Bekijk originele versie : ga met me naar bed we trouwen toch uiteindelijk
missysaloua01
07-01-2003, 16:27
als een jongen dat tegen je zegt moet je hem meteen verlaten
maghrabia82
07-01-2003, 16:27
jazeker ,die is zeker niet serieus dan.....
MissCasa
07-01-2003, 16:29
zeker gewoon verlaten
GillDeLaTouret
07-01-2003, 16:29
waar jullie ook aan denken he!! maar jullie hebben gelijk hoor!!!
Corleone
07-01-2003, 16:33
en jongens de waarschuwing geld ook voor jullie als een meisje dat tegen jullie zegt direct dumpen die handel :D
GillDeLaTouret
07-01-2003, 16:36
:D neeeeee, eerst kans grijpen, en dan pas dumpen :D :D
xxleilaxx
07-01-2003, 16:43
ik zou die handel meteen dumpen
maar je hebt heel veel meiden die er in trappen hoor jammer dat wel
helaas gebeurt het nog veel
en de meiden trappen er ook nog in
ik vind dat jongens die met een meisje gaan meer respect moeten hebben voor zo'n meisje die zo onzeker is en dat daarna ook nog gaat doen
ik zou die jongen meteen dumpen als een baksteen
dat zouden andere toch ook doen!???
bousa
Maryam_Iglouzan
07-01-2003, 16:59
he ik zou niet eens op een plaats zijn alleen met m waar hij dat tegen me zou kunnen zeggen
heel grappig
maar ik zou m denk ik tijd alleen laten want dat zijn de woorde van sjitan
en ik vind niet dat een jongen moet profiteren als een meisje dat zegt je weet t nooit misschien heeft ze t moeilijk ofzo als je een man bent dan kom je niet eens in de verleiding maarja dat ben ik weer he
hey en wat als een jongen tegen je zget oke we hebben een serieuze relatie maar meid ,ik zie je echt doodgraag ik ben eerlijk tegenje je hoort het van mij en niet een ander,ik blijf bij jou maar ik ga toch met andere meiden naar bed omdat ik het v
omdat hij niet zonder kan en welk meisje kan dat toelaten das toch pijnlijk om da te weten maaaar wat doe je dan wat moet je dan tegen hem zeggen ??? wullah ik snap het niet meer, ale hij is serieus maar gaat met andere naar bed ??? gewone meiden en hla lah ik ken die meid nu en ze komt bij mij en zegt ik heb een relatei met die jongen en jij hebt er al wat mee al 1jen 8m hoe moet ik reageren hij weet tenslotte niet dat ik ze ken???? wat dan wullah ik ben zot aan het worden ik snap het niet meer
mimi_tangaouia
07-01-2003, 17:26
hoeveel een jongen ook van je houd hij moet die vraag absoluut niet gaan stellen als hij die vraag stelt dan heeft die geen respect voor je
en als je als meisje zijn vraag beantwoord met het antwoord wat hij wil dan ben je wel erg naief
en ik hoor ook vaak verhalen ja we konden ons niet meer inhouden en bla bla bla maar dat is lust
lust kan je ook ff op pauze zetten
Hart4Islam
07-01-2003, 17:44
Origineel gepost door missysaloua01
als een jongen dat tegen je zegt moet je hem meteen verlaten oooooooooow dan zal ik hem zo hardt in zijn noten slaan dat ie noooit meer met iemand iets kan doen in bed
Hart4Islam
07-01-2003, 17:45
Origineel gepost door Mustapha AA
damn
maar klinkt wel leuk
maar is haraam
maar is spannens
maar is haraam
maar is verleidelijk
maar is haraam
weejooo
geen gekke onderwerpen meer :(
ehem ;) :(
Origineel gepost door OemLoqmaan
oooooooooow dan zal ik hem zo hardt in zijn noten slaan dat ie noooit meer met iemand iets kan doen in bed :D :giechel: wallah ila die is goe!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.