Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alleen voor de dames (Heel persoonlijk)

Pagina's : [1] 2 3

C_warrior
07-01-2003, 15:48

Ik ben Een jongen en vaak hoor je bij jongens Pzzzztttt of Trrrrrrtt en soms is het geluidloos maar stinkt wel als de pest. Mijn vraag aan jullie dames luidt ook. Gebeurt zo iets ook bij jullie. of doe jij het weleens ofzo ,want ik heb nog nooit een meisje horen puffen soms vraag ik me af kunnen jullie dat wel. Graag serieuze reacties op deze belachlijke forum :D

C_warrior
07-01-2003, 15:53
Helemaal geen puffende dames op yasmina wow

C_warrior
07-01-2003, 15:59
Ja jij benr ook nieuwsgierig he corleone Vreemd he dat ze dat nooit doen

tonk
07-01-2003, 16:00
Ik zou best in staat zijn om 'psst' te roepen richting een jongen, maar aangezien ik er zelf een hekel aan heb als iemand dat doet naar mij, doe ik dat dus niet. Bovendien vrees ik dat die jongen me ter plekke bespringt als ik psst roep. Dus nee, toch maar niet.

Corleone
07-01-2003, 16:03

ze vinden het volgens mij te vernederend

C_warrior
07-01-2003, 16:04
Origineel gepost door tonk Ik zou best in staat zijn om 'psst' te roepen richting een jongen, maar aangezien ik er zelf een hekel aan heb als iemand dat doet naar mij, doe ik dat dus niet. Bovendien vrees ik dat die jongen me ter plekke bespringt als ik psst roep. Dus nee, toch maar niet. :giechel: :lol: :haha: :hihi: :lol: Ik heb het over de pssst dat van beneden komt niet van uit je mond. Lees nog een keer wat ik heb geschreven WHAHAHAHHA AHAHAHA hahahahahahhaha :lol:

jawhara1
07-01-2003, 16:04
Origineel gepost door tonk Ik zou best in staat zijn om 'psst' te roepen richting een jongen, maar aangezien ik er zelf een hekel aan heb als iemand dat doet naar mij, doe ik dat dus niet. Bovendien vrees ik dat die jongen me ter plekke bespringt als ik psst roep. Dus nee, toch maar niet. ik denk dat je zijn vraag verkeerd begrepen hebt !!!!

mimi3000
07-01-2003, 16:05
dat psssssssssssst doe ik netjes op de w.c...mischien een aanrader...

C_warrior
07-01-2003, 16:06
Waahhahaa maar ja soms komt het er gewoon uit met mensen of geen mensen. :lol: Tonk je hebt het helemaal verkeerd begrepen

jawhara1
07-01-2003, 16:08
geloof me iedereen doet het dus de meisjes ook vooral als we loubia gegeten hebben hahaha alleen zoals er al vermeldt staat gaan wij naar wc .

Marocana
07-01-2003, 16:08
Origineel gepost door chabab Ik ben Een jongen en vaak hoor je bij jongens Pzzzztttt of Trrrrrrtt en soms is het geluidloos maar stinkt wel als de pest. Mijn vraag aan jullie dames luidt ook. Gebeurt zo iets ook bij jullie. of doe jij het weleens ofzo ,want ik heb nog nooit een meisje horen puffen soms vraag ik me af kunnen jullie dat wel. Graag serieuze reacties op deze belachlijke forum :D Aren't we all human? ................................in alle bescheidenheid. Groet, Marocana

rif_ridster
07-01-2003, 16:09
nou chebab je hebt intresse is wel goed hoor? maar een vraag je voor jouw waar doe ejij het op de wc of spontaan op straat? groetjes rifridster!

maghrabia82
07-01-2003, 16:14
meiden zijn toch ook menselijk of niet dan?

C_warrior
07-01-2003, 16:14
Ikke? WHAAHAHHAAH wil je niet weten :lol:

jawhara1
07-01-2003, 16:15

hij gaat zeker voor de mensen hun neus staan en begint dan met zijn bommen te lossen

Pagina's : [1] 2 3