Bekijk originele versie : Voor een mooie huid
mimi_tangaouia
07-01-2003, 12:34
Scrub je gegezicht minstens een keer per week
ik doe het bijna iedere dag
en dat doe ik met een mengesl van suiker en citroensap
daar scrub ik mijn gezicht mee en dat laat ik er tien minuten op zitten in trekken en dan spoel ik mijn gezicht schoon
eigenlijk is dit mijn manniet van gezicht reinigen ik gebruik helemaal geen zeep meer en moet zeggen dat mijn huid er een stuk beter door aanvoelt
het verwijdert alles ook de mee-eters
na het wassen je huid goed insmeren met een dikke laag creme
meen je dat nou????
kiss hanane
mimi_tangaouia
07-01-2003, 13:47
Origineel gepost door hanane1
meen je dat nou????
kiss hanane
ja seriues probeer het maar eens
wel ik gebruik helemaal niets, buiten een dagcreme ( van baby 's dan nog) en heb een zachte huid, heb last van niets!
Ik maak me ook niet op, misschien helpt dat wel, laat al die vieze troep achterwegen!
mimi_tangaouia
07-01-2003, 14:43
Origineel gepost door hbieba
wel ik gebruik helemaal niets, buiten een dagcreme ( van baby 's dan nog) en heb een zachte huid, heb last van niets!
Ik maak me ook niet op, misschien helpt dat wel, laat al die vieze troep achterwegen!
ook al gebruik je geen make-up je eetgewoontes beinvloeden ook je huid en de buitenlucht ook
ja dat kan best zijn sis, maar make up is ook zeker een oorzaak lieverd!
Ik zie gewoon de meisjes rond mij die het gebruiken, als ze zich gaan ontsminken nari kan je echt niet naar opkijken!
rachidas
07-01-2003, 15:13
en neh moet ik mijn snor ook scrubben :stout:
mimi_tangaouia
07-01-2003, 15:18
Origineel gepost door hbieba
ja dat kan best zijn sis, maar make up is ook zeker een oorzaak lieverd!
Ik zie gewoon de meisjes rond mij die het gebruiken, als ze zich gaan ontsminken nari kan je echt niet naar opkijken!
dat verschilt ook per persoon
heel veel vriendinnen van mij gebruiken ook make-up het is ook hoe jij je huid verzorgt maar ik weet make-up kan een boosdoener zijn
Ghizlanetje
07-01-2003, 18:11
Klopt ben het hier mee eens!!
mimi_tangaouia
07-01-2003, 18:13
Origineel gepost door Ghizlanetje
Klopt ben het hier mee eens!!
je volgt mij weer he gekkie
:zwaai:
Aphrodite
08-01-2003, 11:00
Hey maar hoe moet je dat mengels maken dan of waar kan je het kopen?? en hoelang is het houdbaar.... vertel er eens meer over...
Elke dag scrubben is niet goed voor je huid!!
Liefs Safia
mimi_tangaouia
08-01-2003, 12:16
Origineel gepost door Aphrodite
Hey maar hoe moet je dat mengels maken dan of waar kan je het kopen?? en hoelang is het houdbaar.... vertel er eens meer over...
je moet een volle eetlepel suiker vermengen met citroensap maar ook weer niet teveel
je moet de suiker zeg maar nat maken met die sap
want als je er veel in doet dan gaat de suiker smelten en dan heb je er niks aan
het is gewoon een keuken/huis/tuin middeltje
mimi_tangaouia
08-01-2003, 12:34
Origineel gepost door Heer24
Ik zou geen vrouw willen die afhankelijk is van al die troepzooi...
Ze3ma je huid wordt er gezond van? Laat me niet lachen alsjeblieft...
Zodra je eraan begint dan raakt je huid eraan gewent en kan niet meer zonder.
Voor mensen die puisten hebben raad ik zoutwater aan....
En mocht het na een tijdje niet weggaan, hou het dan maar zo en zie maar af wanneer Allah het van je afhaalt. Zo moeilijk is dit niet...
Weet je wat heel gezond is voor je gezicht? Wassen met normale zeep en zo laten hoe je ermee geboren bent. Mocht het gedroogd zijn, gebruik dan olijfolie.
Zodra je andere troep gaat gebruiken vraagt je gezicht om nog meer rotzooi te gebruiken.
:zwaai:
Wat ook een aanrader is amandelolie daar krijg je een superzachte huid van. Wel enkel pure amandelolie die je bij de aphoteker haalt.
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.