Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft wel n's een meisje zwanger gemaakt??

Pagina's : [1] 2 3

LinA11
31-10-2004, 10:33

wie van jullie jongens heeft wel eens een meisje zwanger gemaakt??? en wat gebeurde er toen ..heeft dat meisje abortus gepleegd (wel haram....) ben je naar haar ouders geweest en heb je haar hand gevraagd?? en wat was die nationaliteit van dat meisje...???

LinA11
31-10-2004, 16:22
oohh niemand dus he....haha ....jaja

skipper
08-12-2004, 00:21
:nerd: :nerd: :nerd: ewa ik heb wel een meisje zwanger gemaakt maar ze woonde in frankrijk ik heb haar die dag versiert en die dag geneukt en daarna heb ik later van mijn neef gehoord dat ze zwangers was nu heb ik een zoontje die ik nooit heb gezien

Damelza
08-12-2004, 00:24
erg :eek:

MissCasa
08-12-2004, 00:26

:nerd: :nerd: :nerd: ewa ik heb wel een meisje zwanger gemaakt maar ze woonde in frankrijk ik heb haar die dag versiert en die dag geneukt en daarna heb ik later van mijn neef gehoord dat ze zwangers was nu heb ik een zoontje die ik nooit heb gezien :eek: meen je dat nou?

lovebunny
08-12-2004, 00:26
:nerd: :nerd: :nerd: ewa ik heb wel een meisje zwanger gemaakt maar ze woonde in frankrijk ik heb haar die dag versiert en die dag geneukt en daarna heb ik later van mijn neef gehoord dat ze zwangers was nu heb ik een zoontje die ik nooit heb gezien Ben je ook nog een keer van plan om hem op te gaan zoeken??

xerxes
08-12-2004, 04:58
ze was zwanger abortus maar bleek naderhand dat ze was vreemdgegaan, en aan de data te zien was het 99% zeker niet van mij ze echt heel gauw vertrekken want ze probeerde te verbergen dat ze met een vriend van mij naar bed was gegaan

lovebunny
08-12-2004, 12:23
ze was zwanger abortus maar bleek naderhand dat ze was vreemdgegaan, en aan de data te zien was het 99% zeker niet van mij ze echt heel gauw vertrekken want ze probeerde te verbergen dat ze met een vriend van mij naar bed was gegaan wat een trut!!! Als ik jou was zou ik er zo snel mogelijk achterna gaan... Het is wel JOUW kind...

HalveWaarheid
08-12-2004, 12:26
Weet ik et... Zou best kunnen... Mischien loopt er al een heel legertje kleine HalveWaarheden van mij rond...

xerxes
10-12-2004, 01:40
@ lovebunny:Waarschijnlijk niet mijn kind. Maar van die andere lul. Ik zie haar niet meer en wil ik niet ook. Ze heeft een ander en blijft er maar bij. Geen zin meer in. Kind is trouwens toch weggehaald.

lovebunny
11-12-2004, 14:07
@ lovebunny:Waarschijnlijk niet mijn kind. Maar van die andere lul. Ik zie haar niet meer en wil ik niet ook. Ze heeft een ander en blijft er maar bij. Geen zin meer in. Kind is trouwens toch weggehaald. Ohh ik dacht het jouw kind was, neehhh dan moet je ze met rust laten.. Beter..... :zwaai:

Rofaida_ziena
11-12-2004, 14:24
:nerd: :nerd: :nerd: ewa ik heb wel een meisje zwanger gemaakt maar ze woonde in frankrijk ik heb haar die dag versiert en die dag geneukt en daarna heb ik later van mijn neef gehoord dat ze zwangers was nu heb ik een zoontje die ik nooit heb gezien Mijn god sorry hoor maar denk je er nooit aan dat je een zoon op aarde hebt :kwaad: Zulke mensen kan ik echt niet uitstaan meisjes ****** en dan gewoon weggaan en deze is meskiena nog wel zwanger van je:( Het is wel je kind hoor :ego:

Cheb_Anwar
11-12-2004, 15:15
Mensen daarom is er ook een motto "veilig vrijen" ik vrij nooit zonder condoom ten eerste de persoon met wie je vrijt kan wel een ziekte hebben (en die gaat heus niet zeggen ik ben ziek hor, want diegene wilt jou ook ziek maken zodat hij niet alleen is) en ten tweede zodat je 99% zeker van jezelf bent dat je die persoon niet hebt zwanger gemaakt als ze later zwanger wordt !

Miss_Kimmetjuh
11-12-2004, 15:23
Mensen daarom is er ook een motto "veilig vrijen" ik vrij nooit zonder condoom ten eerste de persoon met wie je vrijt kan wel een ziekte hebben (en die gaat heus niet zeggen ik ben ziek hor, want diegene wilt jou ook ziek maken zodat hij niet alleen is) en ten tweede zodat je 99% zeker van jezelf bent dat je die persoon niet hebt zwanger gemaakt als ze later zwanger wordt ! Zooo Precies helemaal goed ;) tenminste nog een verstandige haha goeieee van je :) xxjes

NisriN
11-12-2004, 15:37

Mijn god sorry hoor maar denk je er nooit aan dat je een zoon op aarde hebt :kwaad: Zulke mensen kan ik echt niet uitstaan meisjes ****** en dan gewoon weggaan en deze is meskiena nog wel zwanger van je:( Het is wel je kind hoor :ego: Hij meent het niet.. Anders doet hij dit er toch niet bij --- >> :nerd: :nerd: :nerd:

Pagina's : [1] 2 3