Bekijk originele versie : Suriname weer bij Nederland??
Suriname en de Antillen moeten opnieuw gekoloniseerd worden door Nederland..
Wat vind jij daar van.. ben je voor of tegen en waarom.. wederom wil ik argumenten!!
Nadia :zwaai:
Corleone
07-01-2003, 16:05
tegen want .......................euh........................ .......ja.......................precies :p
Suri_Gangsta
07-01-2003, 16:15
F uck you!!! :boos:
WeY sranangers hebben moeten veYchten vor Onnze reYchten!!! :kwaad:
Ma pampa ma vuile boerin!!!!!!
Origineel gepost door Kadir
Nadiah, zijn we op stemwijzer.nl geweest ofzo
Nee.. ik heb overmorgen een schoolexamen Nederlands en heb deze twee stellingen gekregen.. Ik moet zoveel mogelijk argumenten hebben..
en hallo.. ik ben geeb boerin.. maar een jiblia :D
en ik doe het heust niet om te pesten.. maar dit zijn nou eenmaal de stellingen... dusssss
Hahaha Suri gangsta ....... jij vieze kakkerlak!!! Me volk uitschelden voor een stelling ..... :D :D :D
ik had meer reacties verwacht!! :(
Ik heb volgende week pw week :(
tfoe......................2 SE's..................:rolleyes:
Ik help je wel ff.............
Nou, bij het koloniseren en het plaatsen van Suriname onder de Nederlandse regering, is op dit moment niet een goede keus. De economie draait niet en eist enig herstel. Dit zal geheel de andere kant op gaan als Suriname toegevoegd wordt aan het Nederlandse rijk. Suriname is een ontwikkelings land dat veel geld uit de Nederlandse kas zou eisen. Misschien in de toekomst een goed plan, als de economie is verbetert. Dan heeft Nederland meer industrieele mogelijkheden dat uiteindelijk tot een rijker Nederland zal lijden. Tenminste dat denk ik..
Nog veel succes verder :zwaai:
dank je wel.. ik heb volgende week ook pw week.. :(
HalfBlood
07-01-2003, 20:23
Aruba in iedergeval niet, ze hebben bewezen dat ze het goed alleen verder kunnen integenstelling tot Curacoa.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.