Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ******!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

yasminne
08-01-2003, 11:36

Laats was ik aan het discuseren met mn collega's die alledrie van marokkaanse afkomst waren. We waren aan het discuseren over mag je je man P i j p e n als je met hem getrouwd bent alledrie antwoorden ze nee, maar ik vertelde dat het wel mocht dat alles mocht behalve *****. Nou is mijn vraag aan jullie had ik nou gelijk of hadden mijn collega's gelijk????????????? Ps ik hoop dat jullie dit seriues willen opvatten!!!!!!!! Alvast bedankt, Yasminne

Toufik19
08-01-2003, 11:39
nee,mag ook niet.

yasminne
08-01-2003, 11:45
Serieus, ik d8 echt dat het mocht

Toufik19
08-01-2003, 11:55
Nee,is niet hygienisch en dit is iets dat door een sheikh werd gezien bij honden en het daarom sterk afkeurde omdat de mens hoger staat dan het dier. De meesten geleerden bestempelen het haram alhoewel er ook zijn die het toelaten.In de Islam moet je iets vermijden als je niet zeker weet of het toegelaten is.

lellaDina
08-01-2003, 12:55

nee inderdaad toufik het mag niet!!!!!!!1

yasminne
08-01-2003, 13:03
Iwa bedankt Toufik voor je reactie zelf weet als je bij iets twijfelt het niet mag doen, maar bedankt.

meknassi
08-01-2003, 13:14
Ik heb er nooit iets over gelezen in de koran, indien die sheikh dat onhygienisch vondt, wil dat niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Trouwens het is iets tussen een koppel onderling, en buiten ***** sex denk ik niet dat er veel dingen niet mogen, dus als orale sex jouw huwelijksrelatie ten goede komt, dan moet je het maar doen

Toufik19
08-01-2003, 13:18
Origineel gepost door meknassi Ik heb er nooit iets over gelezen in de koran, indien die sheikh dat onhygienisch vondt, wil dat niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Trouwens het is iets tussen een koppel onderling, en buiten ***** sex denk ik niet dat er veel dingen niet mogen, dus als orale sex jouw huwelijksrelatie ten goede komt, dan moet je het maar doen meer dan de helft van de geleerden verbiedt het,omwille van islamitische en hygienische redenen.dat is voor mij voldoende. "tussen een koppel onderling" is zeeeeeeeeeeer dom.dan kun je net zo goed anale sex hebben,want dat is ook "tussen een koppel onderling"

yasminne
08-01-2003, 13:20
Ja dat heb ik weer ook van een vriendin van me gehoord zij vertelde me dat iets is tussen jouw en je man, maar wat toufik weer vertelde kan kloppen maar zelf heb ik niets er over gelezen in de koran

yasminne
08-01-2003, 21:02
Ik zie dus dat iedereen zn eigen mening er over heeft? Maar ik wil bewijs heeft iemand dat, want Toufik heeft me wel aan het denken gezet

Toufik19
08-01-2003, 21:08
Origineel gepost door yasminne Ik zie dus dat iedereen zn eigen mening er over heeft? Maar ik wil bewijs heeft iemand dat, want Toufik heeft me wel aan het denken gezet hoe kun jij de opmerking van misteek serieus nemen? ze zegt dat het mag en daarom is het opeens halal geworden ofzo? bekijk het zo: Ook al wordt het door sommige geleerden haram bestempeld,en door sommige niet,is het niet echt haram.jij moet de keus maken nu: Doe je het niet,dan zal je hiervoor beloond worden doe je het wel,dan moet je er rekening mee houden dat je ervoor gestraft zult worden.

