Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : '100.000 Iraakse doden door oorlog'

LZN
31-10-2004, 00:08

LONDEN - Sinds het begin van de oorlog in Irak in maart 2003 zijn in dat land 100.000 mensen meer gestorven dan normaal gesproken het geval zou zijn geweest. Dat schrijven Amerikaanse onderzoekers in een rapport dat donderdag is gepubliceerd door het gerenommeerde medische vakblad The Lancet. Volgens de wetenschappers, die zeggen in hun onderzoek "voorzichtige aannames" te hebben gehanteerd, zijn de meeste sterfgevallen een gevolg van geweld. De meeste geweldsslachtoffers kwamen om door Amerikaanse bombardementen. Onder de slachtoffers zijn veel vrouwen en kinderen. De cijfers, afkomstig van de Johns Hopkins School of Public Health in Baltimore, zijn hoger dan alle eerdere schattingen. Tot dusver stellen westerse media het aantal omgekomen burgers in Irak op ruim 16.000 en het aantal gedode Iraakse militairen op 6370. Zij tellen overigens alleen doden mee door incidenten die door minimaal twee onafhankelijke nieuwsbronnen zijn gemeld. Naschrift: Zolang er geen 100.000 vervloekte Amerikanen zijn gedood en wij onze Arabische broeders hebben gewroken zullen wij niet rusten. OOG OM OOG TAND OM TAND. ALLAH AKBHAR..

Nimr
31-10-2004, 00:11
Alhamdulilah zijn de mujahideen van Alqaida in Irak met Abu MUs'ab al Zarqawi hard aan het strijden !! Moge ALlah hen laten overwinnen!

ElAlamein
31-10-2004, 00:21
ALWEER 100.000 DODEN? Gister plaatste JACKO ook al een TOPIC met als titel 100.000 doden in Irak. Zijn dit NIEUWE, of had je die topic van hem gemist?

Tim76
31-10-2004, 01:06
AAAACCCCHHHHHHH daar is die ontsnapte gekke jongedame ook weer, vreselijk dat wijf. Saïma in je hok ....... IN JE HOK SAÏma!!!!!!!!!!!!!!

Nimr
31-10-2004, 01:15

Dat is mijn idee! ik doe elke dag een doa voor hen. Dat ze kracht en geluk hebben en krijgen een aantal Amerikanen op te blazen en naar de hel te verwijzen! Allahuma ameen. http://www.b6aa.com/006/BN%20LADEN.jpg

0rgoglio
31-10-2004, 20:27
Wanneer treden de mujahidien die Kaasland RIJK is daadkrachtig op?!? Het is bijna nieuwjaar en wij moslims weten dat het vieren van dit duivelse feest verboden is, maar een paar bommen met nieuwjaar kunnen geen kwaad, toch? Orgo.....wenst alvast alle niet-gelovigen een knallende nieuwjaar in het graf! :D

0rgoglio
31-10-2004, 20:49
Hartelijk dank.... Gaat het nog? Bennu een beetje gek aan het worden? Met mij gaat het uitstekend, heb net lekker het vasten verbroken met mijn familie. Bedankt voor het vragen, Jacko. Jij bent neem ik aan een stemgerechtigde? Laten we zeggen dat jij als anti-Bushellende tot de "collaterale damage" zal worden gerekend bij een eventuele aanslag.....ik denk dat jij insha Allah in de minst gruwelijke afdeling van hell zult belanden.....Troost jezelf! Orgo :D