Bekijk originele versie : negaffa houria den bosch
casaouia00
02-11-2004, 18:40
wie heeft voor mij de nummer van negaffa houria/touria uit den bosch. weet niet hoe ze precies heet.
alvast bedankt
Salaam meid,
Sorry maar ik vind negafa Meysa uit Den Bosch beter, geloof mij echt TOP !!!
Zeker een aanrader !!!! ( haar mobiel is 0613.838.165).
Succes!
kenitri4
04-11-2004, 22:12
0736568677 nou sorry maar uit onze ervaringen met haar wallah ze is echt prachtig dat is pas een negafa als je en negafa wilt. Meid wij adviseren jou ga helamaal voor houria en wallah je zal geen spijt krijgen. En als je meer dingen nodig hebt voor je bruiloft zoals dj band kokinen of serveersters camera man of vrouw kan je ons ook bellen 0652274307
engeltje4evaah
07-11-2004, 13:12
asalam,
sorry meid maar negaffa houria staat echt helemaal onderaan in de lijst van den bosch. geloof me, ik kom zelf ook uit den bosch. Zij is echt wat je noemt, ouderwets!!!!
En ik zal je zegen wie op nummer 1 staat: negaffa meysa!!! echt macha allah!
ma3a asalam
Fadila_B
26-11-2004, 14:35
Nou meiden,
Ieder heeft een eigen smaak en daar kunnen wij niet over beoordelen.
Maar als je over haar uiterlijk gaat praten vind ik het zo onvolwassen maar ik kan beter zeggen kinderachtig.
Fadila_B
26-11-2004, 14:40
Ik zal kijken of ik hier een foto voor jullie hier kan plaatsen van haar werk
Wiam2004
26-11-2004, 17:28
ík vind haar ook heel ouderwets ze is zo dik en heeft allemaal ouderwetse dingen en haar makeup is ook niks dan zo ik ook voor meysa gaan
wat heeft lichaamsgewicht nou weer hiermee te maken...?? :confused:
Houria is een van de eerste neggafa's in nederland. Ze is zeer proffesioneel en heel vriendelijk. Meid ga er voor! :D
Inderdaad; wat heeft lichaamsgewicht/omvang ermee te maken. Het gaat uiteindelijk om de kwaliteit en de karakter van een mens.
Houria is een hele lieve vrouw en haar kleding is heel mooi. Tbarkallah, ma 3endi man goul 3liha. Ik heb haar op meerdere bruiloften meegemaakt en de bruiden zagen er allemaal tbarkallah schitterend uit.
Ik zou zeggen, neem contact met haar op en ga bij haar langs zodat je haar spullen kan bekijken. Je hebt in ieder geval bij haar veel keus. Ze heeft ook hele mooie traditionele kleding en ze doet ook niet moeilijk als je je eigen tekshita wilt dragen; ze combineert het dan met haar sieraden en andere setjes.
Betreft make-up; Houria laat de keus aan de bruid, die kan kiezen welk make-up ze wilt dragen. & Qua henna, tbarkallah 3liha! Beldi, Galiji, etc.
Dit zijn mijn ervaringen van m'n zus bruiloft en andere familieleden.
Ik raad je haar echt aan :)
Haar nummer: 073-6568677
Tegenwoordig werkt haar dochter ook als negaffa. anders kan je haar ook mailen: negaffa@hotmail.com of 06-15255495.
(ze heeft ook een topic: 'op zoek naar een negaffa?')
Alah y kemel bel chir 3la l'jami3 ou Allah y 3awen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.