Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Japanse gijzelaar gedood in Irak

Pagina's : [1] 2

Borz
29-10-2004, 23:04

Japanse gijzelaar gedood in Irak TOKIO - De Japanse burger die eerder deze week werd ontvoerd in Irak, is gedood. Dat berichtte het Japanse persbureau Kyodo vrijdagavond. Shosei Koda (24), wiens lichaam nabij de stad Tikrit opdook, werd ontvoerd door een militante islamitische groep, die eiste dat Tokio zijn troepen uit Irak zou weghalen. De Japanse premier Koizumi zei direct niet op de eis te zullen ingaan. De radicale groepering van de Jordaniër Abu Musab al-Zarqawi verklaarde dinsdag verantwoordelijk te zijn voor de gijzeling. Tokio kreeg 48 uur om de troepen terug te trekken. De Japanners zijn actief in dezelfde zuidelijke Iraakse regio als de Nederlanders. Het Japanse contingent heeft nadrukkelijk geen gevechtstaak en mag alleen deelnemen aan humanitaire operaties. Al-Zarqawi wordt verantwoordelijk gehouden voor tal van aanslagen, ontvoeringen en moorden in Irak. Hij is naar eigen zeggen verbonden aan het al-Qaedanetwerk van Osama bin Laden. Eerder dit jaar werden al vijf Japanners gegijzeld in Irak. Deze hulpverleners en journalisten kwamen uiteindelijk allen vrij. Ook toen werd geëist dat Tokio zijn manschappen zou terugtrekken. Vier andere Japanners, twee diplomaten en twee journalisten, kwamen in respectievelijk november 2003 en mei van dit jaar door geweld om het leven in Irak. Het mandaat van de Japanse aanwezigheid in Irak loopt overigens op 14 december af. De Japanse regering heeft nog niet besloten of de missie wordt verlengd. Uit een eerder deze week verschenen peiling van een grote Japanse krant is gebleken dat 63 procent van de Japanners vindt dat het na 14 december wel welletjes is.

Tim76
29-10-2004, 23:20
De Japanse burger Het is dom om als gewoon burger naar een oorlogsgebied te gaan, maar het is vreselijk laf om zo iemand verantwoordelijk te stellen voor een beslissing van zijn regering, en hem dan maar in koelen bloede te vermoorden.

0rgoglio
29-10-2004, 23:24
Wanneer O wanneer kan ik het bericht vernemen over een onthoofde Kaaskop?! Andries, doe mij en vele andere moslims een plezier en reis af richting Irak, please! Orgo :D

Tim76
29-10-2004, 23:27
Dat laat ik over aan de "moedige" internet mujaheed over die hier rondhangen zonder echt wat te doen voor hun broeders en zusters die het zo moeilijk hebben her en der in de wereld.

Borz
29-10-2004, 23:29

Het is dom om als gewoon burger naar een oorlogsgebied te gaan Waarom? Die mensen willen nu juist zaken doen voor de multi-nationals het onmogelijk hebben gemaakt. Ze zien kansen in Irak en dat begrijp ik wel. Zakelijk denken. En veel mensen nemen het risico er dan maar bij.

0rgoglio
29-10-2004, 23:35
Dat laat ik over aan de "moedige" internet mujaheed over die hier rondhangen zonder echt wat te doen voor hun broeders en zusters die het zo moeilijk hebben her en der in de wereld. Dat is een OVER te veel koekwauws! Maar vertel, Andries, jij als kaaskop kunt je munt slaan in deze misere......Ga naar Irak en probeer de Irakezen te overtuigen dat Goudse kaas erg lekker is.....van mij part loop je gewoon ergens in Falluja rondt met een bord om je speknek met daarop het volgende "Goudse kaas hmmm van (Mora) Andries".....Andries, kom op jongen, jij als rasechte Kaaskop weet als geen ander de centen binnen te halen voor kaasland! Orgo :D

0rgoglio
29-10-2004, 23:37
Als er een Nederlander wordt onthoofd zal ik jouw reactie naar de landelijke pers doorsturen. Eens kijken wat er gebeurt. Dan word ik een bekende Marokkaan(neen, geen bekende Kaaskop aub).....Ga er voor zou ik zeggen! Orgo :D

KARIM_FADIL
29-10-2004, 23:41
Dat is een OVER te veel koekwauws! Maar vertel, Andries, jij als kaaskop kunt je munt slaan in deze misere......Ga naar Irak en probeer de Irakezen te overtuigen dat Goudse kaas erg lekker is.....van mij part loop je gewoon ergens in Falluja rondt met een bord om je speknek met daarop het volgende "Goudse kaas hmmm van (Mora) Andries".....Andries, kom op jongen, jij als rasechte Kaaskop weet als geen ander de centen binnen te halen voor kaasland! Orgo :D ..................:haha:

Tim76
30-10-2004, 00:08
Orgo je bent een goede collumnist aan het worden, er openen zich mogelijkheden voor je. Je bent in staat je frustraties in een mooi verpakt humorisme aan de man te brengen. Daar heb ik echt waardering voor. Echter ben je echt gelukkig met die rol? Wetend dat "gelukkig zijn" een relatief begrip is, kan dit begrip toch van belang zijn voor het leven dat je lijdt.

0rgoglio
30-10-2004, 00:41
Orgo je bent een goede collumnist aan het worden, er openen zich mogelijkheden voor je. Je bent in staat je frustraties in een mooi verpakt humorisme aan de man te brengen. Daar heb ik echt waardering voor. Echter ben je echt gelukkig met die rol? Wetend dat "gelukkig zijn" een relatief begrip is, kan dit begrip toch van belang zijn voor het leven dat je lijdt. Ik heb het echt met je te doen Andries......je klinkt haast zielig, waarom eigelijk? Je probeert mij nu op een slinkse wijze in een hokje te duwen om vervolgens projecterend je eigen frustraties te uiten.....uit onmacht? Niet doen Andries, want je bent zo doorzichtig als glas......kijk uit dat je niet breekt. Orgo :D

Rebel_1963
30-10-2004, 00:53
Als er een Nederlander wordt onthoofd zal ik jouw reactie naar de landelijke pers doorsturen. Eens kijken wat er gebeurt. :lol: en dan? Moeten we bang worden? :lol:

KARIM_FADIL
30-10-2004, 00:55
:lol: en dan? Moeten we bang worden? :lol: dat verwacht ie..zeker zo'n nerd die altijd zegt ik ga het tegen mamie zeggen :nerd:

Rebel_1963
30-10-2004, 01:03
dat verwacht ie..zeker zo'n nerd die altijd zegt ik ga het tegen mamie zeggen :nerd: Kaaskoppen gedrag noem ik het maar... :D

0rgoglio
30-10-2004, 01:08
:lol: en dan? Moeten we bang worden? :lol: Ik durf er een glas na3na3-thee(neen, geen gif) op in te nemen dat die heibelmaker een immens harde ruft liet tijdens het typen van de door jou gequote reply. Wat een schijters zijn die kaaskoppen zeg. Lay 3tihoum a sizie fe sizie! Orgo :D

Tim76
30-10-2004, 09:27

http://hajj.al-islam.com/images/hajj1.gif Met een aantal goed bewapende deze plek gijzelen, en dan het islamitische terrorisme eisen gaan stellen.

Pagina's : [1] 2