Bekijk volle/desktop versie : weet je wat geil is?



Pagina's : [1] 2 3

03-11-2004, 22:41
wanneer een marokkaanse dame het volgende zegt: ' hwenie'

03-11-2004, 22:43


Citaat door Krik_Fit:
wanneer een marokkaanse dame het volgende zegt: ' hwenie'
en nu snappe ?!?!?!?! watte :schok:

03-11-2004, 22:51

Citaat door TAMZA !!BREDA:
en nu snappe ?!?!?!?! watte :schok:
Betekent have sex with me....


Levenloos.....

03-11-2004, 23:08
tazz..hoe somigen mensen hier met hun moslim broeder en zuster praten..

waar gaat dit heen mensen.?

[B]HEB RESPECT!!

03-11-2004, 23:14

TAZZZZZZZZZZZZZZZZZ D8 SHEN MOP OF GRAP PFFFFFFFF

04-11-2004, 18:46
haha meskien nieuwe woord geleerd

04-11-2004, 19:17
damn wat een looser shit get alive looser!

04-11-2004, 22:20

Citaat door salsamaster:
Hey Krik Fit....

Dus met andere woorden...Je hebt het al een keer met een marokkaanse (moslima) gedaan....anders kun je natuurlijk niet weten of het geil is toch !!!

Nou je moet je diep schamen....Heb een beetje respect vriend????
Of ben je gewoon iemand die aandacht tekort heeft...in dat geval zou ik zeggen vraag het zelf in die woorden (hwinie)....misschien maak je wel andere jongens geil...

Dan kom je er zelf ook achter hoe het voelt????

SNOTNEUS
ben egt dom maare snap het niet wat heeft die woord met mocro meisjes te maken?!

04-11-2004, 22:21

Citaat door salsamaster:
Hey Krik Fit....

Dus met andere woorden...Je hebt het al een keer met een marokkaanse (moslima) gedaan....anders kun je natuurlijk niet weten of het geil is toch !!!

Nou je moet je diep schamen....Heb een beetje respect vriend????
Of ben je gewoon iemand die aandacht tekort heeft...in dat geval zou ik zeggen vraag het zelf in die woorden (hwinie)....misschien maak je wel andere jongens geil...

Dan kom je er zelf ook achter hoe het voelt????

SNOTNEUS
ben egt dom.. maare snap het niet wat heeft die woord met mocro meisjes te maken?! wil je het me uitleggen?!

04-11-2004, 22:24
ah lees wat die heilige mariaatjes allemaal wel niet schrijven....

04-11-2004, 22:25

Citaat door Simran:
Betekent have sex with me....


Levenloos.....
jij bent net zo levenloos als ik anders zat je hier niet te lezen....

04-11-2004, 22:27

Citaat door salsamaster:
Hey Krik Fit....

Dus met andere woorden...Je hebt het al een keer met een marokkaanse (moslima) gedaan....anders kun je natuurlijk niet weten of het geil is toch !!!

Nou je moet je diep schamen....Heb een beetje respect vriend????
Of ben je gewoon iemand die aandacht tekort heeft...in dat geval zou ik zeggen vraag het zelf in die woorden (hwinie)....misschien maak je wel andere jongens geil...

Dan kom je er zelf ook achter hoe het voelt????

SNOTNEUS
respect? he vriend kom hier niet de heilige boontje uithangen terwijl je elke week op de stoep staat bij de h o e r e n staat op de wallen......


oprotten looser!!!

04-11-2004, 23:54

assalaamoe 'alleekoem wa rah'matoellaah......


Allah zegt:

Het vasten is jullie voorgeschreven, zoals het degenen die voor jullie waren was voorgeschreven, opdat jullie godsvrezend zullen zijn. (Soerat al-Baqarah: 183)

Het doel van het vasten is dus godsvrezendheid (Taqwah) en niet slechts het onthouden van voedsel, drank en geslachtsgemeenschap. De Profeet (vrede zij met hem) zei: “Wie leugens en vulgaire taal en het handelen ernaar niet laat, hoeft van Allah ook zijn eten en drinken niet te laten.” (al-Boechari)

Het ware vasten weerhoudt de persoon daarentegen van het begaan van zonden. De Profeet (vrede zij met hem zegt): “Het vasten is een bescherming, laat hem niet schelden, en laat hem geen daad van onwetendheid verrichten...” (al-Boechari en Moeslim)

Desalniettemin zie je sommige mensen tijdens het vasten nog steeds zich schuldig maken aan: onrechtvaardigheid, agressie, jaloezie, afgunst, roddelen, lasteren en vulgair taalgebruik.

05-11-2004, 01:20
Krik Fit ... Hweni .... Hahahahahahahahhhaha Ik Ga Helemaal Los .... Wesh Tahweni Rani Hami ... Hij Heeft Gelijk Wat Geil ...komt Van Het Woordje Hweni ... En Jullie Zijn Allemaal Scheinhijlig Wallah Wel ... Wat Zoeken Jullie Hier Ga Wat Over De Islam Zoeken Ofzo ... A Rand De Bielleeen A Mongoolen Yigyar ,,, Lahmirat ... Siri Tahwaw

05-11-2004, 10:49

Citaat door Krik_Fit:
wanneer een marokkaanse dame het volgende zegt: ' hwenie'

Pagina's : [1] 2 3