Bekijk originele versie : Bolletjes rond mijn tepel...
Wat stelt dat voor? :confused:
ouissam_girl
02-11-2004, 09:48
niks misschien last van soort puistjes er rond om heen! Dat kan toch. Of soort kippevel!! Ik heb het vaker gezien bij vrouwen het is gewoon normaal hoor. De ene heft het de andere niet!!
als je van die knobbeltjes bij je borsten heb, heb je kans op borstkanker, je kan het controleren op deze site http://www.kwfkankerbestrijding.nl/
sabie1983
13-11-2004, 01:57
nee joh niet gelijk met kanker komen aanzetten. Kanker is een knobbel in je bort en niet rond je tepel. De ene vrouw heeft het wel andere vrouw niet wat ik heb gehoord zijn die bobbeltjes functioneel bij het geven van borstvoeding en orgt ervoor dat de baby weet waar ie moet wezen heb ik gehoord maar weet niet 100% zeker maar zal wel geen bosrtkanker zijn hoor als je het echt niet vertrouwd zoek dan je huisarts op succes
nee joh niet gelijk met kanker komen aanzetten. Kanker is een knobbel in je bort en niet rond je tepel. De ene vrouw heeft het wel andere vrouw niet wat ik heb gehoord zijn die bobbeltjes functioneel bij het geven van borstvoeding en orgt ervoor dat de baby weet waar ie moet wezen heb ik gehoord maar weet niet 100% zeker maar zal wel geen bosrtkanker zijn hoor als je het echt niet vertrouwd zoek dan je huisarts op succes
ow oke ik dacht bij je tepel
Tranquille
13-11-2004, 17:12
Da ge u nie goe wast :o
Heeft me lerares ooit uitgelegt op school.. :o :o
Da ge u nie goe wast :o
Heeft me lerares ooit uitgelegt op school.. :o :o
:ego:
Dat was de verklaring van jou onaangename stank :maf:
:hihi:
:nijn: :nijn:
Choekran voor je info !!
Tranquille
14-11-2004, 08:56
Hahaha who the fùck heeft et hier over my? :confused:
Ik heb geen bollekes rond m'n tepel se ;)
Je vroeg iets ik legde u uit waarom.. no hard feelings ;)
:ego:
Dat was de verklaring van jou onaangename stank :maf:
:hihi:
:nijn: :nijn:
wardasoussia
14-11-2004, 13:45
die bobeltjes zijn niets om je zorgen om te maken ,het zijn een soort talg kliertjes...die zich bevinden rondom de tepel...maar ook op de tepelhof zelf.
die hebben een mooie funtcie namelijk de tepel soepel houden,waneer je borst voeding gaat geven heb je kans dat je er meer krijgt...en het verschild soms zijn er meer en soms worden ze vanzelf minder.
dus geen zorgen maken lady`s het is een stukje lichamelijk onderhoud,geregeld door moeder natuur....... ;)
NadiaStyle
23-12-2004, 23:56
Kan het niet zijn dat ze vooral -sterker- komen aanzetten wanneer je meer transpireert?
Niks om je zorgen om te maken
Hahaha who the fùck heeft et hier over my? :confused:
Ik heb geen bollekes rond m'n tepel se ;)
Je vroeg iets ik legde u uit waarom.. no hard feelings ;)
jij zei iets, en ik reageerde :maf:
het is normaal meid, nergens voor nodig om je druk te maken!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.