Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mevrouw Duisenberg

roosje22
08-01-2003, 01:34

Bij deze wil ik even zeggen dat ik mevrouw Duisenberg echt een top vrouw vind. Ik zag haar vanavond op Nova. En nu komt de waarheid boven water de Nederlandse regering loopt aan haar kop te zeuren over een diplomaten paspoort en over het feit dat het geen goede tijd is omdat er 24 doden zijn gevallen met die zelfmoord aanslag. Ze gaf naar mijn mening keiharde antwoorden hierop dat Sharon zelf ongestraft veel palestijnen aan t uitmoorden is en dat ze begreep waarom de palestijnen zover gekomen zijn dat ze zelfmoord acties als de enige oplossing zien. Ik was laatst met iemand aan t praten over Etiopie dat nu in deze tijd nog steeds zoveel honger wordt geleden en er nog oorlog heerst enz. enz. Maar toen zei ik jah maar wat wil je in je eentje doen je kan niet in je eentje de wereld veranderen.... maar mevrouw Duisenberg heeft het tegendeel bewezen, morgen spreekt ze met Arafat. Ik bewonder deze vrouw en ze is een voorbeeld voor mij ik wou dat wij de jongeren in Nederland ook iets konden doen om de bezetting te stoppen...

xxTigerxx
08-01-2003, 01:44
Jazeker is zij een TOPvrouw ik heb meer respect voor haar dan de Arabische leiders..!! zij draagt de Palestijnen in haar hart en dat kunnen we van die Arabischeleiders niet zeggen

roosje22
08-01-2003, 01:46
Origineel gepost door xxTigerxx Jazeker is zij een TOPvrouw ik heb meer respect voor haar dan de Arabische leiders..!! zij draagt de Palestijnen in haar hart en dat kunnen we van die Arabischeleiders niet zeggen ja en dat begrijp ik juist niet, nu ik zelfs in nova hoorde dat de egyptische overheid iets tegen de zelfmoord acties wilde doen snap t niet hoor......

xxTigerxx
08-01-2003, 01:55
Origineel gepost door roosje22 ja en dat begrijp ik juist niet, nu ik zelfs in nova hoorde dat de egyptische overheid iets tegen de zelfmoord acties wilde doen snap t niet hoor...... Ja dat klopt...het is gewoon doen wat de Amerikanen blij kan maken. Dat zijn ook gewoon een stelletje hielenlikkers van de Amerikanen..!! Als de ArabischeLanden de toon aanslaan zoals Noord-Korea dat doet... Hmm hadden die Joden en Amerikanen wel beter geweten..

jokker
08-01-2003, 02:11

KIJK wat deze vrouw doet ik heb echt recpect voor haar een niet moslim steunt de palastijnen en wat doen al die moslim leiders die zich moslim roepen met hun grote bek niks er met hun broeders gespeeld maar niemand doet ze bek open maar ja moslim met de mond ze zijn meer bang voor mensen dan Allah swt die hun geschapen heeft maar ze zullen het nog wel te weten komen en dan is het te laat

Onslaught
08-01-2003, 02:25
hmmmmmmmmmmm:)

roosje22
08-01-2003, 11:52
Maar nu is de vraag Wat kunnen wij doen i.p.v. demonstreren, wellicht kunnen we de regering bestoken met duizenden brieven of iets verzinnen dat zo groot is dat we de aandacht van de media over de hele wereld krijgen!

beppie_truus
08-01-2003, 12:10
zij doet in iedere geval meer dan alleen maar van uit haar luie stoel praten over wat er veel niet allemaal fout gaat, zij onderneemt actie dat is meer dan alle politici bijelkaar.

Nadia_
08-01-2003, 12:36
Origineel gepost door xxTigerxx Jazeker is zij een TOPvrouw ik heb meer respect voor haar dan de Arabische leiders..!! zij draagt de Palestijnen in haar hart en dat kunnen we van die Arabischeleiders niet zeggen helemaal mee eens :goedzo:

mimi3000
08-01-2003, 12:41
ze is echt een topvrouw echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En alleen omdat ze haar mening geeft word ze bekritiseerd. Weet je wie echt een grote liehoedie is.....Moskovish of hoe je zijn naam ook schrijft....Ik had zo volgens mij eergister een programme gezien nieuws op tafel ofsoo. Ennuh Jeroen Pauw zei vannuh jah ik begrijp waarom ze dat heeft gezegd werd die gra van Moskovisch helemaal lijp!! HIj is echt een eerste klas liehoedie echt waar....en voor Gretta Duisenberg :regie: GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: RESPECT VOOR DIE VROUW!!!

roosje22
08-01-2003, 13:16
Origineel gepost door mimi3000 ze is echt een topvrouw echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En alleen omdat ze haar mening geeft word ze bekritiseerd. Weet je wie echt een grote liehoedie is.....Moskovish of hoe je zijn naam ook schrijft....Ik had zo volgens mij eergister een programme gezien nieuws op tafel ofsoo. Ennuh Jeroen Pauw zei vannuh jah ik begrijp waarom ze dat heeft gezegd werd die gra van Moskovisch helemaal lijp!! HIj is echt een eerste klas liehoedie echt waar....en voor Gretta Duisenberg :regie: GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: RESPECT VOOR DIE VROUW!!! Hey mimi ik had t niet beter kunnen zeggen :goedzo:

mimi_tangaouia
08-01-2003, 13:43
Origineel gepost door mimi3000 ze is echt een topvrouw echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En alleen omdat ze haar mening geeft word ze bekritiseerd. Weet je wie echt een grote liehoedie is.....Moskovish of hoe je zijn naam ook schrijft....Ik had zo volgens mij eergister een programme gezien nieuws op tafel ofsoo. Ennuh Jeroen Pauw zei vannuh jah ik begrijp waarom ze dat heeft gezegd werd die gra van Moskovisch helemaal lijp!! HIj is echt een eerste klas liehoedie echt waar....en voor Gretta Duisenberg :regie: GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ GRETTA IS OKE OLÉ OLÉ :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: RESPECT VOOR DIE VROUW!!! respect tha lady :goedzo: