Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik haat geen joden

Pagina's : [1] 2 3

Tnawie
06-01-2003, 22:34

Ik loop al 4 jaar met een plo sjaal en allemaal palastijnse vlaggen op mn jassen en tassen..dat doe ik als symbool voor mede leven met het lijden van de palastijnse volk..ik ben tegen alle vormen van onderdrukking... als de rolen omgedraaid waren, dat de palastijnen de joden onderdrukten, en dat de joden dus slachtoffers zijn..dan zou ik nu met een joodse vlag rond lopen als sympatie voor de joden.. mn vraag aan jullie is, wie van jullie zou sympatie voor joden in zon sutuatie tonen?..ik wel

Wal
06-01-2003, 22:37
Ja ik ook, het maakt geweld niet goed alleen omdat een islamitische bevolking een andere bevolking onderdrukt. Dan zou ik sympathie hebben dus voor de joden maar eigenlijk: http://pic4.picturetrail.com/VOL53/820773/1464393/17919876.jpg

MisterChiCo
06-01-2003, 22:38
Wij haten ook Turken dus dat balanceert wel ..slecht en kwaad kunnen nie zonder elkaar ....

SweetRose
06-01-2003, 22:42
Origineel gepost door MisterChiCo Wij haten ook Turken dus dat balanceert wel ..slecht en kwaad kunnen nie zonder elkaar .... :lol: :D

Tnawie
06-01-2003, 22:42

Origineel gepost door Kadir Joden?? We hebben het nog altijd over de Zionisten he Tnawie, ik heb helemaal niks tegen Joden. Ken er ook geen, dus..... Maar Zionisten jah, das een ander verhaal Enne, ik haat Marokkanen die onderscheid tussen zionisme en gewoon israelische joden, maakte alleenmaar wat uit toen de situatie in palastina nog nie beslist was.. of het nou zionisten zijn nu of gewoon israelische joden, het maakt nie uit, ze onderdrukken een ander volk en daar ben ik tegen. als de palstijnen de zionisten zouden onderdrukken dan zou ik dus ook sympatie voor de zionisten vertonen..ik ben namelijk tegen alle vormen van onderdrukking

Tnawie
06-01-2003, 22:44
Origineel gepost door Feziefez Ja ik ook, het maakt geweld niet goed alleen omdat een islamitische bevolking een andere bevolking onderdrukt. Dan zou ik sympathie hebben dus voor de joden maar eigenlijk: http://pic4.picturetrail.com/VOL53/820773/1464393/17919876.jpg jij bent tenminste consequent, en dat kunnen we nie van veelen zeggeh :zwaai:

Tnawie
06-01-2003, 22:47
Origineel gepost door MisterChiCo Wij haten ook Turken dus dat balanceert wel ..slecht en kwaad kunnen nie zonder elkaar .... het slecht zou nooit kunnen bestaan zonder het goed..en andersom dat wat wij zien.,is het contrast tussen beiden.. gelukkig hebben wij de turken, die voor het contrast zorgen :D

ZiLaaL
06-01-2003, 22:48
IK HaaT TNAWIE & EMIEN & FEZZIFEZ & KAIS :p

ZiLaaL
06-01-2003, 22:49
Origineel gepost door Feziefez Ja ik ook, het maakt geweld niet goed alleen omdat een islamitische bevolking een andere bevolking onderdrukt. Dan zou ik sympathie hebben dus voor de joden maar eigenlijk: http://pic4.picturetrail.com/VOL53/820773/1464393/17919876.jpg DIEF!!!! :zweep: Kdenk dat Daniel het nie leuk zou vinden om zijn Art hier te vinden, K*tmarokkkaaaaaan! :p :D :zwaai:

Wal
06-01-2003, 22:50
Origineel gepost door Tnawie jij bent tenminste consequent, en dat kunnen we nie van veelen zeggeh :zwaai: :jeweetog: Dank je wel :zwaai: doe me best :)

MevrNasiha
06-01-2003, 22:51
Ik zou er net zo over denken als Tnawie, want je moet je medemens respecteren ongeacht geloof, ras, sekse e.d.

Wal
06-01-2003, 22:51
Origineel gepost door Kenitrya DIEF!!!! :zweep: Kdenk dat Daniel het nie leuk zou vinden om zijn Art hier te vinden, K*tmarokkkaaaaaan! :p :D :zwaai: Echt wel dan gebeurt er tenminste iets met zijn tekeningen: EN IK WIL NIET DE EER OPEISEN DIE TEKENING IS A RAMSES II PRODUCTION!!!!!! :D :p :zwaai:

ZiLaaL
06-01-2003, 22:53
Origineel gepost door Feziefez Echt wel dan gebeurt er tenminste iets met zijn tekeningen: EN IK WIL NIET DE EER OPEISEN DIE TEKENING IS A RAMSES II PRODUCTION!!!!!! :D :p :zwaai: C-ker heb je hem niet gevraagd yek! :boos: Brutus... Je Steekt je eigen vriend in de rug :zweep: Hey ga nini doen, je moet morgen vroeg op w. Ik blijf lekker nog chille in mn bed tot 9uur morgen :p

al_hamka
Origineel gepost door Kenitrya IK HaaT TNAWIE & EMIEN & FEZZIFEZ & KAIS :p Ouufff mij gelukkig niet :hoera:

tatouzient

Origineel gepost door MevrNasiha Ik zou er net zo over denken als Tnawie, want je moet je medemens respecteren ongeacht geloof, ras, sekse e.d. yep, kvoeg me hierbij toe :D bisous xxx

Pagina's : [1] 2 3