Bekijk originele versie : Bel jouw Heer en laat Hem de Engel des Doods naar mij te sturen
voorbijganger2
01-11-2004, 20:47
“Bel jouw Heer en laat Hem de Engel des Doods naar mij te sturen!”
Een man wilde op een marktplaats een vrouw aanspreken om haar te vermanen over haar onislamitische kledingstijl. Hij zei tegen de vrouw: “Vrees toch Allah! Weet je dan niet dat wat je aan hebt niet toegestaan is? De dood is iets wat zeker gaat komen en wie weet, wellicht is jouw tijd aangebroken en is de Engel des Doods op weg om jouw ziel op te halen. Vrees Allah!”
De vrouw antwoordde op een hoogmoedige wijze: “Hier, neem mijn telefoon maar en bel jouw Heer op en laat Hem de Engel des Doods naar mij sturen, Als jij waarachtig bent.”
De man zei: “Ik schrok van wat zij zei. De woorden die zij uitsprak deden de huid sidderen.
Ik besloot om te vertrekken toen ik even later geschreeuw hoorde. De mensen verzamelden zich en ik keerde terug om te kijken wat er aan de hand was. Ik baande mij een weg door de mensen en daar lag de vrouw van zojuist dood op de grond… De Engel des Doods was gekomen om haar ziel op te halen.
www.al-yaqeen.com
maroc1984
03-11-2004, 11:56
Subhanallah
HoneyBee
03-11-2004, 12:03
Is dit waar gebeurd?
maroc1984
03-11-2004, 12:09
Is dit waar gebeurd?
De site al-yaqeen is altijd wel betrouwbaar volgens mij. Allah ouhalem :)
noorelhouda1987
03-11-2004, 19:01
dit is ongeveer 2 jaar gelden gebeurt in Marakesch, in een bus. Een oude man stond dus versteld naar het meisje te kijken die een minirok en een topje aan had.
Waarop zij dat antwoordde...
Toen de bus stopte, stapte iedereen eruit. Behalve het meisje, ze zat op haar stoel en was DOOD...
Allah is groot...
miss_rif21
03-11-2004, 19:09
subhanallah
dit is ongeveer 2 jaar gelden gebeurt in Marakesch, in een bus. Een oude man stond dus versteld naar het meisje te kijken die een minirok en een topje aan had.
Waarop zij dat antwoordde...
Toen de bus stopte, stapte iedereen eruit. Behalve het meisje, ze zat op haar stoel en was DOOD...
Allah is groot...
dit verhaal heb ik inderdaad ook gehoord.
het is inderdaad in marokko gebeurt alleen iets anders.
zodra ze de bus uitstapte schepte een auto haar en ze was op slag dood.
het is gebeurt in de zomervakantie.
mocrohabibi
03-11-2004, 20:10
:owel erg...:(
nadorhalfbloed
04-11-2004, 19:57
Zo zien we maar weer dat Allah soebhana wa ta3ala alles hoort, ziet en weet.
Soebhan Allah...
Zoals in de Koran staat: "fa idda arada sjai'an an ya9oela lahoe koen fa yakoen", "als Hij (Allah) iets wil zegt hij slechts wees en het is".
Ik kreeg wel tranen in mijn ogen toen ik het las moet ik zeggen...
Allah y 3awnkoem
madame_hind
05-11-2004, 08:33
Soubhaan'Allah!!!!
Nu kan ze haar verantwoorden bij ALLAH SWT voor haar kledingstijl...
selima17__1986
05-11-2004, 09:46
Allahu Akbar !!!!
moslimzuster007
05-11-2004, 22:29
Ja, dit verhaal ken ik ook. Alleen volgens mij is het gebeurd in Casablanca
in een bus. Allah Oeehlem. Het is wel waar gebeurt.
“Bel jouw Heer en laat Hem de Engel des Doods naar mij te sturen!”
Een man wilde op een marktplaats een vrouw aanspreken om haar te vermanen over haar onislamitische kledingstijl. Hij zei tegen de vrouw: “Vrees toch Allah! Weet je dan niet dat wat je aan hebt niet toegestaan is? De dood is iets wat zeker gaat komen en wie weet, wellicht is jouw tijd aangebroken en is de Engel des Doods op weg om jouw ziel op te halen. Vrees Allah!”
De vrouw antwoordde op een hoogmoedige wijze: “Hier, neem mijn telefoon maar en bel jouw Heer op en laat Hem de Engel des Doods naar mij sturen, Als jij waarachtig bent.”
De man zei: “Ik schrok van wat zij zei. De woorden die zij uitsprak deden de huid sidderen.
Ik besloot om te vertrekken toen ik even later geschreeuw hoorde. De mensen verzamelden zich en ik keerde terug om te kijken wat er aan de hand was. Ik baande mij een weg door de mensen en daar lag de vrouw van zojuist dood op de grond… De Engel des Doods was gekomen om haar ziel op te halen.
www.al-yaqeen.com
wat je zegt klopt voor de helft...
dit is in marakesch gebeurd 3 0f 4 jaar geleden maar dit is een bus gebeurd.
de vrouw kwam de bus in en de gelovige man zag haar en stapte naar haar toe en zegt o wee taqie allah bescherm je zelf en kleed je normaal aan (want ze had een mini rok aan en strak truitje aan en vervolgens pakte zij de telefoon en zegt tegen hem bel god maar op!!!
en vervolgens zegt de gelovige le ieleha illallah en stapte de bus uit en hoorde geschreeuw achter zich en toen wisten de mensen dat hij een engel was(allah wa e3lem) om te kijken of zij toch terug keert naar de islam. dus god had haar nog een kans gegeven en die had zij afgewezen..
dit weet ik omdat de vrouw van mijn neef daar vandaan komt en haar ouders wonen daar vlakbij... snappie maar het kan ook zijn dat het een ander verhaal is...
wat je zegt klopt voor de helft...
dit is in marakesch gebeurd 3 0f 4 jaar geleden maar dit is een bus gebeurd.
de vrouw kwam de bus in en de gelovige man zag haar en stapte naar haar toe en zegt o wee taqie allah bescherm je zelf en kleed je normaal aan (want ze had een mini rok aan en strak truitje aan en vervolgens pakte zij de telefoon en zegt tegen hem bel god maar op!!!
en vervolgens zegt de gelovige le ieleha illallah en stapte de bus uit en hoorde geschreeuw achter zich en toen wisten de mensen dat hij een engel was(allah wa e3lem) om te kijken of zij toch terug keert naar de islam. dus god had haar nog een kans gegeven en die had zij afgewezen..
dit weet ik omdat de vrouw van mijn neef daar vandaan komt en haar ouders wonen daar vlakbij... snappie maar het kan ook zijn dat het een ander verhaal is...
ik heb het nog even na gevraagd aan mams en de gene die dit aan de vrouw van mijn neef heeft verteld is haar EIGEN NEEF DIE IN DE BUS ZELF ZAT. (wallah)
en wat de vrouw precies zij tegen die man was, bel god maar op en zeg maar tegen hem dat ie mij maar naar hel moet sturen.....
niemand in de bus kende de man en wisten dat het een engel was voor dat sindna 3izra il haar op kwam halen. subhanallah
tazaghiniagirl
15-11-2004, 11:27
.....:jammer:........in marokko nog wel...:jammer:..!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.