Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bush vreest nederlaag na video bin laden.

Pagina's : [1] 2 3

Nimr
30-10-2004, 08:10

Alhamdulilah, het Amerikaanse volk kreeg altijd te horen dat sjeikh Usama , de leider van de Mujahideen , op de vlucht is .... En nu verschijnt hij toch weer....en tijdens een gevoelige moment voor Bush om het leugen van Bush te ontkrachten.... Wat een meesterzet van de sjeikh.. Al met al ...het maakt de moslims niet uit wie er wint...als het Amerikaanse volk maar weet dat het doden van onze moslimbroeders in Irak, Afghanistan en Palestina , niet ongestraft zal blijven.....wa lilahi lhamd. Een duidelijke heldere boodschap... En Bush...tjah...na die leugen van massavernietigingswapens is nu ook de leugen van de schuilende Usama bin Laden ontkracht. :) http://www.elcadillo.com.mx/04/s/s_bush2/32golem.jpg

LadyBerkania
30-10-2004, 08:16
Getver wat een lelijk foto!!

Yaw
30-10-2004, 12:19
Dit is zó goed gepland van OBL dat het mij niet zou verbazen als deze pipo bij Bush op de loonlijst staat. Dat zou in ieder geval niet uit de toon vallen bij de rest van zijn krankzinnige principes.

LaMorena
30-10-2004, 13:02
Blijkbaar is het Osama niet gelukt om vóór de verkiezingen van dinsdag een aanslag te beramen op een Amerikaans doel (zoals het vlak voor de verkiezingen in Spanje nog wél lukte) en moet Osama zich behelpen met een videoboodschap. Zó dom, daar zal hij Bush een groot plezier mee gedaan hebben. Ik wist niet dat het al dinsdag was, ik zal mijn kinderen toch maar naar school brengen straks, anders krijg ik straks de leerplichtambtenaar op mijn dag dat ik ze op een doordeweekse dag niet naar school heb gebracht. Raar dat het nu al dinsdag is maarja, jij zal het weten denk ik want jij zegt dat het hem niet gelukt is. Of loop je wellicht wat op de zaken vooruit?

LaMorena
30-10-2004, 13:14

Als begrijpend lezen te moeilijk voor je is, hou dan gewoon je bek dicht. Goh wat een taal zeg, je bent wel grof zo, beetje een weekendhumeur?? Misschien moet je je bed weer in en er gewoon niet meer uitkomen. Ik denk dat begrijpend lezen inderdaad een puntje is waar iemand aan kan werken en dan heb ik het vooral over JOU. En voor jouw informatie, mijn bek houd ik niet want ik ben geen beest dus bezit ik geen bek. Mijn mond kun je ook niet snoeren dus sorry, misschien moet je je conclusies voortaan even laten voor wat ze zijn, totdat het zover is. Als het nu dinsdag is en er is geen aanslag gepleegd, dan kun je je MOND opentrekken. Nu sluit je hem beter. Dag dag!

Peej
30-10-2004, 13:18
Dit is zó goed gepland van OBL dat het mij niet zou verbazen als deze pipo bij Bush op de loonlijst staat. Dat zou in ieder geval niet uit de toon vallen bij de rest van zijn krankzinnige principes. Hèhè, eindelijk weer eens een goede complottheorie. Da's lang geleden.

grendel
30-10-2004, 13:38
Hèhè, eindelijk weer eens een goede complottheorie. Da's lang geleden. Klinkt net zo krankzinnig als een paar Arabieren die met aardappelmesjes een paar vliegtuigen kapen en Amerika's grootste financiele centrum en het Pentagon binnen vliegen......... :D http://www.osho-holics.com/politics/images/WTC.gif

