Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : salaam broeders en zusters.

Pagina's : [1] 2

jihad_islam
03-11-2004, 21:09

hebben jullie ook al ondervonden dat je hier je mening niet mag zeggen?of je topic wordt verwijderd?ik begrijp het niet.of is het door mijn naam?jihad_islam??dat zal het zijn.mensen hebben schrik om uit te komen voor wat ze zijn en wat ze zijn.maar ja laf hoor

Marokkaanmo
03-11-2004, 23:56
gister werden al mijn topic's verwijderd egte onzin je mocht toch je mening uiten??!!!!!!

jihad_islam
05-11-2004, 16:44
als ik jou was zou ik mijn foto veranderen want als ik die zie moet ik steeds lachen en krijg ik kriebels.jij ook?

lalaAhlam
05-11-2004, 16:52
Ja dat heb ik nou ook!! Ik werd zelfs geband!! En dan nog wel onze marokkanen!! gewoon slijmballen!!

Mievrouw
05-11-2004, 16:54

hebben jullie ook al ondervonden dat je hier je mening niet mag zeggen?of je topic wordt verwijderd?ik begrijp het niet.of is het door mijn naam?jihad_islam??dat zal het zijn.mensen hebben schrik om uit te komen voor wat ze zijn en wat ze zijn.maar ja laf hoor Blijf gebruik maken van je vrijheid van meningsuiting.. Zij mogen ons wel de grond in boren met hun beledigingen maar als wij wat zeggen worden we gelijk aangehouden of wat dan oook.

lalaAhlam
05-11-2004, 16:55
Blijf gebruik maken van je vrijheid van meningsuiting.. Dan wordt je geband, en dan kan je ook een ipban krijgen!! Wij moeten volgens hun niet meer zo ''onrespectvol'' praten!

jihad_islam
05-11-2004, 16:55
ik kan niet meer reageren.ze hebben mijn account geblokkeerd.omdat ik mijn mening zei.daarom heb ik nu een nieuwe.maar ik zal mijn mening blijven zeggen en de beheerders hier zijn laf.ze tonen nog geen spijt voor de dood van een palestijn of in het algemeen een moslim maar sterft iemand die spot met de islam zijn foto plaatsen ze wel.wellah geen schaamte echt geen schaamte en dat zijn dan moslims stagfiroe allah laat me maar marokkanen zeggen.wa salaam alaikoem

jihad_islam
05-11-2004, 16:58
ik mag zeggen wat ik wil pistados en jij bent de laatste die dat zal verbieden ok?ik zeg het rechtuit ik ben 100% voor bin landen en keur elke aanslag tegen amerika of haar bondgenoten goed.dus kom niet af met zulke domme praat

lalaAhlam
05-11-2004, 16:59
ik kan niet meer reageren.ze hebben mijn account geblokkeerd.omdat ik mijn mening zei.daarom heb ik nu een nieuwe.maar ik zal mijn mening blijven zeggen en de beheerders hier zijn laf.ze tonen nog geen spijt voor de dood van een palestijn of in het algemeen een moslim maar sterft iemand die spot met de islam zijn foto plaatsen ze wel.wellah geen schaamte echt geen schaamte en dat zijn dan moslims stagfiroe allah laat me maar marokkanen zeggen.wa salaam alaikoem Ik begrijp je!! daarom hou ik van M.A.R.O.C.U.N.I.T.E.D!!!! Daar kan je alles zeggen!! Hier wordt je steeds gedrijgt, met een ipban!!

Mievrouw
05-11-2004, 17:03
Juist, blijven doorgaan, zoals deze... http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=7010615&postcount=188 pistados let maar op of je kan ook gaan zoals van ghog en wat bin laden bereft moge allah swt hem steunen in zijn jihad tegen amerika en al haar bondgenoten en dus ook nederlands.moge allah de moejahied het Paradijs laten binnengaan met de profeten.en inshallah volgen er snel nieuwe aanslagen met vele amerikaanse doden en nogmaals hun bondgenoten.wa salaam alaikoem limen ie taba3a al hoeda Hoe zou het komen dat men jouw postings steeds verwijderd? :rolleyes: En mievrouw, nadenken is echt niet verboden Naar mijn weten zegt jihad_alislam niets verkeerds. Hij uit enkel zijn mening en dat is toegestaan hier in NL.. Om te weten dat we vrijheid van meningsuiting hebben hier in Nederland hoef ik niet eens na te denken :rolleyes:

Mievrouw
05-11-2004, 17:07
Ach zeg, jullie lijken ent een stel kleuters. Maar wel kleuters die de Marokkaanse gemeenschap meer kwaad dan goed doen. Hebben jullie ouders zichzelf nooit bezig gehouden met jullie een opvoeding te geven? :confused: En nu je neusje proper maken. Zo reageert men als hij niets zinnigs meer te vermelden heeft. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2