Bekijk originele versie : Gewicht van een dame..... belangrijk of niet??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
nou we hebben lengte gehad. nu het gewicht..
PerfectTangawia
07-01-2003, 13:21
Origineel gepost door inakreb
nou we hebben lengte gehad. nu het gewicht..
NOU VOOR MEZELF VIND IK HET WEL BELANGRIJK.. IK ZOU ZELF NIET DIK WILLEN ZIJN EN BEN DAT GELUKKIG OOK NIET...
TANGAWIA
souskebab
07-01-2003, 13:23
het oog wil ook wat.... :rolleyes:
souskebab
07-01-2003, 13:25
tuurlijk bn je niet dik tangawija...anders zou je toch niet perfect zijn :(
duuuuuuhhhh :o
Origineel gepost door souskebab
het oog wil ook wat.... :rolleyes:
een vette pens op je oog straks
nee maar ik zie dat deze topic niet echt van de grond komt?
how come? zijn de dames hier allemaal dik dat ze niet reageren?
anyway...voor mij persoonlijk vind ik het niet erg als je dik bent. ik kijk verder dan dat :p (sousekebab, Ik heb goeie ogen)
PerfectTangawia
07-01-2003, 13:28
tuurlijk bn je niet dik tangawija...anders zou je toch niet perfect zijn :(
duuuuuuhhhh :o
DANK JEWEL.. JE GEET ME DE MOOITE COMPLIMENT... thanks..
TANGAWIA
souskebab
07-01-2003, 13:30
anyway...voor mij persoonlijk vind ik het niet erg als je dik bent. ik kijk verder dan dat :p (sousekebab, Ik heb goeie ogen)
Ik kijk ook verder dan dat...maar ja ik leg voor de zekerheid de lat toch wat hoger...je weet maar nooit.... als je hoog mikt kan je altijd nog in de middenmoot terechtkomen hehe
:giechel: :giechel:
Ik zelf vind het gewicht ook heel belangrijk ben namelijk supervet geweest, niet dat ik er wat tegen heb ofzo, als je je goed voelt is het prima toch.
Maar ik heb het wel geweten ik ben voor alles uitgemaakt voelde me vaak niet goed, en niet mooi! Nu gelukkig het ik een aardig gewicht van 55 kilo!!!
Ps. Van de 70 naar de 55 kilo!!!!
Laila
Ik kijk ook verder dan dat...maar ja ik leg voor de zekerheid de lat toch wat hoger...je weet maar nooit.... als je hoog mikt kan je altijd nog in de middenmoot terechtkomen hehe
:giechel: :giechel:
ooooooooooh typisch een vent... je moet ze niet zien als een voetbal.. ja ze zijn rond, maar hey niet geschoten is altijd mis :p
souskebab
07-01-2003, 13:32
goed van je lailam....maar even voor al die meiden die dik zijn en misschien beledigd raken......
aan dikte kun je doodgaaaaan!! zag ik laatst op tv. JE hart bloedvaten etc kunnen het niet aan om maar niet te spreken over je knieen die alles moeten dragen.
dus ook beter voor je om niet dik te zijn, niet alleen aantrekkelijker
PerfectTangawia
07-01-2003, 13:34
HAHHAA KIJK JE VERDER DAN DAT.. VOLGENS MIJ ALS JE EEN DIKKE MEID ZIET.. zeg je tegen jezelf... inakreb..TURN AROUND..... :giechel:
TANGAWIA
souskebab
07-01-2003, 13:34
niet gschoten altijd mis yek...ewa ik denk niet dat ik misschiet als ze dik is hehe....kans om haar te raken is te groot gewoon :D :D
Origineel gepost door PerfectTangawia
HAHHAA KIJK JE VERDER DAN DAT.. VOLGENS MIJ ALS JE EEN DIKKE MEID ZIET.. zeg je tegen jezelf... inakreb..TURN AROUND..... :giechel:
TANGAWIA nee echt niet. een lief meisje dat vind ik belangrijk. dik is niet zo erg :p
souskebab
07-01-2003, 13:36
inakreb zit op zijn scootertje te scooteren vroem vroem....
opeens ziet hij in de verte FatTangawija (niet PrefectTangawija dus :D )voor zich en roept: he dikke uit de weg!!!
FatTangawija: wat uit de weg rij gewoon eromheem dan??
Inakreb: nee sorry zoveel benzine heb ik niet :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
PerfectTangawia
07-01-2003, 13:36
goed van je lailam....maar even voor al die meiden die dik zijn en misschien beledigd raken......
aan dikte kun je doodgaaaaan!! zag ik laatst op tv. JE hart bloedvaten etc kunnen het niet aan om maar niet te spreken over je knieen die alles moeten dragen.
dus ook beter voor je om niet dik te zijn, niet alleen aantrekkelijker
JA DAT KLOPT INDERDAAD JA.. EN IK DENK DAT DE MEESTE MEIDEN DIE DIK ZIJN ER OOK NIET GELUKKIG MEE ZIJN.. MAAR HET SI ECHT MOEILIJK OM AF TE VALLEN..
TANGAWIA
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.