KayJ
30-10-2004, 13:47
Ik zie in topics op deze site veel mensen erg eenzijdig reageren en erg anti amerika, ik vind het zelf verschrikkelijk ook dat er onschuldige mensen sterven in Irak, maar ik neem aan dat jullie op de hoogte waren van het regime van Saddam, waarbij ook onschuldige vrouwen en kinderen werden verkracht en vermoord. Irak is 1 grote chaos nu, maar men wilt nu op elk voorval de schuld geven aan de amerikanen en amerika de grond in boren wat erg in is blijkbaar, maar er zoveel amerikaanse militairen die in Irak zijn met goede intenties, en erg veel goed werk verrichten voor de bewoners in irak, is laatst op tv een uitgebriede documentaire over geweest, ze kinderen voedels en speelgoed, Ik geef toe amerika heeft fouten gemaakt en bush is corrupt, maar moeten we daarvoor nu amerika gana haten, men ziet alleen de videobeelden voor zich van iraakse gevangenen die mishandeld zijn en vernederd, ik heb ook fotos gezien van vrouwen die door amerikaanse soldaten verkracht zijn, maar die mensen die dat doen zijn walgelijk , en dat zijn de soldaten die het verpesten voor de goede soldaten in irak. De goede dingen die door de amrikanen zijn gedaan worden helemaal vergeten, in elke natie zitten wel gestoorde idioten, denk aan de onthoofdingen, moet men daarom nu ook elke moslim gana haten, omda een paar idiote zogenaamd (in de naam van de islam, wat enrgens op slaat) verschrikkelijke dingen doen. Nogmaald amerika is zeker geen lieverdje en heeft ook fouten gemaakt, maar denk es logisch na, wat zo er met de wereld gebeurd zijn als mensen als Saddam en Bin laden in het bezit zijn van atoomwapens of massavernietigingswapens, er is vaak genoeg materiaal gevondne in midden-oosten waardoor en er de dreiging was dat terrorristen massa-vernietigingswapens hadden, goed dat men dit niet heeft gevonden is een feit, maar bin laden vind men ook niet. Wat ik wil zeggen denk logisch na, en probeer es dat nationalisme en de moslim trots os neutraal te houden, beide kampen zijn slecht bezig, en door mensen over 1 kam te scheren wordt de wereld niet beter op . Laten we dat er snel orde op zaken wordt gesteld in Irak en dat VN alles onder controle krijgt, inscha allah eindelijk vrede voor de mensen, daarnaast hoop ik dat kerry president wordt, en dat bin laden is opgepakt.

Rebel_1963
30-10-2004, 13:49
weten jullie waar ik me druk om maak dat de video van bin laden een publiciteits stunt was ik vond binladen er daar niet zo op de *vlucht* uit zien hij stond op een podium binladen heeft nooit een band laten zien met een podium het was altijd ergens in de bergen of in kuilen ik denk dat busch hem te pakken heeft gehad en dat die een dag voor de verkiezingen hem aan de wereld laat zien hoe die had belooft met de voeten aan elkaar vast en in een kooi ik hoop het niet Ik vertrouw het ook niet helemaal, want waarom nu pas een video? Is het een video die al eerder gestuurd was, maar niet eerder vertoont werd omdat de tijd daarvoor nog niet 'rijp' was?

LaMorena
30-10-2004, 13:53
Ik vind zelf dat Amerika erg dom bezig is geweest. Héél erg dom. Ze hadden NOOOOIT zoiets mogen doen zonder de steun van de VN ten eerste. Die leugens over die wapens zijn belachelijk. Bush heeft Irak aangepakt terwijl hij Osama aan moest pakken. Dat is niet zomaar een fout, dat is een hele grote fout. ALs hij de bevolking van Irak écht had willen helpen, had hij er meer over gepraat en naar betere oplossingen gezocht, waarom Sadam niet liquideren zonder dat de hele wereld toekeek? Waarom niet infiltreren in zijn kringen?? Dan hadden ze veel meer bereikt dan nu. Nu heeft hij alleen maar meer haat in de wereld gebracht. Enja, ikben het met je eens dat die onthoofdingen een slecht beeld geven. Een man vermoorden omdat hij zaken doet met een Amerikaan is belachelijk. Straks word je vermoord omdat je Amerikaanse Pindakaas haalt. Slaat nergens op. Ik moet me extra verantwoorden door zulk soort mensen dat ik Moslim ben en er komt een verdeeldheid hier, die is al ontzettend aan de gang. Waar moet ik straks voor kiezen?? Voor Nederlanders omdat ik een Nederlander ben of voor de Islam omdat ik Moslima ben?? Ik wil niet kiezen maar straks moet het wel en dan?

