Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : me zussie helpen

kristaltje111
07-01-2003, 11:21

hoi hoi , Me zussie gaat deze zomer inschallah trouwen met de man waar ze zielsveel van houdt :Iluvu: :verliefd: .....nu is ze op zoek naar een zaal in marokko en een goed negaffa...mischien kunne jullie ook een handje helpen.. door tel nr tegeven...of gewoon info alvast bedankt.. ciao :zwaai:

mimi_tangaouia
07-01-2003, 11:47
dan zou het wel heel erg slim zijn om even de plaats waar je in marokko de bruiloft wil houden erbij te zetten

kristaltje111
07-01-2003, 12:02
Oeps vergeten .....TANGER......

Ghizlanetje
07-01-2003, 12:02
Origineel gepost door mimi_tangaouia dan zou het wel heel erg slim zijn om even de plaats waar je in marokko de bruiloft wil houden erbij te zetten Ik ben ook uitgenodigd en het wordt in Tanger gehouden.. Dat wordt weer 80jr in de auto zitten om naar Tanger gaan..

mimi_tangaouia
07-01-2003, 12:05

Origineel gepost door kristaltje111 Oeps vergeten .....TANGER...... ok in tanger heb je hele leuke lokaties die je kan huren voor je droomfeest je hebt bijvoorbeeld in elibay heel wat villa's staan die worden verhuurd voor dit soort feesten maar als jij weetdat je deze zomer gaat trouwen dan moet je wel ruim van te voren zijn met reserveren ik weet niet of je familie hebt in tanger die alvats voor jou het een en ander willen regelen

Ghizlanetje
07-01-2003, 12:06
Origineel gepost door mimi_tangaouia ok in tanger heb je hele leuke lokaties die je kan huren voor je droomfeest je hebt bijvoorbeeld in elibay heel wat villa's staan die worden verhuurd voor dit soort feesten maar als jij weetdat je deze zomer gaat trouwen dan moet je wel ruim van te voren zijn met reserveren ik weet niet of je familie hebt in tanger die alvats voor jou het een en ander willen regelen Zie je wel Mimi je volgt me gewoon.... je bent overal waar ik ben pff

mimi_tangaouia
07-01-2003, 12:07
Origineel gepost door Ghizlanetje Zie je wel Mimi je volgt me gewoon.... je bent overal waar ik ben pff nee ji volgt mij want ik was hier eerder stalker

kristaltje111
07-01-2003, 12:08
ja de schoonvader van me zus ...gaat haar helpe met een zaal..ik dacht als jullie adressen hebbe kan ik doorgeve waar hij kan kijke...en me zus en haar man gaan binnenkort zelf ook een kijkje neme... ps: weet jij hoelaat de zalen in marokko dicht gaan, ik heb namelijk gehoord dat ze om 12 uur dicht gaan...das geen feest ..tja ciao

Ghizlanetje
07-01-2003, 12:11
Origineel gepost door mimi_tangaouia nee ji volgt mij want ik was hier eerder stalker lekker puh naa naaaaa naaaaaaaaaaaaaaa :stout:

mimi_tangaouia
07-01-2003, 12:23
Origineel gepost door kristaltje111 ja de schoonvader van me zus ...gaat haar helpe met een zaal..ik dacht als jullie adressen hebbe kan ik doorgeve waar hij kan kijke...en me zus en haar man gaan binnenkort zelf ook een kijkje neme... ps: weet jij hoelaat de zalen in marokko dicht gaan, ik heb namelijk gehoord dat ze om 12 uur dicht gaan...das geen feest ..tja ciao wbt die tijden dat durf ik je echt niet te zeggen dat zou je echt na moeten vragen

mimi_tangaouia
07-01-2003, 12:25
Origineel gepost door Ghizlanetje lekker puh naa naaaaa naaaaaaaaaaaaaaa :stout: kig kig kig

mimi_tangaouia
07-01-2003, 17:03
je moet vragen naar fila del filistien de eigenaar is een palestijn heel bekend in tanger en een mooie villa met verschillden zalen en beschikking over airco ( heel belangrijk in de hete zomer)

kristaltje111
10-01-2003, 10:30
thnx thnx allemaal, me zus heeft een zaal gevonden...haar schoonvader heeft het geregeld........aaaaaaah ik verheug me er echt op ....bey bey :zwaai:

mimi_tangaouia
10-01-2003, 10:35
Origineel gepost door kristaltje111 thnx thnx allemaal, me zus heeft een zaal gevonden...haar schoonvader heeft het geregeld........aaaaaaah ik verheug me er echt op ....bey bey :zwaai: ok goed zo :zwaai: