Bekijk originele versie : Wat doet al dat gespuis toch in Irak?
167 buitenlanders en assistent Ezat Ibrahim gearresteerd
De Iraakse eerste minister Iyad Allawi heeft zondag verklaard dat 167 buitenlandse rebellen en een assistent van Ezzat Ibrahim, nummer twee ten tijde van het regime van Saddam Hoessein, gearresteerd zijn en voor het Iraakse gerecht zullen verschijnen. Onder de buitenlanders bevinden zich onder meer 22 Soedanezen, 30 Syriërs, 24 Saoedi's, 21 Egyptenaren en 11 Jordaniërs. Er zijn ook Tunesiërs, Yemenieten, Marokkanen, Palestijnen, Libiërs en Libanezen bij.
De Iraakse premier, die een persconferentie hield in Bagdad, kondigde ook de arrestatie aan van een assistent van Ezzat Ibrahim Al-Douri, die ervan verdacht wordt het brein te zijn achter de rebellie. "De Iraakse autoriteiten ondervragen al deze mensen", zo zei hij, en hij voegde er aan toe dat meerdere netwerken in Bagdad en elders zijn ontmanteld.
Volgens Allawi zit de krachtmeting tussen de Iraakse overgangsregering en de rebellen in Fallujah in een eindfase. Hij waarschuwde voor een dreigende militaire actie als er geen vredevolle oplossing komt..
O DAT gespuis. Ik dacht al, die alle anderen!!!
Zegt het woord "huurlingen" je iets?
Allahu Akbar insjallah zullen er meer moslims naar de slagvelden gaan om deel te nemen aan de jihad.
knorknor
01-11-2004, 17:34
167 buitenlanders en assistent Ezat Ibrahim gearresteerd
De Iraakse eerste minister Iyad Allawi heeft zondag verklaard dat 167 buitenlandse rebellen en een assistent van Ezzat Ibrahim, nummer twee ten tijde van het regime van Saddam Hoessein, gearresteerd zijn en voor het Iraakse gerecht zullen verschijnen. Onder de buitenlanders bevinden zich onder meer 22 Soedanezen, 30 Syriërs, 24 Saoedi's, 21 Egyptenaren en 11 Jordaniërs. Er zijn ook Tunesiërs, Yemenieten, Marokkanen, Palestijnen, Libiërs en Libanezen bij.
De Iraakse premier, die een persconferentie hield in Bagdad, kondigde ook de arrestatie aan van een assistent van Ezzat Ibrahim Al-Douri, die ervan verdacht wordt het brein te zijn achter de rebellie. "De Iraakse autoriteiten ondervragen al deze mensen", zo zei hij, en hij voegde er aan toe dat meerdere netwerken in Bagdad en elders zijn ontmanteld.
Volgens Allawi zit de krachtmeting tussen de Iraakse overgangsregering en de rebellen in Fallujah in een eindfase. Hij waarschuwde voor een dreigende militaire actie als er geen vredevolle oplossing komt.
Dat zijn gewoon van die mafketels die op een gevecht af komen, het maakt ze niet uit waarom maar het gaat gewoon om het vechten.
Dat kan je ook altijd zien als er een krakerspand word ontruimt daar komt ook altijd een zooitje schorem op af die gewoon willen vechten met de politie.
En wat jij gespuis noemt noem ik mannen met ballen
Rifo79
Jij hebt geen ballen dus?
Rifo79
Jij hebt geen ballen dus?
Hoezo wilje ze zien ofzo. :confused:
knorknor
01-11-2004, 17:53
Hoezo wilje ze zien ofzo. :confused:
Hij bedoelt dat je hier achter je PCtje zit ipv, in Irak door het zand te kruipen met een raketwerper op je rug.
knorknor
01-11-2004, 18:07
Dat is geheim informatie, dat mogen zulke varkentjes als jou niet weten. ;)
Ik vraag geen info maffe terrorist-wannebe ik leg alleen uit wat een ander lid bedoeld.
Zij komen de kopjes van jou broeders en van die dikke varken allawie wat kleiner maken. ;)
En wat jij gespuis noemt noem ik mannen met ballen, en niet net zoals die homotjes die vanuit apache's en f16's aanvallen.
Overigens zij horen daar thuis dat kan ik van die roze varkentjes niet zeggen, zij zijn pak en weg 12000 km van hun huis verwijderd en hopelijk gaan in stukjes terug. :cool:
Jou mannen met ballen houden busjes met ongewapende mensen aan en schieten die ongewapende mensen van achter een kogel door het hoofd als ze vastgebonden op de knieën zitten.
Jou mannen met ballen ontvoeren een ongewapende vrouw die getrouwd is met een Irakees en die al 30 jaar hulpverleningswerk doet in Irak.
Jou mannen met ballen schieten 11 onschuldige Nepalese koks en schoonmakers door het hoofd nadat ze eerst een van die Nepalezen onthoofd hebben.
Jou mannen met ballen zijn te laf om écht dicht bij de Amerikanen te komen en leggen hun dodelijke bommen dan maar in winkelstraten en op markten die nog veel te ver van hun doel verwijderd zijn om de vijand te raken. Met als resultaat dat vele onschuldige Irakese moslim-burgers de dood vinden. Inclusief vele vrouwen en kinderen.
Jou mannen met ballen zijn smeerlappen die Irak alleen maar willen ontwrichten.
Want wie heeft Al -Zarqawi eigenlijk op democratische wijze gekozen? Inderdaad, helemaal niemand.
En toch dreigt die klootzak om iedereen te vermoorden die mee helpt aan de voorbereiding van de vrije verkiezingen in Irak.
Jouw mannen met ballen zijn mietjes in jurken. En de hoofdmiet is Osama Bin Lafbek, die zich ver van het front verschuilt voor alles en iedereen. Hoezo, voorgaan in de strijd?
Jou mannen met ballen ontvoeren een ongewapende vrouw die getrouwd is met een Irakees en die al 30 jaar hulpverleningswerk doet in Irak.
DIt ben ik niet mee eens. Volgens mij zijn dat de amerikanen ofzo. Aangezien alle groeperingen hebben ontkend dat ze er wat mee te maken. En aangezien het ook haram is om vrouwen bij een oorlog te betrekken. MEt al die andere punten ben ik het met je eens.. ;)
DIt ben ik niet mee eens. Volgens mij zijn dat de amerikanen ofzo. Aangezien alle groeperingen hebben ontkend dat ze er wat mee te maken. En aangezien het ook haram is om vrouwen bij een oorlog te betrekken. MEt al die andere punten ben ik het met je eens.. ;)
Natuurlijk, zo gauw het niet in het straatje van sommige moslims te pas komt zijn die moslim terroristen ineens Amerikanen.
Die ´mannen met ballen´ zijn zo a-selectief in hun ontvoeringen dat ze eerst mensen meenemen en daarna pas bekijken wie ze hebben.
Pas dan worden die lui (zoals die onschuldige italiaanse journalistes) vrijgelaten.
Die journalistes waren ook vrouwen, en die waren ook ontvoerd door ´mannen met ballen´.
Natuurlijk, zo gauw het niet in het straatje van sommige moslims te pas komt zijn die moslim terroristen ineens Amerikanen.
Die ´mannen met ballen´ zijn zo a-selectief in hun ontvoeringen dat ze eerst mensen meenemen en daarna pas bekijken wie ze hebben.
Pas dan worden die lui (zoals die onschuldige italiaanse journalistes) vrijgelaten.
Die journalistes waren ook vrouwen, en die waren ook ontvoerd door ´mannen met ballen´.
Kijk nu ga je te ver.
Dat christenen geen enkele waarde geven aan vrouwen in hun o zo geliefde boek, is niet het probleem van de moslims. Wij hechten waarde aan vrouwen en kinderen.