KayJ
30-10-2004, 13:59
Enja, ikben het met je eens dat die onthoofdingen een slecht beeld geven. Een man vermoorden omdat hij zaken doet met een Amerikaan is belachelijk. Straks word je vermoord omdat je Amerikaanse Pindakaas haalt. Slaat nergens op. Ik moet me extra verantwoorden door zulk soort mensen dat ik Moslim ben en er komt een verdeeldheid hier, die is al ontzettend aan de gang. Waar moet ik straks voor kiezen?? Voor Nederlanders omdat ik een Nederlander ben of voor de Islam omdat ik Moslima ben?? Ik wil niet kiezen maar straks moet het wel en dan? precies Lamorena, daar ben ik dus ook bang voor, ik ben zelf niet moslim, maar ik begrijp het verhaal ook volkomen van jullie kant, en ik vind islam mooi geloof, maar door deze gebeurtenissen op de wereld, gaan mensen ineens iedereen over 1 kam scheren en vast 1 partij kiezen, men kijkt niet meer realistisch naar de situatie maar gaat onterecht haat creeren, en dat is juist wat terroriste willen, die jihad (wat nergens op slaat creeren) , ze willen dat er oorlog onstaat op de wereld voor geloof, en islam verbeid doden van vrouwen en kinderen, en onschuldige mensen, die aanslagen hebben totaal nix met islam of een jihad te maken, erg jammer dat ze de moslims onterecht zo een slechte naam geven.

Djenah
30-10-2004, 14:07
Ik zie in topics op deze site veel mensen erg eenzijdig reageren en erg anti amerika, ik vind het zelf verschrikkelijk ook dat er onschuldige mensen sterven in Irak, maar ik neem aan dat jullie op de hoogte waren van het regime van Saddam, waarbij ook onschuldige vrouwen en kinderen werden verkracht en vermoord. Irak is 1 grote chaos nu, maar men wilt nu op elk voorval de schuld geven aan de amerikanen en amerika de grond in boren wat erg in is blijkbaar, maar er zoveel amerikaanse militairen die in Irak zijn met goede intenties, en erg veel goed werk verrichten voor de bewoners in irak, is laatst op tv een uitgebriede documentaire over geweest, ze kinderen voedels en speelgoed, Ik geef toe amerika heeft fouten gemaakt en bush is corrupt, maar moeten we daarvoor nu amerika gana haten, men ziet alleen de videobeelden voor zich van iraakse gevangenen die mishandeld zijn en vernederd, ik heb ook fotos gezien van vrouwen die door amerikaanse soldaten verkracht zijn, maar die mensen die dat doen zijn walgelijk , en dat zijn de soldaten die het verpesten voor de goede soldaten in irak. De goede dingen die door de amrikanen zijn gedaan worden helemaal vergeten, in elke natie zitten wel gestoorde idioten, denk aan de onthoofdingen, moet men daarom nu ook elke moslim gana haten, omda een paar idiote zogenaamd (in de naam van de islam, wat enrgens op slaat) verschrikkelijke dingen doen. Nogmaald amerika is zeker geen lieverdje en heeft ook fouten gemaakt, maar denk es logisch na, wat zo er met de wereld gebeurd zijn als mensen als Saddam en Bin laden in het bezit zijn van atoomwapens of massavernietigingswapens, er is vaak genoeg materiaal gevondne in midden-oosten waardoor en er de dreiging was dat terrorristen massa-vernietigingswapens hadden, goed dat men dit niet heeft gevonden is een feit, maar bin laden vind men ook niet. Wat ik wil zeggen denk logisch na, en probeer es dat nationalisme en de moslim trots os neutraal te houden, beide kampen zijn slecht bezig, en door mensen over 1 kam te scheren wordt de wereld niet beter op . Laten we dat er snel orde op zaken wordt gesteld in Irak en dat VN alles onder controle krijgt, inscha allah eindelijk vrede voor de mensen, daarnaast hoop ik dat kerry president wordt, en dat bin laden is opgepakt. Leuk gezegd allemaal! maar ik ben het totaal niet met je eens, denk eens na! Osama Bin Laden heeft niet voor niets die aanslag gepleegd, hij zag hoe de amerikanen de israeliers onvoorwaardelijke steun bieden, door hun telkens wapens te leveren om onze broeders aan te vallen, denk je dat ik me dan nog zorgen ga maken om die huurlingen in irak!!!!!!! ze zijn allemaal een pot nat! Toen de meeste moslims sliepen werd Osama bin laden wakker. ze zagen ALLEMAAL wat de amerikanen deden maar ze durfde er niets van te zeggen,.....ik ben zeer zeker trots op OBL. En ik wil dus echt dat hij in handen komt van die ongelovigen......dat wil ik liever dat ie overlijd bij een aanslag ofzo! Kortom je moet geen medelijden hebben met die soldaten of de "aardige amerikanen". Misschien helpt het als je aan onze broeders denkt in Palestina........wat hun al jaren doormaken..........is met geen enkele situatie te vergelijken.............. THALLA..... BESLAMA :)

