Bekijk originele versie : Suikerfeest in Paradiso 14 november 2004
sweet_marocmeid
03-11-2004, 18:55
he hallo....
Ik heb een vraagje, ik ga naar het feest in paradiso, maar ben nog nooit na zulke suikerfeesten gaan, en wil graag jullie mening hoe het is daar!
Dank jullie wel....
PobriSita
03-11-2004, 18:56
Ik zelf ook niet. Maar die dag kan ik zo wie zo niet het is dan echt een familie dag dus gene uitgaans dag :maf:
sweet_marocmeid
03-11-2004, 18:56
haha je hebt wel gelijk meid...
PobriSita
03-11-2004, 19:00
:hihi: die dagen zijn wel gezellig.
sweet_marocmeid
03-11-2004, 19:04
haha, k weet, maar niet veel verw8 van die zaal, want zo groot s die niet!!
rifia_zina
03-11-2004, 19:08
owh leuk waar is het dan ?
sweet_marocmeid
03-11-2004, 19:16
In paradiso in amsterdam...
wordt gezellig hoop ik!
sweet_marocmeid
03-11-2004, 19:51
haha, je hebt wel gelijk mocro....
Ik weet het is een dag vol zeggeningen en geluk met je familie enzo, maar ik d8 van laat ik eens naar zo party gaan, maar misschien ga ik toch maar niet..
Dank je wel Mocro
salaam oe3aleikoem
Meid je bent nog nooit naar zulke feesten gegaan zeg je en waarom zou je nu wel gaan? om jezelf te verpesten? Ga Allah(swt) vragen om je te vergeven voor deze slechte idee en doe aub je best met je DIEN, dat is het enige wat belangrijk is.
wassalaam
ps: en vergeef me als ik iets verkeerds heb gezegd
sweet_marocmeid
03-11-2004, 22:16
salaam oe3aleikoem
Meid je bent nog nooit naar zulke feesten gegaan zeg je en waarom zou je nu wel gaan? om jezelf te verpesten? Ga Allah(swt) vragen om je te vergeven voor deze slechte idee en doe aub je best met je DIEN, dat is het enige wat belangrijk is.
wassalaam
ps: en vergeef me als ik iets verkeerds heb gezegd
Nee joh meid je zegt niks verkeerd, hoezo, je probeerd een zuster dat te vermijden ik begrijp het, dank je wel voor je tip, je zal veel hasanet krijgen meid!
Ewa ik weet maar ik noem het geen party ik vindt het meer suikerfeest, maar dan met andere mensen en het gezellig maken met je vriendinnen, ik ga alleen voor de gezelligheid, wat denk je zuster dat ik me korte rokje kom en me zelf laten showen ofzo, of met iemand daten haha;) nee joh meid, maar oeky, je hebt wel gelijk!
Respect meid..
De profeet (vzmh) zei: "IJvert op de feestdag van Jawm el Fitr in het geven van zakat, en het verrichten van goede daden het overvloedende van het bidden, de zakat, de tasbieh en de ‘tahliel’, want het is de dag waarop Allah jullie zonden vergeeft, jullie smeekbede aanhoort en jullie met erbarmen bekijkt."
GATAR_IK
04-11-2004, 11:39
[b] Ik Weet Het Niet Hoor Zo Kort Op De Aanslag Op Theo Van Gogh..ik Wou Ok Gaan Maar Heb Gehoord Dat Er Maby Wel Een Wraak Actie Komt Van De Hollanders .....daarom Ik Vier Lekkr Thuis Met Familie..
Moeten Jullie Ok Doen!
zodra men hoort de link tussen paradiso en suikerfeest gaat men er gelijk van uit dat zoiets niet kan ??? Het kan een leuke feestje zijn toch, zoetjes en bekende vriende/familieleden, wat arabisch muziek .....what is the problem???
he hallo....
Ik heb een vraagje, ik ga naar het feest in paradiso, maar ben nog nooit na zulke suikerfeesten gaan, en wil graag jullie mening hoe het is daar!
Dank jullie wel....
Het begint met je ouders groeten s' ochtends. Daarna komt er familie langs enzo en dan is het altijd keileuk. En het eindigt met een berg afwas.
Wat betreft paradiso. Meid je moet geen maand lang hassanat sparen en die wegketsen op el Eid. Wa Allah je hdik zuster:blauwkus:
sweet_marocmeid
04-11-2004, 18:58
hey meid
de ramadan is een maand vol voldoening en een maand waarin wij alle vergeving kunnen vragen. Mag ik jou dan vragen als jij in deze maand vergeving vraagt waarom je dan precies de dag na de ramadan weer bewust zondes begaat we begaan onbewust al heel wat zondes dus laten we aub de bewuste zondes zoveel mogelijk proberen te vermijden en ik wil je niet kwetsen of een slecht gevoel geven. Ik heb alleen het beste met je voor net als wat ik met mezelf heb...........
He man...
ben je gek je kwetst me niet dunya henia, je hebt gelijk, en zo tezien heb je het goede voor me...
Ben blij dat je het ook voor je zelf hebt......
Je hebt gelijk het is een maand van vergeving, e als ik ga ja dan is me ramadna zeker voor niks geweest?toch..
Ewa bedankt voor je tip, en voor het goede dat je met me hebt, inshallah,, zal allah je het goede geven en je goed belonen voor alles!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.