Bekijk originele versie : Op zoek naar gezellige getrouwde vrouwen in den haag!!!!
Samira_C
30-10-2004, 21:53
Dag Dames,
Ik wil graag contact hebben met vrouwen die net als mij getrouwd zijn om gezellig met elkaar te mailen en mischien te bellen en mischien wel een keer met elkaar af te spreken.
Ik hoor van jullie.
Groetjes Samira
ouissam_girl
31-10-2004, 14:58
tzzz waar slaat dat op... Jij bent zehma een Marokkaans meisje!!! We willen van de naam af!! Zo help je niet!! Wat is de keuken niet genoeg voor haar. Als of Rabbie swt alleen haar op de wereld heeft gezegt om in de keuken te staan. Waar is haar zelf ontplooing, sociaale contacten, gezelligheid etc etc...
het valt me echt van je tegen Meisje Meisje!!!!
jij meisje je moet op je worden letten .
Zij heeft over volwassen vrouwen .
Dat ben jij helaas niet.
gr maro
justice21
31-10-2004, 18:09
Weet je wat triest is?
dat zij vriendinnetjes zoekt via internet!kan jij mij uitleggen wat er dan triest aan is..
internet is juist een goede weg om met mensen in contact te komen.
een collega van mij is getrouwd met iemand die zei op het internet heeft leren kennen.. zo zie je maar weer,
Samira_C
01-11-2004, 14:51
Weet je wat triest is?
dat zij vriendinnetjes zoekt via internet!
Wat is jouw probleem????? zeker aandacht te kort. Ik plaats dit bericht voor volwassenen vrouwen. En blijkbaar ben jij dan niet. Dus oprotten op deze discussie. Zieligerd.
Samira
Samira_C
01-11-2004, 14:55
Is de keuken niet genoeg voor je?
Leg jij mij eens uit wat je bedoeld met de keuken is niet genoeg voor je!!! wat slaat dat op.
Of jij later als je getrouwd bent niet gaat koken. Wat ben jij een zieligerd echt waar.
Ik ben ook een vrouw die ook een goede opleiding heeft gevolgd en die niet alleen maar in de keuken staat.
Dus ga jij maar met je domme reacties ergens anders heen. Want je bent niet welkom op deze discussie.
Samira
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.