KayJ
30-10-2004, 14:20
Ik snap je point Djenah, maar dan komen we uit bij de kwestie Bush. Clinton heeft jaren in de situatie isreal geinversteerd en bemiddeld en om vrede te sluiten, maar je hebt gelijk er zijn in israel veel mensen (idd moslims) vermoord, dat valt niet te ontkennen, iets wat erg jammer is, en het is idd wack van amerika dat ze pro israel waren en hun wapens leverde, iets wat ik juist minder ben, ik ben als niet moslim juist meer pro palestina, maar weet je wat is djenah de wereld is f***ed up, mensen gaan elkaar steeds meer haten , en door al deze gebeurtenissen onstaan er 2 kampen, wat erg jammer is, we hebben tenslotte allemaal zelfde hart van allah gekregen. maar kom niet aanzetten met ongelovigen dit en dat, wat deze hele terroristen kwestie heeft nix te maken met geloof, das BULLSHIT! , en ieder zijn geloof, wordt tijd dat men elkaar es respecteert. En ik snap bin laden's point voor de hata tegen amerika, maar waaom wilt hij dan een haat creeren tegen de westerse samenleving, zoals hij vaak heeft gezegd op videobanden, en waarom ineens aanslagen in madrid? moeten we nu ook de spanjaarden de schuld geven voor israel, whos next?? Nederland?? belgie?? Mensen als Bin laden zijn geen haar beter dan bush , bin laden wilt haat ook creeren op deze wereld en wilt er zelfs nog geloof bij betrekken, wordt er totaal nix mee te maken heeft. Door Bin laden kun je je zelf niet eens meer veilig voelen als je op centraal station staat van amsterdam, op de dag van vandaag kan ieder doelwit zijn van terrorischtische aanslag, als je familie of wanneer iemand die je dierbaar was omkwam bij een aanslag, dan zul je wel anders praten over bin laden, d8 je echt dat terroristen er rekening mee houden of er marokanen zijn op centraal station amsterdam, als ze de boel willen opblazen en dan blazen de boel, zo creeren ze angst in de wereld, dat is wat ze willen, ze willen zelf de macht krijgen. Maar goed amerika is ook slecht bezig geweest met israel, bin laden en amerika zijn beide verkeerd bezig, zag men dat maar es in, en ging men maar eens over tot het voeren van normale en fatsoendelijke acties om elkaar te helpen .

moppi
30-10-2004, 15:38
Alhamdulilah, het Amerikaanse volk kreeg altijd te horen dat sjeikh Usama , de leider van de Mujahideen , op de vlucht is .... En nu verschijnt hij toch weer....en tijdens een gevoelige moment voor Bush om het leugen van Bush te ontkrachten.... Wat een meesterzet van de sjeikh.. Al met al ...het maakt de moslims niet uit wie er wint...als het Amerikaanse volk maar weet dat het doden van onze moslimbroeders in Irak, Afghanistan en Palestina , niet ongestraft zal blijven.....wa lilahi lhamd. Een duidelijke heldere boodschap... En Bush...tjah...na die leugen van massavernietigingswapens is nu ook de leugen van de schuilende Usama bin Laden ontkracht. :) http://www.elcadillo.com.mx/04/s/s_bush2/32golem.jpg ja maar nimr dat kan ook anders uitpakken, want misschien denken nu de amerikaantjes van shit hij leeft nog laten we nog maar voor Bush gaan, en dus stemmen ze dan op hem...maarr het kan ook zijn dat ze denken dat hij zijn missie niet voltooid heeft... wie zal het zeggen...nijntje misschien:D----> :nijn:

rja
30-10-2004, 16:34

Deze boodschap van Bin Laden is volgens mij in het voordeel van Bush. Bush heeft toch meer de reputatie terroristen bestrijder als Kerry.

Pagina's : [1] 2 3