Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bush en kerry

sweety_neda
03-11-2004, 18:08

1 pot nat!!! allemaal schijnheilig op het begin!! maar als ze aan de macht komen!! gewoon twee kwade mensen, tfoeeeeee dat je daar uit een keuze moet maken!! wat een vuile democratie in Amerika, twee vuile mensen die naar macht streven, door de volk te voor liegen!!

moppi
03-11-2004, 18:18
helemaal mee eens...wist je dat de meeste vrouwen niet mochten stemmen?? het was op Oprah dinsdag d8 ik maargoed zoals Faith ook al zei...democratie wanneer het hun uitkomt!!!

moppi
03-11-2004, 18:19
shit ben mijn nijntje vergeten... dus hierbij :nijn: :nijn: :D

selima17__1986
03-11-2004, 18:23
Idddddddddddd....

sweety_neda
04-11-2004, 00:28

Oke dan !!! ja ik had ht gezien van de oprah, dat vrouwen niet stemde

ffeiza
04-11-2004, 00:43
Wilden ze niet stemmen? Of Mochten ze niet stemmen :eek: Best wel heftig! voor een zo ''Vrij'' Land

sweety_neda
04-11-2004, 18:52
Natuurlijk mogen vrouwen in Amerika stemmen. Dat ze worden tegengehouden door hun man of om wat voor reden dan ook doet niks af aan hun democratie. Ga anders even de democratie van Amerika vergelijken met die in de Arabische landen, als je er 1 kan vinden. Bovendien hebben jullie niks te maken met wat de Amerikanen voor leiders willen, dat is hun zaak. Je kan er wel over zeuren, maar het is niet aan jou hen te beoordelen op hun keuzes. Zij weten (denken wel te weten) wat goed is voor hun land. Houd je liever bezig met waar je zelf woont. wat een democratie zeg, De zwarten worden gehaat, in zwarte wijken gestopt, In elkaar geslagen door de politie Ameriak is 1 zwarte gat