Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie oh wie???

Pagina's : [1] 2 3

Diamond212
31-10-2004, 01:24

Nu een heel serieus onderwerp: Welke dame is voor haar huwelijk ontmaagd?? :confused: Verklaar ook waarom je het hebt gedaan... Wees gewoon eerlijk, je mag ook een pm sturen ;)

nurah
31-10-2004, 01:29
ik...... maar waarom wil je dat zo graag weten dan? :)

Diamond212
31-10-2004, 01:29
En ik weet dat er een heleboel zijn....ik wil weten hoe jullie ermee omgaan

Diamond212
31-10-2004, 01:30
Nou Nurah...ik wil weten hoe jij het hebt ervaren en hoe jij ermee omgaat

nurah
31-10-2004, 01:42

Nou Nurah...ik wil weten hoe jij het hebt ervaren en hoe jij ermee omgaat nou,ik was er wel aan toe..vond het wel heel eng natuurlijk maarja dat is normaal. ik vind het sowieso niet vreemd hoor om ontmaagd te worden voor je huwelijk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geen marokkaanse of moslima ben... we wisten toch wel dat we bij elkaar zouden blijven en waarschijnlijk uiteindelijk zouden trouwen dus waarom dan wachten tot je getrouwd bent... ja dan was het misschien wel specialer geweest...maarja het is nou eenmaal zo gegaan..

Diamond212
31-10-2004, 21:10
nou,ik was er wel aan toe..vond het wel heel eng natuurlijk maarja dat is normaal. ik vind het sowieso niet vreemd hoor om ontmaagd te worden voor je huwelijk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geen marokkaanse of moslima ben... we wisten toch wel dat we bij elkaar zouden blijven en waarschijnlijk uiteindelijk zouden trouwen dus waarom dan wachten tot je getrouwd bent... ja dan was het misschien wel specialer geweest...maarja het is nou eenmaal zo gegaan.. Ooh...ok.. Maar wat voor afkomst ben jezelf dan?

nurah
01-11-2004, 16:57
Ooh...ok.. Maar wat voor afkomst ben jezelf dan? ik ben half nederlands en half turks maar ik heb altijd alleen met mijn nederlandse moeder gewoond..vandaar dat ik geen moslim ben (mijn vader dus wel..) doeidoei :)

Babybabe
01-11-2004, 17:11
ik ben half nederlands en half turks maar ik heb altijd alleen met mijn nederlandse moeder gewoond..vandaar dat ik geen moslim ben (mijn vader dus wel..) doeidoei :) oooh vandaar dat je naam zo "Nurah" wordt geschreven, met een u!!!! hihi, omdat je turkse bent........ tja, leuk voor je meid, dus je hebt nergens spijt van nu? groetjessssssss :melig2:

Krik_Fit
01-11-2004, 18:39
Nu een heel serieus onderwerp: Welke dame is voor haar huwelijk ontmaagd?? :confused: Verklaar ook waarom je het hebt gedaan... Wees gewoon eerlijk, je mag ook een pm sturen ;) zou jij je eigen vragen eens willen beantwoorden aub?

Romeisa18
01-11-2004, 20:20
Ik... :o Gelukkig niet :ego:

Diamond212
02-11-2004, 22:06
zou jij je eigen vragen eens willen beantwoorden aub? Ik toevallig wel ja

Diamond212
02-11-2004, 22:07
.. waarom wil jij dit van de dames weten .. ? .. .. :rolleyes: .. Nogmaals...ik wil weten hoe de andere dames ermee omgaan

nurah
02-11-2004, 22:25
oooh vandaar dat je naam zo "Nurah" wordt geschreven, met een u!!!! hihi, omdat je turkse bent........ tja, leuk voor je meid, dus je hebt nergens spijt van nu? groetjessssssss :melig2: weet ik eigenlijk niet want mijn moeder heeft me zo genoemd en zij is nederlands..:) denk dat ze het zo het mooist vond..maar eigenlijk is het 'nûrah' met een dakje ..maar dat vind ik niet zo nodig :) uhm nee ik heb nergens spijt van wat dat betreft...:) doeeei

nurah
02-11-2004, 22:27
Nogmaals...ik wil weten hoe de andere dames ermee omgaan hoe ga jij ermee om dan, heb je er spijt van......?

Diamond212
03-11-2004, 19:14

hoe ga jij ermee om dan, heb je er spijt van......? Ikzelf heb er geen spijt van nee, maar toch wenste ik dat het anders ging. Helaas ben ik niet meer samen met hem :traan1:

Pagina's : [1] 2 3