Bekijk originele versie : Minnares van de Duivel
Dalilah18
06-01-2003, 23:23
Salaam,
wie heeft minnares van de duivel gelezen?
Tell me all about it.
d
Een optimist ziet in elke onmogelijkheid een mogelijkheid.
Een pessimist ziet in elke mogelijkheid een onmogelijkheid. :zwaai: :zwaai:
oumkaltoum
07-01-2003, 11:36
Hoi,
Ik heb net het boek gelezen. Het is een beetje erotisch getind, maar het is goed geschreven, elke Hollander zou denken, wat is dit voor horror verhaal, maar ik denk dat wij, Marokkanen wel eens van zulke dingen hebben gehoord, hoe dan ook, ik adviseer je het niet in je eentje te lezen, ik heb die nacht er alleen maar over gedroomd en dat is niet fijn.
Veel plezier met het lezen.
Groetjes,
temsemenia
07-01-2003, 11:46
het is best een leuk boek alleen een beetje raar
oumkaltoum
07-01-2003, 11:47
Hoi,
De schrijfster heet Naima el Bezzaz. zij is woonachtig in Nederland en werkzaam als juriste, het nummer heb ik niet bijdehand, ligt thuis, zal het vanavond voor je opzoeken.
Groetjes,
Nabila_Driouch
07-01-2003, 11:49
Origineel gepost door bezoeker99182
van wie is dat boek ?
en wat is het ISBN nummer ?
Boek is geschreven door Naima el Bezaz en het
ISBN nummer is 90-254-1675-6
Liefs, Nabila
het is best een goed boek met allemaal verschillende verhalen over voodoo.ze heeft nog een andere boek geschreven:de weg naar het noorden,die is ook goed.
mimi3000
07-01-2003, 13:26
eyyyyyyyyyy ik heb dat boek gelezen....en ik vond het echt een leuk boek....weet niet meer precies waar het over gaat alleen er speelt wahde sehara in die word geholpen door een djin. En er komen dan allerlei mensen naar haar toe die ze dan goedschiks of kwaadschiks gaat helpen. IK vond het boek echt leuk....
Goed boek! Wel met onaardige djinns enzo, waar ik vervolgens onplezierig van droomde. Dus tip voor tere zieltjes: niet lezen pal voor het slapengaan.
RodRambone
07-01-2003, 13:37
De duivel is vet. All hail to the lord of darkness, beelzebub, lucifer.
Mwuhahahahaha.
Origineel gepost door chicka
het is best een goed boek met allemaal verschillende verhalen over voodoo.ze heeft nog een andere boek geschreven:de weg naar het noorden,die is ook goed.
Bedankt voor de tip, ik vond haar eerste boek goed.En zal dan ook deze lezen.Waar gaat deze over?
sansoray18
08-01-2003, 09:09
salaam.
ik heb het boek ook gelezen.
ik vind het maar een raar boek maar de andere boek van haar de weg naar het noorden dat is wel een leuk boek
sansoray
wafa_armani
08-01-2003, 11:46
Yep, ik heb ook het boek gelezen.....aan de ene kant wel een goed geschreven boek: je krijgt er gewoon kippenvel van......;)
xXxarmanixXx
Miss_Destino
08-01-2003, 12:00
Is een heel mooi boek, zeker de moeite waard om te lezen!:).....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.