Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vodoo

Pagina's : [1] 2 3

82nadia
08-01-2003, 12:15

Dag dames en heren, jongens en meisjes Ik weet niet of ik hier goed zit maar ik breng het toch naar voren. Ik ben eigenlijk benieuwd of jullie (de lezers) in VODOO geloven een ander woord hiervan is BLACK MAGIC of in het arabisch SIHHER. BEZETENHEID valt hier ook onder. En zoja kun je dan evt. een voorbeeld geven van iets wat jou of wat er in jouw omgeving/kennissenkring gebeurt is. Je zou me er heel erg mee helpen. Ik geloof nl wel in VODOO, en op mijn werk wil ik mijn hollandse collega's duidelijk maken dat het toch echt bestaat, ik heb zelf 1 voorbeeld uit mijn kennissenkring maar ik ben eigenlijk opzoek naar meer zodat ik kan beargumenteren dat VODOO/BEZETENHEID echt bestaat.

Iszy
08-01-2003, 12:17
Het bestaat, maar kben wel van mening dat het alleen diegene treft die er daadwerkelijk bang voor zijn...

rachidas
08-01-2003, 12:21
het bestaat.... heb het ook meegemaakt.... maar je hoeft een nederlander niet duidelijk te maken dat het bestaat is tijdverspilling want ze geloven het toch niet

82nadia
08-01-2003, 12:28
Nou ik wil juist wel duidelijk maken dat het bestaat, want ik ben namelijk werkzaam als verpleegkundige in een psychiatrische opname afdeling en daar is het toch wel van belang dat ze ook open staan voor een andere vissie, nl. vodoo bestaat. Want als dat zo is dan is een persoon/patient niet altijd psychotisch (psychisch door het lint gegaan), en dus kunnen wij als verpleegkundige de patient ook helpen dmv een imam erbij te betrekken ofzo

rachidas
08-01-2003, 12:37

Origineel gepost door 82nadia Nou ik wil juist wel duidelijk maken dat het bestaat, want ik ben namelijk werkzaam als verpleegkundige in een psychiatrische opname afdeling en daar is het toch wel van belang dat ze ook open staan voor een andere vissie, nl. vodoo bestaat. Want als dat zo is dan is een persoon/patient niet altijd psychotisch (psychisch door het lint gegaan), en dus kunnen wij als verpleegkundige de patient ook helpen dmv een imam erbij te betrekken ofzo ja maar asl ze er niet in geloven dan heeft het geen nut en dan zullenze jouw verklaren als pshyopaat.. hahaha straks onslaan ze jouw omdat ze denken dat je gek bent hahahah... nee hoor grapje .... je moet met koran verzen komen want in de koran staat dat het wel bestaat

wafa_armani
08-01-2003, 13:19
Origineel gepost door Iszy Het bestaat, maar kben wel van mening dat het alleen diegene treft die er daadwerkelijk bang voor zijn... :goedzo:

Hamida
08-01-2003, 17:52
Ik geloof er wel in hoor maar natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening hier over In onze cultuur bestaat het in ieder geval en als je iemand bang wil maken dan zeg je dat je hem iets zal aandoen door middel van vodoo of zwarte magie ze schijten dan gegarandeerd zeven kleuren in hun broek bousa

Dreamlover
08-01-2003, 19:45
Ik geloof er wel in.. en believe me tiz egt scary! :eek: Ik heb familie die het hebben meegemaakt.. :traan1: Dreamlover.

Sabrin16
12-01-2003, 21:01
Ik geloof in het slechte oog (al hein) Ik heb het een keer meegemaakt. ik was toen in marokko ik werd zo ziek. Uiteindelijk bleek dat het door mijn jaloerse nicht kwam. Mijn oma hield me vast en begon bepaalde soerahs op te lezen. Ik werd bijna onmiddelijk weer beter. Ervoor geloofde ik niet echt in dat soort dingen maar nu dus wel.

Mogast
13-01-2003, 00:42
HeyoanXP dat betekent dus dat je vind dat je jezelf hebt opgewerkt naar een higher level. Volgens mij kun je je zelf dan gewoon aghjour noemen, dat past beter.

ferozkalloe34
14-01-2003, 13:41
probeer het in haiti

berbersroosje
14-01-2003, 15:29
hmm.... vodoo?? nee........ geloof er niet in !

berbersroosje
14-01-2003, 15:32
ja ik geloof dat er zulke ''rare'' dingen gebeuren. hmm... heel vreemd allemaal maar ik geloof er in. :confused: :(

nadiaaa
14-01-2003, 22:01
[QUOTE]Origineel gepost door coolcat [B]IK HEB EEN DRINGENDE OPROEP AAN IEDEREEN DIE MIJ KAN HELPEN Ik ben door mijn eigen tante vervloekt. Coolcat: Hoe weet je dat? Omdat je nog geen wederhelft hebt gevonden betekent toch niet dat je bent vervloekt. Kom op meid. Je bent nog jong. Je hebt carriere gemaakt toen had je het druk. Nu werk je en heb je het nog druk met je baan. Maar het komt heus wel hoor.

toety
20-01-2003, 22:30

salaam toen wij in onze nieuwe huis gingen wonen kregen wij steeds een brief vann een nederlandse vrouw die haar man wou vermoorden met zwarte magie ik vond het een raar verhaal en gooide die brief 2 weken later weer het zelfde brief en ze vertelde weer het zelfde verhaal dat ze ongelukkig was met haar man en dat hij haar en hun dochter pijn deed en ze vroeg dus aan de mevrouw of ze haar kon helpen wat bleek dus de vorige bewoonster deed aan zwarte magie wat wel gek was de ongelukkige vrouw stuurde een foto van hem en 100 gulden ik moest wel lachen mensen die geven duizende guldens voor een moord en zij gaf 100 gulden om haar man van kant te maken ik heb haar een brief gestuurd dat ze ons met rust moest laten anders belden wij de politie en we stuurde die foto en het geld weer terug 1 week later schreef ze ons een brief dat het haar spijt dat ze ons lastig heeft gevallen en dat ze het via via haar adres heeft gekregen maar echt ik schrok :eek: wel dat zelfs nederlanders aan deze shit doen laaigwed ik was wel bang in ons huis dat ik geesten zou zien maar gelukkig heb ik nog nooit wat gezien beslamaa

Pagina's : [1] 2 3