Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes die boxen

Pagina's : [1] 2

Karimadiesel
06-01-2003, 22:18

Sallam iedereen, Ik wou wat vragen ik box al 2 jaar lang ik ben er echt verslaafd aan geraakt ik kan niet meer zonder ik doe het 6 uur per week ik ben 18 jaar ,ik kwam op het idee omdat mijn vader prof boxer is,hij is heel blij/trots dat ik ook box,maar is het haram is ik box wel tussen jongens maar ik kom daar geen aandacht trekken of dat soort zielige acties hoor. Ik wil insallah wedstrijden spelen als ik goed genoeg ben wat vinden jullie er van.alsvast bedankt voor reageren. groetjes kariam diesel :confused: :confused:

Drugsdealer
06-01-2003, 22:22
Ik weet het niet hoor... of ik ik medelijden heb met haar man heb.... Ze zal vast wel een super lekker figuurtje hebben.... daar mee kan je super lekkere dingen mee doen..... Zoals een strandwandeling :D

RaZer
06-01-2003, 22:25
Origineel gepost door Karimadiesel Sallam iedereen, Ik wou wat vragen ik box al 2 jaar lang ik ben er echt verslaafd aan geraakt ik kan niet meer zonder ik doe het 6 uur per week ik ben 18 jaar ,ik kwam op het idee omdat mijn vader prof boxer is,hij is heel blij/trots dat ik ook box,maar is het haram is ik box wel tussen jongens maar ik kom daar geen aandacht trekken of dat soort zielige acties hoor. Ik wil insallah wedstrijden spelen als ik goed genoeg ben wat vinden jullie er van.alsvast bedankt voor reageren. groetjes kariam diesel :confused: :confused: aparte hobby.. :D.. je man zal het later wel leuk hebben.. lekker stoeien of sparen :eek: Boxen is volgens mij (weet niet 100% zeker) voor zowel mannen als vrouwen Haram.. Je mag elkaar namelijk niet op het gezicht slaan.

HalfBlood
06-01-2003, 22:25
ze nemen al onze mannelijke beroepen in .. nu ook onze sporten :jammer:.. :(

RaZer
06-01-2003, 22:28

Origineel gepost door Mustapha AA wat draag je tijdens het boxen??ben je wel bedekt? en kijken de jongens als je niet bedekt bent?? ken je de hadith: vervloek hun want hun zijn vervloekt?? he Mustapha.. dat van wat ik heb gezegd over slaan tegen gezicht. Klopt dat? Had had van iemands vader gehoord, maar weet niet zeker.

Karimadiesel
07-01-2003, 22:05
he mustapha ik draag hele normaale kleding niks korts en draaag een normaale trainings pak. De jongens kijken niet echt ze praten niet tegen mij omdat ik een van de weinige marokaanse meisjes ben die boxt,meestal kijken ze naar de blonde meisjes hun dragen namelijk korte kleding. karimadiesel

Karimadiesel
07-01-2003, 22:06
He half bloed voel je je bedrijgt hahaha

delila16
07-01-2003, 22:08
karimadiesel ik draag boksschoenen telt dat ook? :D veel succes verder met je bokstraining :goedzo:

Karimadiesel
07-01-2003, 22:08
He drugdealer, Inderdaad en ik kan me ook goed verdedigen als het nodig is,so they better don't break/play my heart.

Barkani
07-01-2003, 22:09
Origineel gepost door Karimadiesel Sallam iedereen, Ik wou wat vragen ik box al 2 jaar lang ik ben er echt verslaafd aan geraakt ik kan niet meer zonder ik doe het 6 uur per week ik ben 18 jaar ,ik kwam op het idee omdat mijn vader prof boxer is,hij is heel blij/trots dat ik ook box,maar is het haram is ik box wel tussen jongens maar ik kom daar geen aandacht trekken of dat soort zielige acties hoor. Ik wil insallah wedstrijden spelen als ik goed genoeg ben wat vinden jullie er van.alsvast bedankt voor reageren. groetjes kariam diesel :confused: :confused: ik zou nooit met ze trouwen ik heb geen zin in een blauwe oog.

Aphrodite
07-01-2003, 22:13
Hey meid, echt cool!!! RESPECT TO YOU GIRL!!! gewoon doorgaan... ennuh tja je man... ach die zal je toch nooit hoeven slaaan... ;) :D

HalfBlood
07-01-2003, 22:35
Origineel gepost door Karimadiesel He half bloed voel je je bedrijgt hahaha niet bedrijgt noch bedreigt. doe iets wat ''vrouwelijk'' is ;).

delila16
07-01-2003, 22:37
Origineel gepost door Half Blood niet bedrijgt noch bedreigt. doe iets wat ''vrouwelijk'' is ;). :giechel: ik lach me dood karimadiesel is al vrouwelijk genoeg van haar zelf daar hoeft ze niet nog een "vrouwelijke" sport bij RELAX :bril:

HalfBlood
07-01-2003, 22:39
Origineel gepost door delila16 :giechel: ik lach me dood karimadiesel is al vrouwelijk genoeg van haar zelf daar hoeft ze niet nog een "vrouwelijke" sport bij RELAX :bril: als ze zich maar islamitisch kleed bij een ''niet'' vrouwelijke sport ;). zou ze dat zijn ?:p

delila16
07-01-2003, 22:40

Origineel gepost door Half Blood als ze zich maar islamitisch kleed bij een ''niet'' vrouwelijke sport ;). zou ze dat zijn ?:p ja ze doet een djelleba aan :cool:

Pagina's : [1] 2