Bekijk originele versie : Ben Jij Jaloers ?? Doe effe deze test
Ben jij jaloers?
Iemand zal het ooit wel eens tegen je gezegd hebben: "Wat ben jij ontzettend jaloers!" Zoniet, prijs je dan zeer gelukkig en doe één van de andere testjes op GirlsOnly.nl.
Herken jij je wel hierin? Beantwoord dan eerlijk de volgende acht vragen die de redactie van GirlsOnly.nl jou stelt. Aan het einde van de test krijg je de uitslag!
Druk dus snel op de start-knop om erachter te komen of jij echt jaloers bent, of dat het eigenlijk best wel meevalt!
http://www.girlsonly.nl/frontpage.php?d=test_1
Hindaatje
07-01-2003, 20:47
Heeyy wat doet U bij een site voor Girls :D
Origineel gepost door Hindaatje
Heeyy wat doet U bij een site voor Girls :D
De testen pikken :D
Ben jij jaloers misschien :D
Camilla27
07-01-2003, 20:51
Origineel gepost door Mohammed Justice
hahah die is goed :D
Hindaatje
07-01-2003, 20:52
Hahaa.... :kwaad:
dit is mijn uitslag :)
Je hebt 4 punten van de 100
0 - 25 punten
Bij een zo lage score zijn er twee mogelijkheden. Of je bent helemaal niet jaloers. Dat weet je wel erg goed van jezelf! Waarom heb je deze test eigenlijk nog gemaakt? Of heb je misschien de test niet helemaal eerlijk gedaan?
Ben je helemaal eerlijk geweest? Dan moet je er wellicht eens aan gaan denken om uit dat donkere hol van je te komen, waar je in totale eenzaamheid waarschijnlijk al veel te lang hebt gezeten. Doe die jutezak van je schouders, koop leuke kleren en probeer de wereld te verkennen.
Origineel gepost door Hindaatje
Hahaa.... :kwaad:
Sorry Hinda.. :(
Gewoon een grap van mij..
:lol:
Origineel gepost door angel21
dit is mijn uitslag :)
Je hebt 4 punten van de 100
0 - 25 punten
Bij een zo lage score zijn er twee mogelijkheden. Of je bent helemaal niet jaloers. Dat weet je wel erg goed van jezelf! Waarom heb je deze test eigenlijk nog gemaakt? Of heb je misschien de test niet helemaal eerlijk gedaan?
Ben je helemaal eerlijk geweest? Dan moet je er wellicht eens aan gaan denken om uit dat donkere hol van je te komen, waar je in totale eenzaamheid waarschijnlijk al veel te lang hebt gezeten. Doe die jutezak van je schouders, koop leuke kleren en probeer de wereld te verkennen.
Angel niet jaloers..dat geloof ik niet :D
T-ManiaC
07-01-2003, 20:57
hij lukt niet bij mij :(
Angel niet jaloers..dat geloof ik niet :D
Ik weet het het is vreemd maar toch waar :D
door jaloers te zijn doe ik mezelf het meeste pijn ;)
Hindaatje
07-01-2003, 20:58
Sorry Hinda.. :(
Gewoon een grap van mij..
Hmmm...Van U kan ik het wel hebben :D
Ik ga ff de test doen :zwaai:
IK BEN ZELDEN JALOERS :D(ik heb teminste een reden)
hahahahaha
Origineel gepost door Half Blood
..
Dat komt incha'allah nog wel..
Euhh..je mag deze test ook stiekem doen hoor..want jaloezie zit zowel bij jongens als meisjes..
HalfBlood
07-01-2003, 21:00
Je hebt 26 punten van de 100
25 - 50 punten
Je hebt een hele nette score gehaald, je bent zelden jaloers. Als je jaloers bent, dan heb je daar over het algemeen wel een hele goede reden voor! Dit alles siert je!
Pas overigens wel op dat je niet zomaar alles pikt en goedvindt wat de ander (bijvoorbeeld je partner) doet! Een beetje assertiviteit tonen kan soms helemaal geen kwaad, al moet je het natuurlijk nooit overdrijven...
:D.
kdoe gewoon mee :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.