Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lengte van de ....?????ook belangrijk?

Pagina's : [1] 2 3 4

AngeliNora
06-01-2003, 23:59

Hey dames, IK DACHT IK OPEN EEN TOPIC OVER DAT ANDERE LENGTE (GESLACHTSDEEL)......... YOU KNOW... VINDEN JULLIE DAT OOK BELANGRIJK?????????????? MOET IE NIET LANGER ALS 15 CM ZIJN.OF MAG IE OOK 20 CM ZIJN GRAAG UW REACTIES... HOE GROTER HOE BETER ZEGGEN ZE TOCH??????????? GELD DAT VOOR JULLIE OOK

RaZer
07-01-2003, 00:01
Jij heb lef.. STEM LPF!!! :rolleyes:

AngeliNora
07-01-2003, 00:01
IK HEB AL GESTEMD...HEB ZEKER LEF.....BETER KAN NIET ALS LPF

DieselGirly
07-01-2003, 00:03
hahahhahaha...........uuhhmm..............eerst zien en dan beoordelen!!...........:D

RaZer

Ik bedoel dat je zoiets durf te vragen. Van mij mag iedereen hier alles vragen alleen denk ik niet dat ze hier op zullen antwoorden. Maar kan het ook fout hebben natuurlijk.

Saiyan
Origineel gepost door AngeliNora Hey dames, IK DACHT IK OPEN EEN TOPIC OVER DAT ANDERE LENGTE (GESLACHTSDEEL)......... YOU KNOW... VINDEN JULLIE DAT OOK BELANGRIJK?????????????? MOET IE NIET LANGER ALS 15 CM ZIJN.OF MAG IE OOK 20 CM ZIJN GRAAG UW REACTIES... HOE GROTER HOE BETER ZEGGEN ZE TOCH??????????? GELD DAT VOOR JULLIE OOK hoe groter hoe beter zeggen ZE toch???? DAt zeg JIJ stoute meid

Ismahane82
ik weet het nog niet zo, ze zeggen toch dat size er niet toe doet maar WAT hij ermee doet!! nou vraag ik me af of je dan altijd wel zin hebt om al die capriolen en standjes uit te voeren om toch ook aan je trekken te komen als hij een mini heeft, dit zijn wat hersenspinsels van mij...

AngeliNora
07-01-2003, 00:04
IK BEN HELEMAAL NIET STOUT.IS EEN DOODNORMALE VRAAG AAN DE DAMES EN NIET DE HEREN............................NOU EN IK DENK DAT DE MEIDEN INDERDAAD WEL GROTER WILLEN,EXTRA GENOT.

RaZer
07-01-2003, 00:06
Origineel gepost door AngeliNora IK BEN HELEMAAL NIET STOUT.IS EEN DOODNORMALE VRAAG AAN DE DAMES EN NIET DE HEREN............................NOU EN IK DENK DAT DE MEIDEN INDERDAAD WEL GROTER WILLEN,EXTRA GENOT. ben al weg hier! :D Ga slapen... :zwaai:

DieselGirly
07-01-2003, 00:07
ooeehhhhh.................:schok:

AngeliNora
07-01-2003, 00:08
Origineel gepost door TheReaper Miischien moet wij (mannen) je vragen hoe wijd/strak je doos is. Ik kan een grote en en dikke hebben, maar als je daar een emmer tussen je benen hebt, heeft het allemaal geen zin. Zo uitgebreid hoef je me niet uit teleggen wat jij wilt.De vraag was aan de DAMES....en die willen niks kwijt.(ik heb geen emmer alles is nog strak) Maar boys...........................jullie topic komt nog wel en slaaplekker razer

AdamX
07-01-2003, 00:10
ze zeggen ook klein, maar fijn hihihi maar effe serieus de lengte doet er niet toe, het gaat om hoe goe d ieman din bed is !! almohiem ik hoef m geen zorgen te maken :) mijn vrouw zal ik niet teleurstellen :D

DieselGirly
07-01-2003, 00:11
Origineel gepost door AdamX ze zeggen ook klein, maar fijn hihihi maar effe serieus de lengte doet er niet toe, het gaat om hoe goe d ieman din bed is !! almohiem ik hoef m geen zorgen te maken :) mijn vrouw zal ik niet teleurstellen :D heet jij trouwens vinnie??!!!!................. :D

AngeliNora
07-01-2003, 00:11
hahahaha adam toch.....WAAROM REAGEREN BOYS ALTIJD EN DE GIRLS NIET...WEJOW SCHRIKT SEX DE MEIDEN AF OFZOOOOOO (heb het niet over de meiden die wel gereageerd hebben)

AdamX
07-01-2003, 00:13

voor meer info: Penis tips, informatie en advies voor een gezondere en grotere penis. Zonder chirurgische ingrepen en alles op natuurlijke wijze. Afvallen of aankomen Lichaamsgewicht heeft invloed op de grootte van de penis. Bij gewichtstoename, komt er ook meer vet op de top van de penis, waardoor deze in omvang dikker wordt. De lengte neemt dan echter af. Gemiddeld verliest de penis 2,5 cm aan lengte bij een gewichtstoename van 18 kilo. Penislengte tijdens erectie - < 15 cm Vermijd chirurgie Penisoperaties zijn verre van succesvol. Buiten het kostenaspect (tussen de 4000 en 8000 Euro), maakt de ingreep de penis onstabieler en gevoeliger voor verwondingen tijdens de gemeenschap. Het injecteren van vet rond de penis, gehaald van een plek elders in het lichaam, kan onaangename gevolgen hebben. Dit kunnen zijn - littekens, bobbels en misvormingen. Penislengte tijdens erectie - 15-18 cm Betere erecties Een hoog cholesterol gehalte kan de bloedvaten in de penis vernauwen. Zorg voor een vetarm en vezelrijk dieet. Zink heeft een positief effect op erecties. Voedingsmiddelen die zink bevatten zijn o.a.: mager rundvlees, kalkoen, producten zoals cornflakes en muesli, lamsvlees, krab en oesters. Penislengte tijdens erectie - 18-20 cm Gezondere penis Een uurtje extra slapen per dag, geeft meer energie voor het werk, plezier en seks. Vermijd stress! Dit heeft invloed op de seksuele prestaties. Eet gezond voedsel dat rijk is aan vitamines en een laag vetgehalte. Lichaamsbeweging en training verbetert de bloedsomloop en komt ook de penis ten goede. Meer erecties! Hoe meer erecties des te meer voedingstoffen de penis krijgt, met name zuurstof. Penislengte tijdens erectie - > 20 cm

Pagina's : [1] 2 3 4