachiquita
04-11-2004, 19:25
mooie jurk en ik vind hem helemaal niet te bloot
succes ermee geniet van je dag
...Maar om even terug te komen op de bruidsjurk, ik vind hem niet zooo....
Ik vind hem niet lelijk, wel een leuke jurk om te zien. Alleen vind ik meer weghebben van een avondjurk, en niet echt van een bruidsjurk.
Maar he, dat ben ik maar, hoor! En je zult er waarschijnlijk prachtig uitzien op je grote dag.
Meid, moge Allah je huwelijk zegenen!
Groet,
Samia
precies wat ik ook dacht
Wel bloot hoor. Maar voor de rest wel een aparte jurk.
Moge Allah je huwelijk zegenen.
Amien.
Beslama.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.