Bekijk originele versie : Berbers
Beste Yasmina,
Waar kan ik Berbers leren..
Met mijn moeder ;) die spreek alleen rifia tegen je tot je het wel moet leren :hihi:
latifa23
03-11-2004, 21:21
Hoi Irisraes
waarom wil je bebers leren als ik vragen mag.???????
het is heel leuk daar niet van.
maar ik ben berbers dus ik kan jou online heel wat leren;-)
latifa23
03-11-2004, 21:33
hahahha
vragen ze jou om te integreren. wat leuk!
dus je man is berbers
kan hij jou het niet leren, door steeds te zeggen wat sommige dingen betekenen bijvoorbeeld. begin met de vieze woorden want die leer je het snelst.
Hallo latifa,
Daar ik met een marokaan getrouwd ben en mijn schoonouders altijd aan het zagen zijn dat ik berbers moet leren .
Groetjes Iris
Ohh mashAllah, wil je het zelf ook leren of alleen omdat het moet? Ik denk dat er in de grote steden wel plaatsen zijn waar je rifia kunt leren, Als je wilt kan ik je ook helpen online door rifia tegen je te praten. Mijn schoonzus heeft ook rifia geleerd doordat me moeder alleen dat tegen haar sprak uiteindelijk durfde ze het ook terug te praten, ze maakt nog steeds fouten, maar wij steunen haar daarin en dan komt het inshAllah wel goed.
Nadia
Sorry , maar ga eerste nederlands leren.
Wat moet je met berbers???????????
maro
why_me_why
04-11-2004, 22:22
Beste Yasmina,
Waar kan ik Berbers leren.
kom 1 weekje bij mij thuis wonen en je zal `t beter spreken als je schoonouders..
Kanimana
06-11-2004, 21:34
Ik raad je aan om eens op de volgende sites jouw vraag te stellen .. Mensen die daar komen zouden je misschien informatie kunnen geven over Tamazight taal cursussen die tegenwoordig steeds meer gegeven worden !
www.*********** & www.tawiza.nl
Sram (=groetjes) van moi ;)
Kanimana
06-11-2004, 21:36
wat raaaaaaaaarrrrrrrrr die andere website kan ik je helaas niet bij marokko.nl aanraden :confused: maaaaaaaaaarrrrrrr goed via die andere website kan je er ook makkelijk komen :D
ezinrify
09-11-2004, 07:52
Er zijn een paar universiteiten waar je dat kan leren. je moet kijken op www.tawiza.nl en *********** en syphx.nl en etc etc etc
anders moet je het gewoon op google.nl zoeken.
maar inderdaad bij mama en papa thuis is de eerste stap.
dus meid veel koken en stozuigen dan leer je het vanzelf wel.
ezinrify
09-11-2004, 07:53
het is syphax.nl trouwens
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.