Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de meiden van marokko.nl

Pagina's : [1] 2 3

loubna170
07-01-2003, 16:56

hallo dames en heren ik vind dat de meeste meiden van marokko.nl altijd zo politiek corect antwoorden op stellingen en topics. dus bij deze meiden jullie mogen je gewoon laten gaan hoor niemand kent je hier.SO JUST GO WHIT THE FLOW groetjessssssssss

MissCasa
07-01-2003, 16:58
ooh ik ben hoe ik ben

loubna170
07-01-2003, 17:01
gewoon zeggen wat je denkt ik bedoel dat is toch zo leuk aan het internet niemand kent je gewoon dus je kan je gewoon laten gaan

loubna170
07-01-2003, 17:03
Origineel gepost door Super_Marokkaan :rolleyes: hoi loubia hoiiiiiiiiii

RaZer
07-01-2003, 17:05

Origineel gepost door loubna170 hallo dames en heren ik vind dat de meeste meiden van marokko.nl altijd zo politiek corect antwoorden op stellingen en topics. dus bij deze meiden jullie mogen je gewoon laten gaan hoor niemand kent je hier.SO JUST GO WHIT THE FLOW groetjessssssssss Dat kunnen ze niet.. anders breken ze hun nagels met het typen :rolleyes:

MissCasa
07-01-2003, 17:05
...whaaaaaa hahahaha nagels die breken met of zonder typen :lol:

mimi_tangaouia
07-01-2003, 17:06
ik ben wie ik ben zoals die andere ook al zei en ik zeg wat ik wil

loubna170
07-01-2003, 17:07
Origineel gepost door RaZer Dat kunnen ze niet.. anders breken ze hun nagels met het typen :rolleyes: waar slaat dat nou weer op als je een neppe mening hebt om poliiek corect over te komen dan kan je ook een echte antwoord geven

RaZer
07-01-2003, 17:09
Origineel gepost door loubna170 waar slaat dat nou weer op als je een neppe mening hebt om poliiek corect over te komen dan kan je ook een echte antwoord geven Politiek.. beetje teveel debatten gisteren en eergisteren gekeken ofzo? Sorry maar leg het nog eens uit?

loubna170
07-01-2003, 17:09
ja maar mensen ik heb het niet over iedereen !!!!

loubna170
07-01-2003, 17:11
Origineel gepost door RaZer Politiek.. beetje teveel debatten gisteren en eergisteren gekeken ofzo? Sorry maar leg het nog eens uit? integendeel wijsneus ik haat politiek een grote neppe circus maar ik heb het over mensen die echt alleen goede antwoorden geven die ze3ma braaf willen over komen snappie

RaZer
07-01-2003, 17:14
Origineel gepost door loubna170 integendeel wijsneus ik haat politiek een grote neppe circus maar ik heb het over mensen die echt alleen goede antwoorden geven die ze3ma braaf willen over komen snappie Oww.. dan bedoel je mij niet.. Ik gaf toch een rot antwoord? Maar als je hier teveel commentaar geef zeg men dat je denkt dat je slim ben. En scheld wat minder uit.. EZEL.. <--- zeg nou eerlijk komt dit beleefd over.. Doe het dan niet!! Ps: mij zie je niet aardige antwoorden geven.. Kijk maar naar <--- onder me naam ;) Laterzzz ;) en de dames hier komen vooral komen om vrienden te maken..

loubna170
07-01-2003, 17:16
Origineel gepost door RaZer Oww.. dan bedoel je mij niet.. Ik gaf toch een rot antwoord? Maar als je hier teveel commentaar geef zeg men dat je denkt dat je slim ben. En scheld wat minder uit.. EZEL.. <--- zeg nou eerlijk komt dit beleefd over.. Doe het dan niet!! Ps: mij zie je niet aardige antwoorden geven.. Kijk maar naar <--- onder me naam ;) Laterzzz ;) en de dames hier komen vooral komen hier om vrienden te maken.. ja maar dat is het hem nou juist de meiden hier zijn bang hoe de marokko.nl leden over hun gaan denken nou lekker BOEIENDDDDDDD

ReaLFaatjuH
07-01-2003, 17:17
Origineel gepost door RaZer Oww.. dan bedoel je mij niet.. Ik gaf toch een rot antwoord? Maar als je hier teveel commentaar geef zeg men dat je denkt dat je slim ben. En scheld wat minder uit.. EZEL.. <--- zeg nou eerlijk komt dit beleefd over.. Doe het dan niet!! Ps: mij zie je niet aardige antwoorden geven.. Kijk maar naar <--- onder me naam ;) Laterzzz ;) en de dames hier komen vooral komen hier om vrienden te maken.. Jah en alsnog wil niemand met me vriendjes zijn :( :traan1:

RaZer
07-01-2003, 17:19

Origineel gepost door ReaLFaatjuH Jah en alsnog wil niemand met me vriendjes zijn :( :traan1: is niet erg.. je heb toch niks aan een internetvriend(in)

Pagina's : [1] 2 3