Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ouders..!!!

00karima00
07-01-2003, 18:33

Hoe moet ik een probleem oplossen als er ruzie in da familie isSsss.... :( My ouders willen nix met myn oom te maken hebben maar Hy is Myn favoriete oom.... Hoe moet ik mYn ouders overhalen om t goed te maken Beslamaaa :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Toufik19
07-01-2003, 18:36
volgens een lezing die ik een tijdje gehoord heb zal een moslim nooit de hemel binnengaan als hij overhoop ligt met een moslimbroeder of zuster.hoe sterk je ook in je geloof staat,je zult er niet binnengaan als je ruzie hebt.zeg dit tegen je ouders en als ze niet willen luisteren dan weten ze wat hen te wachten staat

MevrNasiha
07-01-2003, 18:39
EN JE HEBT VEEL RAZJAR ALS JE DEGENE BENT DIE DE 1STE STAP ZET....

00karima00
07-01-2003, 18:40
Bedankt voor ya uitleg ik zal t gebruiken en hun daarvoor waarschuwen. AnyWayZzz...ik ga weer en bedankt ik wist t eigenlijk nog nie dat yye de hemel nie binnentreedt thnx namens My :engel:

muslima4life
07-01-2003, 18:51

Salamoe aleikoem, Vertel je ouders over deze hadith: Anas verhaaalt dat de Profeet (vzmh) zei: "Koester ten opzichte van elkaar geen gevoelens van wrok, jaloershei, wend jullie niet van elkaar af en boycot elkaar niet, wees dienaren van Allah, en broeders voor elkaar. Het is een moslim niet toegestaan om (in geval van onenigheid) meer dan drie dagen van zijn broeder weg te blijven (voordat zij de relatie herstellen). " (Boekhaarie en Moeslim) wa aleikoem salaam.

sara_106
07-01-2003, 18:53
Ok en wat als jij het wel wil goed maken maar de ander niet.

muslima4life
07-01-2003, 18:57
Salamoe aleikoem , Ik bedoelde .....gevoelens van wrok, jaloersheid,... Ik hoop dat het goed komt insha Allah. Sara106, als jij binnen die drie dagen naar degene toe gaat en je doet je plicht, dus je reikt een hand uit om het goed te maken , heb je gedaan wat je moest doen. Het is net als met de islamitische groet, het is een verplichting om de groet terug te geven, maar als mij niet teruggroet met wa aleikoem salaam, zal mij dat er niet van weerhouden om de volgende keer weer salamoe aleikoem te zeggen, het is nou eenmaal mijn plicht. Kheski diri 3lach 9editi, snap je wat ik ermee bedoel sis?

00karima00
07-01-2003, 19:21
Ya ik heb da vaak geprobeerd maar ya het klikt nie tussen ze Maar hij is da broer van mah vader snapje Ik hoop dat t goed komt ik heb wel contact via email