Mogast
08-01-2003, 21:10
Wa alaikoem assalam warhamatoe ALLAH, beste broeder Jullie vrouwen zijn (als) akkers voor jullie, Komt dan tot jullie akkers zoals jullie wensen. Al baqarah: 223 Wat er gezegd moet worden op het tijdstip van gemeenschap hebben. Als een moslimman op het punt staat zijn vrouw te benaderen moet hij altijd eerst zeggen: Bismillah, allahoemma djannibnaa ahs-shaitaan, wa djannibie ash-shaitaana maa razaqtanaa. (In de naam van Allah, O Allah laat ons wegblijven van de duivel en houd de duivel weg van datgene dat U ons kunt schenken [nageslacht]). Hierover zei de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem): “Daarna, als Allah bepaalt dat zij een kind zullen hebben, zal de duivel nooit in staat kunnen zijn dat te schaden.” (Boekharie Hoe de man tot zijn vrouw komt. Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel van uit iedere richting hij wenst. Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223) Er zijn verscheidene ahadieth over dit onderwerp waarvan ik er slechts één zal noemen (Sheich Al-Albaanie vermeldt in zijn boek twee ahadieth hierover): Op het gezag van Djaabir (ra) die zei: “De joden zeiden dat als een man in het geslachtsdeel van de vrouw binnengingen maar dan van achter, hun kind scheel zou worden! Toen openbaarde Allah de aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” De profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim). Er zijn in de islam bepaalde etiketten die voor een ieder die trouwt geldt en een huwelijk wenst te voltrekken met een vrouw. De meeste moslims tegenwoordig, zelfs degenen die de ibaadah (aanbidding) van de islam uitoefenen, negeren of zijn totaal onwetend geworden over deze islamitische etiketten. Het verbod van sodomie: Het is verboden voor een moslimman om van achter (in de anus) bij zijn vrouw naar binnen te gaan. Dit is de uitleg van de aya ‘Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.’ (Aangezien een ‘akker’ alleen kan verwijzen naar een plaats waar iets kan groeien). Er zijn ook andere ahadieth over dit onderwerp, waaronder de volgende: Op het gezag van Oem Salama (ra) die zei: “Toen de Moehadjirien naar de ****** in Al-Madinah kwamen huwden sommige van hen vrouwen van de ******. De vrouwen van de Moehadjirien lagen op hun gezichten (tijdens seksuele omgang), terwijl de vrouwen van de ****** dit nooit deden. Toen wilde één van de mannen van de Moehadjirien dat zijn vrouw dat deed. Zij weigerde dit tot zij erover aan de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) kon vragen, maar zij was te verlegen deze vraag te stellen en dus vroeg Oem Salama het aan hem (Allahs vrede en genade zij met hem). Daarna werd de aya geopenbaard die zegt: ‘Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker waneer of hoe jullie wensen.’ (Al-Baqarah: 223) De profeet (Allahs vrede en genade zij met hem) zei: ‘nee!’ (niet op iedere manier die je wenst) Behalve in één opening! (Dit is het vrouwelijke geslachtsdeel).’ (Ahmed, At-tirmidhie en anderen; sahih) [sheich al-Albaanie vermeldt in zijn boek hierover nog vijf andere hadith] Het verbod van gemeenschap tijdens haar menstruatie. Het is verboden voor een moslimman seksuele omgang te hebben met zijn vrouw wanneer zij haar menstruatie heeft. Dat staat duidelijk in de volgende aya van de Qor-aan: “Zij vragen jou over de menstruatie van de vrouw. Zeg: ‘Dit is een adha (schadelijk iets); blijft dus weg van vrouwen tijdens hun menstruatie en nader hen niet totdat zij schoon zijn. Maar als zij zich hebben gereinigd, benader hen dan zoals Allah jullie bevolen heeft. Want Allah houdt van degenen die zich voortdurend naar hem keren en Hij houd van degenen die zich voortdurend zuiver en schoon houden.” (Al-Baqarah:222) Er zijn ook hadith hierover, waaronder: Ten eerste: “Een ieder die seksuele omgang heeft met een menstruerende vrouw, of met een vrouw van achter (de anus), of een waarzegger benadert en gelooft in wat hem verteld wordt, is ongelovig in datgene dat aan Mohammed werd geopenbaard.” (Aboe Dawoed, at-Tirmidhie en anderen: Sahih) Ten tweede: Op het gezag van Anas ibn Malik die zei: “Als één van de vrouwen van de joden haar periode had, zetten zij haar uit haar huis en zij aten, dronken of sliepen niet met haar in het huis. De profeet (vzmh) werd hierover gevraagd en Allah openbaarde de aya: “Zij vragen jou over de menstruatie van vrouwen. Zeg: dit is een adha (schadelijk iets); blijft dus weg van vrouwen tijdens hun menstruatie, Vervolgens zei de profeet (vzmh): “Blijf met hen in het huis en doe alles behalve gemeenschap.” De joden zeiden : ‘Deze man wil niets laten dat wij doen zonder iets anders te doen. ’ Daarna kwam Asyad ibn Hoedair en Abbaad ibn bishr naar de profeet (vzmh) en zeiden: O boodschapper van Allah, waarlijk de joden zeggen dit en dat, moeten we dan geen bij gemeenschap tijdens de menstruatie hebben?’ De profeet’s gezicht veranderde dusdanig dat wij dachten dat hij razend op hen was, dus vertrokken zij. Toen zij naar buiten kwamen, zagen zij dat een gift van melk naar de profeet (vzmh) werd gebracht. De profeet (vzmh) stuurde daarna iemand achter hen aan om hen een drank van melk te geven, aldus voelden wij dat hij niet echt boos op hen was.” (moeslim, Abou Auwaana en Aboe Dawoed) Uit het artikel: De etiquette van het huwelijk (Zie Artikelen) En Allah en zijn profeet (Allah's vrede en genade zij met hem) weten het beste. Dus het bovenstaande heb ik uit een artikel en niet zelf geschreven

Toufik19
08-01-2003, 21:13
MOGAST: o ra l e seks is iets dat niet bestond in de tijd van de profeet(vzmh) en is een "gewoonte" die later overgenomen is van de ongelovigen.Daarom dat hierover niets vermeld wordt in de soennah.

Mogast
08-01-2003, 21:15
Het ***** bevredigen van de man door de vrouw, en vice versa, is beter te vermijden. Er is duidelijk te lezen dat de profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) een beperking had geleged op gemeenschap met de vrouw, een persoon mag genieten van zijn vrouw en wederzijds zoals hij/ zij wenst, maar wanneer het komt tot de geslachtsdelen dient een moslim binnen de beperking te blijven en dus geen ***** of ***** seks te gebruiken. Ook iets wat bekend is is het onreinheid van de geslachtsdelen en hetgeen wat eruit komt. Hoe kan een persoon iets onreins in zijn mond stoppen? Aboe Hoerayra (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft gezegd: De boodschapper van allah (Allah's vrede en zegen zij met hem): "Allah. de Almachtige, is goed en accepteert alleen het goede. Allah heeft de gelovigen datgene opgedragen wat Hij de boodschappers opgedragen heeft. En de Almachtige heeft gezegd:" O, boodschappers! Eet goede dingen en verricht goede werken." En Allah, de Almachtige heeft gezegd:" O jullie gelovigen! Eet de goede dingen, waarvan Wij jullie voorzien hebben."....." Moesliem.

Mogast
08-01-2003, 21:17

oraale is o rale

Pagina's : [1] 2 3