Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

AnouarBlueEyes
07-01-2003, 21:43

Ik wil trouwen....... Maar ja vandaag de dag vind je niet meer zo makkelijk een geschikte kandidaat..... Heeft er iemand een tip voor mij??? Of wie biedt zich aan :stout:

rahmona
07-01-2003, 21:45
Zoek en gij zult vinden, zal ik maar zeggen.....:D

amianis
07-01-2003, 21:46
Hey Wat zijn je eisen? :hihi: stel me niet kandidaat hoor, maar wil je wel helpen. xxx

RaZer
07-01-2003, 21:46
Kijk eens in de goudengids.. vorige week heeft me neef daar een gevonden.. Echt een TOPPER :goedzo: ;)

AnouarBlueEyes
07-01-2003, 21:47

Maar dat is het nou juist Rahmona als ik zoek vind ik altijd de verkeerde meisjes.... die alleen maar uit zijn op geld enzo....je weet wel....

mtalsi
Ik zeg , laat het maar op je afkomen jongen........

yasmine85
Origineel gepost door AnouarBlueEyes Ik wil trouwen....... Maar ja vandaag de dag vind je niet meer zo makkelijk een geschikte kandidaat..... Heeft er iemand een tip voor mij??? Of wie biedt zich aan :stout: haha... jij ook al besmet?? :D vertel, wat vind jij een geschikte kandidaat... misschien ken ik wel iemand.. ;) kiss

T-ManiaC
Origineel gepost door AnouarBlueEyes Ik wil trouwen....... Maar ja vandaag de dag vind je niet meer zo makkelijk een geschikte kandidaat..... Heeft er iemand een tip voor mij??? Waarom is dat zo moeilijk... snap dat niet. Ga naar marokko genoeg kandidaten....... :Iluvu: :giechel: Of wie biedt zich aan :stout:

Barkani
07-01-2003, 21:49
ben je ook makkelijk en geschikte candidaat

T-ManiaC
Origineel gepost door TouriaTetouania Nou ja waar is me tekst gebleven???????? Maar ik zie dus, waarom is dat zoo moelijk. Ga naar marokko daar heb je genoeg kandidaten.. :Iluvu: :giechel:

AnouarBlueEyes
Origineel gepost door amianis Hey Wat zijn je eisen? :hihi: stel me niet kandidaat hoor, maar wil je wel helpen. xxx Mijn eisen.... Heb je ff??? Mooi Intelligent Spontaan Verzorgt Lief Slank Gevoel voor humor Gevoelig Geduldig Betrouwbaar Onmaterialistisch Mysterieus Sexy

RaZer
07-01-2003, 21:50
Origineel gepost door TouriaTetouania Nou ja waar is me tekst gebleven???????? Maar ik zie dus, waarom is dat zoo moelijk. Ga naar marokko daar heb je genoeg kandidaten.. :Iluvu: :giechel: die zit er tussen in zie je het.. je moet aan het einde van quote pas antwoorden :) Ennuhh anour, inshallah vind je de goede..!!

AnouarBlueEyes
07-01-2003, 21:50
Origineel gepost door TouriaTetouania Nou ja waar is me tekst gebleven???????? Maar ik zie dus, waarom is dat zoo moelijk. Ga naar marokko daar heb je genoeg kandidaten.. :Iluvu: :giechel: Ik wil een Marokkaanse vrouw uit Nederland.....ik hoef geen berggeit (met alle respect)

T-ManiaC
07-01-2003, 21:51
Origineel gepost door AnouarBlueEyes Mijn eisen.... Heb je ff??? Mooi Intelligent Spontaan Verzorgt Lief Slank Gevoel voor humor Gevoelig Geduldig Betrouwbaar Onmaterialistisch Mysterieus Sexy Huh, ken je me ofzo. Het lijkt wel of je het over mij hebt... :melig: :koppel:

delila16
07-01-2003, 21:52

Origineel gepost door AnouarBlueEyes Ik wil trouwen....... Maar ja vandaag de dag vind je niet meer zo makkelijk een geschikte kandidaat..... Heeft er iemand een tip voor mij??? Of wie biedt zich aan :stout: sorry ik kan het nie laten :rolleyes: maar je hebt echt een zielige nick :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8