Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moore's 'Fahrenheit 9/11' gratis te downloaden

Pagina's : [1] 2

Borz
01-11-2004, 14:15

Moore's 'Fahrenheit 9/11' gratis te downloaden Michael Moore heeft toestemming gegeven aan diverse sites om z'n laatste film, 'Fahrenheit 9/11', online downloadbaar te stellen. Eén dag vóór de presidentsverkiezingen wil hij dat zo veel mogelijk mensen zijn film nog zien, in de hoop dat door zijn anti-Bush film Kerry de verkiezingen wint. "Ik ben het niet eens met de huidige copyrightwetgeving. Daarom heb ik er geen moeite mee als mensen mijn film willen downloaden, zolang men er maar geen geld mee proberen te verdienen. Dat is iets wat ik wel zou bestrijden", aldus Moore, "Ik ben van mening dat informatie, ideeën en kunstuitingen zo veel mogelijk vrij moeten kunnen worden gedeeld." De Site om te downloaden: http://marc.perkel.com/archives/000468.html Let op: Het zal waarschijnlijk niet meer gaan na 2 november (verkiezingsdag)!

Pleeborstel
01-11-2004, 14:21
Ik probeer nu te downloaden maar er gebeurt niks. Komt dat doordat ik een Macintosh gebruik of omdat de server druk is :confused:

Borz
01-11-2004, 16:30
Ik had hem zo kunnen downloaden. Het staat er alleen nog vandaag op dus......Snel doen!!!!

Marokkaanmo
01-11-2004, 16:41
ik heb hem al gezien tijdje terug hij is zker de moeite waar kijk maar hoe bush word beledigd haha

Borz
01-11-2004, 16:50

Al kreeg ik geld toe. Die ranzige Moore maakt ranzige filmpjes. Maar deze film heeft wat hoor net het is GRATIS te downloaden!!!!

Pleeborstel
01-11-2004, 18:30
Voor wie het niet kan downloaden om wat voor reden dan ook: Fahrenheit 9/11 is nu ook uit op DVD en bij de MediaMarkt kost de DVD 13 euro dus...

Karrar
01-11-2004, 21:10
Er bestaat nog altijd Kazaa :D

BARBARIAN
01-11-2004, 21:24
Als iemand het wil zien en het niet kan huren of downloaden, dan leen ik hem graag uit. Stuur maar een mailtje... Dit is de beste film van de afgelopen jaren. Wat een held die Moore!!! Ma3a salama, Barbarian.......

Borz
01-11-2004, 23:00
Op die site kan je niet meer die hele film downloaden in AVI-bestand...klopt dat? Ik heb hem alleen als WMV bestand kunnen downloaden. De kwaliteit is niet zo geweldig maar toch het is GRATIS!!!! Michael Moore is een erg sterke docu-maker. Wat me stoort is vaak toch zijn mening over de familie al-Saoed maar hij heeft vaak erg goede punten.

Borz
01-11-2004, 23:29
uuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppp

Borz
02-11-2004, 00:09
Kijken deze film

Borz
02-11-2004, 15:32
up!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guy
02-11-2004, 17:15
Ik heb hem alleen als WMV bestand kunnen downloaden. De kwaliteit is niet zo geweldig maar toch het is GRATIS!!!! Michael Moore is een erg sterke docu-maker. Wat me stoort is vaak toch zijn mening over de familie al-Saoed maar hij heeft vaak erg goede punten. Die familie al-Saoed is dat de koninklijke familie in S-A? En wat vindt Moore dan van hun.....

moppi
02-11-2004, 21:06
Ik heb hem alleen als WMV bestand kunnen downloaden. De kwaliteit is niet zo geweldig maar toch het is GRATIS!!!! Michael Moore is een erg sterke docu-maker. Wat me stoort is vaak toch zijn mening over de familie al-Saoed maar hij heeft vaak erg goede punten. kopen die handel dan steun je michael moore tenminste en laten we hopen dat Kerry wint... :nijn:

Borz
06-11-2004, 01:41

Moore heeft Bush hier flink te pakken. Zeer goede film en niet alleen voor de Bush haters. Ben zelf niet zo weg van Bush ik heb me dus wel geamuseerd. Klopt sterke film

Pagina's : [1] 2