Bekijk originele versie : Ziek en nog eens ZIEK!!!!!!!! Ik heb het jullie allang verteld! Maar ................
Nousratakoum1
03-11-2004, 22:11
Enorme spanning tussen
VRIJHEID VAN MENINGSUITITNG
EN
VERBOD OP BELEDIGING, SMAAD EN DISCRIMINATIE
En wat waren de feiten over Theo van Gogh?
Hij beledigde continue groepen mensen, maakte zich schuldig aan smaad en discriminatie van grote groepen bevolkingsgroepen in Nederland.
Hij zocht de grens NIET op, maar ging over de grens en was AGRESSIEF naar grote groepen mensen.
Er zijn miljoenen moslims op deze aardbol, die erg veel inspannen en moeite doen om Allah SWT te aanbidden, 's morgens vroeg elke dag bijvoorbeeld opstaan, in het hoogseizoen om 03:00 en in het lage seizoen om 06:00 uur, een maand lang vasten, heilig ervan zijn overtuigd dat Allah de ALMACHTIGE is etc...
En dan komt een persoon, Theo van Gogh, effe de woorden van Allah SWT op een naakte vrouwenlichaam schrijven. Hij had totaal geen respect voor de HUMAN BEING!
BESTE NEDERLANDERS:
LEER DE MOSLIMS KENNEN EN HEB RESPECT VOOR DATGENE WAT VOOR HEN UITERST BELANGRIJK IS EN HOUDT DAAR REKENING MEE, ZOALS IK REKENING HOUD MET HOE GEVOELIG HET IS OM WAT OVER DE HOLOCAUST OF DE JODEN IN DE 2DE WERELDOORLOG TE VERTELLEN IN EEN NEGATIEVE ZIN.
Ik treur niet om het verlies van Theo van Gogh,
IK TREUR WEL OM DE MOORD DIE GEPLEEGD IS OP DE MENS, THEO VAN GOGH!!!!
Omdat hij nu VERMOORD is ga ik hem niet als HELD vereren, hij is gegaan na de brute moord met mijn gedachte zoals de gedachte die ik had toen hij nog leefde!
Voor mij is dit absoluut NIET een AANSLAG op de VRIJHEID van MENINGSUITING, maar een aanslag op zijn leven! Als El Moumni vermoord zou zijn door een AUTOCHTOON dan stonden politici ABSOLUUT NIET op zoals zij nu opstaan voor Theo van Gogh! Ik durf mijn hand daarvoor in de vuur te steken. Dan was de uitspraak niet van: AANSLAG op de vrijheid van meningsuiting.
CONCLUSIE: ALLOCHTONEN ZIJN CONTINUE HET SLACHTOFFER VAN DIT FENOMEEN!
Oja, nog een ding! Er wordt van laag tot hoog gezegd, dat je mag zeggen wat je vindt!
Meent men MOMENTEEL dat nou echt in Nederland na de verschrikkelijke moord op Theo van Gogh?? Mogen mensen zeggen dat ze het PRACHTIG vinden dat Theo van Gogh is vermoord!!! Als dat zo is dan WEET IK HET ECHT NIET MEER!
Meer wens ik niets te vertellen.
Mozarella
03-11-2004, 22:19
Weg met de vrijheid van meningsuiting: daar stevenen we nu lekker met elkaar op af.
Nousratakoum1
03-11-2004, 22:23
OK, OMDAT ER NU CONTINUE OVER DE MEDIA GEROEPEN WORDT DOOR TALLOZE MENSEN, POLITICI, BURGEMEESTER, MINISTERS ETC DAT JE MAG ZEGGEN WAT JE VINDT.............?
Menen zij dat nou echt?
Mogen er mensen zijn die het prachtig vinden dat Theo van Gogh nu dood is ZEGGEN.............??
KRANKZINNIG als dat zo zou zijn.
Wallahi, ik snap Nederlanders soms echt NIET!
Nousratakoum1
03-11-2004, 22:30
ga erop in en zeg niet zomaar: je bent zielig, dat is geen discussie
alhoceimagek
04-11-2004, 20:35
Neeej man!
Enorme spanning tussen
VRIJHEID VAN MENINGSUITITNG
EN
VERBOD OP BELEDIGING, SMAAD EN DISCRIMINATIE
En wat waren de feiten over Theo van Gogh?
Hij beledigde continue groepen mensen, maakte zich schuldig aan smaad en discriminatie van grote groepen bevolkingsgroepen in Nederland.
Hij zocht de grens NIET op, maar ging over de grens en was AGRESSIEF naar grote groepen mensen.
Er zijn miljoenen moslims op deze aardbol, die erg veel inspannen en moeite doen om Allah SWT te aanbidden, 's morgens vroeg elke dag bijvoorbeeld opstaan, in het hoogseizoen om 03:00 en in het lage seizoen om 06:00 uur, een maand lang vasten, heilig ervan zijn overtuigd dat Allah de ALMACHTIGE is etc...
En dan komt een persoon, Theo van Gogh, effe de woorden van Allah SWT op een naakte vrouwenlichaam schrijven. Hij had totaal geen respect voor de HUMAN BEING!