In al die punten ben ik het met jou eens, behalve dat van mevrouw Hassan, want als 1 van de groeperingen het heeft opge-eist, dan pas mag je gaan praten. Het zijn de Amerikanen of britten, of soldaten van het Britse leger, die zo snel mogelijk terug willen, en daarom haar hebben ontvoerd. Het is ook beetje raar, dat ze eisen dat alle Britten zich terugtrekken uit Irak, maar de Amerikanen worden niet genoemd. En er komen ook geen personen in beeld.
cassecroute
01-11-2004, 19:08
Gespuis? Oh... je bedoelt al die Amerikanen, Britten, Nepalezen :rolleyes: Nederlanders etc, etc,
cassecroute
01-11-2004, 19:11
Jou mannen met ballen houden busjes met ongewapende mensen aan en schieten die ongewapende mensen van achter een kogel door het hoofd als ze vastgebonden op de knieën zitten.
Jou mannen met ballen schieten 11 onschuldige Nepalese koks en schoonmakers door het hoofd nadat ze eerst een van die Nepalezen onthoofd hebben.
Jou mannen met ballen zijn te laf om écht dicht bij de Amerikanen te komen en leggen hun dodelijke bommen dan maar in winkelstraten en op markten die nog veel te ver van hun doel verwijderd zijn om de vijand te raken. Met als resultaat dat vele onschuldige Irakese moslim-burgers de dood vinden. Inclusief vele vrouwen en kinderen.
Jou mannen met ballen zijn smeerlappen die Irak alleen maar willen ontwrichten.
Want wie heeft Al -Zarqawi eigenlijk op democratische wijze gekozen? Inderdaad, helemaal niemand.
En toch dreigt die klootzak om iedereen te vermoorden die mee helpt aan de voorbereiding van de vrije verkiezingen in Irak.
Jouw mannen met ballen zijn mietjes in jurken. En de hoofdmiet is Osama Bin Lafbek, die zich ver van het front verschuilt voor alles en iedereen. Hoezo, voorgaan in de strijd?
Ben jij stiekem ook onderdeel van dat gespuis? Je weet blijkbaar goed wat er gebeurt daar zo.
P.S. Het is jouW, bezittelijk voornaamwoord.
ItsJamal
01-11-2004, 19:23
O DAT gespuis. Ik dacht al, die alle anderen!!!
Zegt het woord "huurlingen" je iets?
Die ' buitenlanders' zijn niet naar Irak gekomen voor geld, zoals jullie bewust van het feit dat het niet waar is graag duidelijk willen maken , maar om de illegale oorlog die Amerika/westen tegen de Iraakse burgers heeft/hebben ondernomen enigszins te verzachten door zo veel mogelijk binnengedrongen vernietigende krachten te weten vooral Amerikaanse soldaten onschadelijk te maken eer zij schade aanrichten. Het is alleen jammer dat dat niet voldoende gebeurt zodat de binnengedrongen vernietigende krachten alsnog de overhand (lijken te ) hebben.
Huurlingen heb je echter wel bij de indringers. Veel daarvan zijn afkomstig uit bedrijven die speciaal voor de oorlog in Irak zijn opgezet, zogenaamde ' prive beveiligingsfirma' s' . Deze ratten verdienen dus geld door zich te mengen in een oorlog en deze oorlog uit te buiten door zich aan wie het wil uit te lenen met als doel de vijand van wie men in dienst treedt, te weten ( de vijandelijke ) Iraakse burgers danwel vertegenwoordigers daarvan, te intimideren of erger. Het zouden er inmiddels al 15.000 zijn.
Bovendien heeft het geen zin om deze buitenlandse behulpzamen te betitelen als ' terroristen' , want zij zijn pas in actie gekomen nadat de Verenigde Krachten van Satan te noemen Amerika/Brittannie Irak waren binnengevallen, die later werden versterkt door nog meer helpers van Satan, waaronder Nederland.
Deze gangsters zijn dus verantwoordelijk voor het Iraakse fiasco, niet de buitenlandse helpers van Irak.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.