Bekijk originele versie : El-Moumnie
matahari
03-11-2004, 19:15
We kennen allemaal El-Moumni nog, je weet wel dat mannetje dat Marokko was uitgetrapt omdat hij te extreem was.
El-Moumni heeft met enkele uitspraken homo's, vrouwen en "ongelovigen" op de tere zieltjes getrapt.
Stel dat El-Moumni nog jaren was doorgegaan met het systematisch beledigen van groepen mensen, zou de politiek hem dan zijn gang laten gaan?
Zou iedereen geschokt zijn geweest als iemand die TE vaak gekwetst zou zijn zou besluiten om hem naar de andere wereld te helpen?
Zou iedereen dan niet roepen dat het er eigenlijk een keer aan zat te komen?
Cicatrice
03-11-2004, 19:23
We kennen allemaal El-Moumni nog, je weet wel dat mannetje dat Marokko was uitgetrapt omdat hij te extreem was.
El-Moumni heeft met enkele uitspraken homo's, vrouwen en "ongelovigen" op de tere zieltjes getrapt.
Stel dat El-Moumni nog jaren was doorgegaan met het systematisch beledigen van groepen mensen, zou de politiek hem dan zijn gang laten gaan?
Zou iedereen geschokt zijn geweest als iemand die TE vaak gekwetst zou zijn zou besluiten om hem naar de andere wereld te helpen?
Zou iedereen dan niet roepen dat het er eigenlijk een keer aan zat te komen?
Neuh...denk dat iedereen steeds harder zou beginnen te lachen en el-Moumni voor zijn eigen ondergang zou hebben gezorgt in de zin dat niemand m meer serieus neemt op een klein groepje fanitici na.
matahari
03-11-2004, 19:25
Neuh...denk dat iedereen steeds harder zou beginnen te lachen en el-Moumni voor zijn eigen ondergang zou hebben gezorgt in de zin dat niemand m meer serieus neemt op een klein groepje fanitici na.
Dat lijkt mij zeer sterk....dit gezien de reactie van de politiek op deze man.Hele kamerdebatten zijn gevoerd om wat deze man had aangericht met z'n uitspraken en hoe dit soort mensen aan te pakken.
Palestina4live
03-11-2004, 19:25
Vergis je niet in die ''kleine'' groepje, El Moumni is niet zonder voor nix het land uitgezet... ;)
mensen wie zegt dat ie het land is uitgezet, volgens mij mocht hij daar alleen geen imam meer zijn of heb ik het mis?
FUNKtastic
03-11-2004, 19:27
leeft ie nog? hahaha
Cicatrice
03-11-2004, 19:30
Vergis je niet in die ''kleine'' groepje, El Moumni is niet zonder voor nix het land uitgezet... ;)
Uhuh, heel goed: mensen die oproepen tot haat, dus van hun achterban vragen ongeoorloofde acties te nemen tegen bepaalde sujetten (in dit geval homo's) mogen van mij over de grens gezet worden.
Overigens die braziliaanse radicale katholieke priester die uber anti vrouwen was etc. die het land uit is gezet hoor je natuurlijk niets over, want dat is niet leuk voor de media.
matahari
03-11-2004, 20:33
Hirsi-ze-hebben-de-verkeerde-lippen-weggesneden-Ali en vele anderen vallen voor mij in dezelfde categorie als El-Moumni.Vrijheid van meningsuiting heeft zijn grenzen, zodra je mensen gaat beledigen en kwetsen moet er een grens worden getrokken.Steekt de politiek de handjes niet uit de mouwen en laat hte het bashen van bevolkingsgroepen oogluikend toe, dan ben ik bang dat dot soort gebeurtenissen vaker zullen gebeuren.
Imam Elmoumni is het land uitgezet omdat hij kritiek had op Koning Hassan II dus wat bla jullie nou :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.