BESTE NEDERLANDERS:
LEER DE MOSLIMS KENNEN EN HEB RESPECT VOOR DATGENE WAT VOOR HEN UITERST BELANGRIJK IS EN HOUDT DAAR REKENING MEE, ZOALS IK REKENING HOUD MET HOE GEVOELIG HET IS OM WAT OVER DE HOLOCAUST OF DE JODEN IN DE 2DE WERELDOORLOG TE VERTELLEN IN EEN NEGATIEVE ZIN.
Ik treur niet om het verlies van Theo van Gogh,
IK TREUR WEL OM DE MOORD DIE GEPLEEGD IS OP DE MENS, THEO VAN GOGH!!!!
Omdat hij nu VERMOORD is ga ik hem niet als HELD vereren, hij is gegaan na de brute moord met mijn gedachte zoals de gedachte die ik had toen hij nog leefde!
Voor mij is dit absoluut NIET een AANSLAG op de VRIJHEID van MENINGSUITING, maar een aanslag op zijn leven! Als El Moumni vermoord zou zijn door een AUTOCHTOON dan stonden politici ABSOLUUT NIET op zoals zij nu opstaan voor Theo van Gogh! Ik durf mijn hand daarvoor in de vuur te steken. Dan was de uitspraak niet van: AANSLAG op de vrijheid van meningsuiting.
CONCLUSIE: ALLOCHTONEN ZIJN CONTINUE HET SLACHTOFFER VAN DIT FENOMEEN!
Oja, nog een ding! Er wordt van laag tot hoog gezegd, dat je zeggen wat je vindt!
Meent men MOMENTEEL dat nou echt in Nederland na de verschrikkelijke moord op Theo van Gogh?? Mogen mensen zeggen dat ze het PRACHTIG vinden dat Theo van Gogh is vermoord!!! Als dat zo is dan WEET IK HET ECHT NIET MEER!
Meer wens ik niets te vertellen.
Als autochtone homo kan ik het niet met jouw conclusie eens zijn....
Maare ff een vraagje, is dit een pleidooi om dan maar iedereen dood te schieten
Nousratakoum1
04-11-2004, 20:48
je citeert: "Maare ff een vraagje, is dit een pleidooi om dan maar iedereen dood te schieten"
Ik kan daarop zeggen: NEE!
Een beetje genuanceerd blijven he, mijn tekst bevat honderden letters vriend en de jouwe uit maar tientallen, een wereld van verschil.
EN DAT BEDOEL IK MET DE GROOTSTE GROEP NEDERLANDERS DIE NITE GENUANCEERD KUNNEN PRATEN WAARDOOR HET RACISME ZEGEVIERT DE LAATSTE TIENTALLEN JAREN EN BOVENDIEN DE HAAT TEGEN DE ISLAM OOK!
DUS BLIJF ZUIVER EN GEDETAILEERD PRATEN!
Nousratakoum1
04-11-2004, 21:19
wel blijven discussieren he
je citeert: "Maare ff een vraagje, is dit een pleidooi om dan maar iedereen dood te schieten"
Ik kan daarop zeggen: NEE!
Een beetje genuanceerd blijven he, mijn tekst bevat honderden letters vriend en de jouwe uit maar tientallen, een wereld van verschil.
EN DAT BEDOEL IK MET DE GROOTSTE GROEP NEDERLANDERS DIE NITE GENUANCEERD KUNNEN PRATEN WAARDOOR HET RACISME ZEGEVIERT DE LAATSTE TIENTALLEN JAREN EN BOVENDIEN DE HAAT TEGEN DE ISLAM OOK!
DUS BLIJF ZUIVER EN GEDETAILEERD PRATEN!
Hiermee roep jij het zelfde, als wat jij GROOTSTE GROEP NEDERLANDERS van beticht.
Dat noem ik niet echt zuiver
Nousratakoum1
04-11-2004, 22:03
blijf praten!
blijf praten!
Andere topic's zijn intressanter :ego:
Kijk dat je gefrusteerd raakt, omdat het raakvlak alweer allochtoon is, kan ik heel goed begrijpen.
Met de moord van Meneer Pim was de hel (heel eff dan) ook los. Maar bekoelde zogauw ze wisten ohhh het was maar een hollander.
Tja genuanceerd denken is nog nooit een openbaar genot geweest.
Persoonlijk een voor een met de mensen in discussie hoor je anderen antwoorden.
Omdat er dan geen gross mensen voor hun staan waar ze mee kunnen roepen.
Toch hoop ik dat ook dit weer gaat bekoelen en er een normale discussie mogelijk zal wezen.
Een mens is gedood, hopenlijk het laatste mens (hier in holland dan) die daar het slachtoffer van is geworden.
SingleCoil
04-11-2004, 22:17
OK, OMDAT ER NU CONTINUE OVER DE MEDIA GEROEPEN WORDT DOOR TALLOZE MENSEN, POLITICI, BURGEMEESTER, MINISTERS ETC DAT JE MAG ZEGGEN WAT JE VINDT.............?
Menen zij dat nou echt?
Mogen er mensen zijn die het prachtig vinden dat Theo van Gogh nu dood is ZEGGEN.............??
KRANKZINNIG als dat zo zou zijn.
Wallahi, ik snap Nederlanders soms echt NIET!
En dat is nou precies jouw probleem, en dat van een hoop andere marokkanen. Dat je het niet begrijpt. Moet ik het daar dan maar mee doen ?
Ik zou zeggen: als je het niet begrijpt, leer er dan iets over !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.