Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Niets is mooier dan...

Samiratoen
06-01-2003, 22:09

*De stille tranen van een man... * Ik heb vele vrouwen zien huilen De tranen stroomden naar benee Tranen die mij steeds weer raakten En ik huilde met ze mee Maar er is niets zo mooi En zo puur als het maar kan Niets dat mij zo kan verwarmen Als de tranen van een man Het gevecht tussen gevoel en trots Emotie wint het deze keer Hij kan zijn tranen niet bedwingen En hij slaat zijn ogen neer Het intens verdriet op zijn gezicht Een traan die stil zijn ogen uit sluipt even aarzelt bij zijn wimpers En dan over zijn wangen kruipt Hij brengt zijn hand naar zijn gezicht Veegt beschaamd zijn tranen weg Langzaam draait hij zich dan om Een nieuwe traan is onderweg...

Samiratoen
06-01-2003, 22:10
een man kan dus wel degelijk huilen.....!

Samiratoen
06-01-2003, 22:11
Origineel gepost door Abdelhay Wallah er zat iets in me oog! :lol:

Lady_Cazawia
06-01-2003, 22:11
:lol: zeggen ze allemaal he?? ;)

al_hamka
06-01-2003, 22:12

Yup ik las hem gister in Mzine :goedzo: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi gedicht!!!!

Drugsdealer
Mooie ogen vol verdriet: Ik kijk, ik kijk, maar door al die ervaringen kan ik haar niet meer bekijken. Zij kijkt mij aan en ziet de sporen van het verleden. Ik ruik haar zoete geur, en begin weg te dromen. Ik schrik van haar wanneer ik mijn ex voor me zie verchijnen in m'n droom. Ik hoor haar zeggen 'wat een ezien van een jongeman. Die woorden doen mijn verleden vergeten, en vraag haar haar nummer te geven. Ze zegt me je bent te mooi om voor me te houden, hoe kan ik jou ooit behouden?

miss_couscous
Origineel gepost door Abdelhay Wallah er zat iets in me oog! hahahah zegge ze allemaal :giechel:

Samiratoen
Origineel gepost door al_hamka Yup ik las hem gister in Mzine :goedzo: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi gedicht!!!! me tooo en ik vond hem zo mooi :Iluvu:

al_hamka
06-01-2003, 22:17
Origineel gepost door Samiratoen me tooo en ik vond hem zo mooi :Iluvu: Ja je hebt gelijk :) Ik moest ook effe slikken toen ik hem las

BENTGHATAR
06-01-2003, 22:18
Mooi gedicht.....:goedzo:

DieselGirly
06-01-2003, 22:22
Origineel gepost door Abdelhay Wallah er zat iets in me oog! Waarom zweer je duiveltje............ik heb nog een vraagje voor je!!!! :p

Karimadiesel
06-01-2003, 22:23
Ik vond het echt een goeie hoor die tranen van een man. Ik vind het ook mooi om een stoere man tezien huilen,dat raakt echt he! echt een goeie hoor. miss diesel

LaZina
07-01-2003, 18:13
echt een mooi gedicht heb t alleen nog niet in t echt meegemaakt (een 'stoere' man zien huilen).... jah behalve me neefjes van 2 en 3 :hihi: x x x x