Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zusters/broeders hier invullen a.u.b.

Pagina's : [1] 2 3

LZN
29-10-2004, 16:56

Salaam alaikoem broeders en zusters :) , het leek me wel leuk als iedereen die getrouwd hier neerzet hoeveel jullie hebben uitgegeven aan jullie bruiloft en dan bedoel ik echt dus specifiek per onderdeel.....ik denk dat dit velen van ons dit kan helpen om een schatting te maken van hoeveel we ongeveer moeten sparen.....nou ben benieuwd, de broeders zijn natuurlijk ook welkom te reageren!! negeffa: bruidsjurk: zaal: band: bedankjes: taart of gewoon gebakjes: decoratie + versiering: eten + fruit (catering of tiaba): cameravrouw/man: fotograaf/fotograve: :p.

Moeltazemaa
29-10-2004, 17:06
Salaam alaikoem broeders en zusters :) , het leek me wel leuk als iedereen die getrouwd hier neerzet hoeveel jullie hebben uitgegeven aan jullie bruiloft en dan bedoel ik echt dus specifiek per onderdeel.....ik denk dat dit velen van ons dit kan helpen om een schatting te maken van hoeveel we ongeveer moeten sparen.....nou ben benieuwd, de broeders zijn natuurlijk ook welkom te reageren!! negeffa: bruidsjurk: zaal: band: bedankjes: taart of gewoon gebakjes: decoratie + versiering: eten + fruit (catering of tiaba): cameravrouw/man: fotograaf/fotograve: :p Negaffa : 400 Bruidsjurk : 150 Zaal : gratis thuis :D bedankjes : 150 taart : doe ik niet omdat het mannen en vrouwen apart is en anders moet ik het alleen snijden decoratie en versiering :ego: no way eten en fruit : 400 cameraman en fotograaf : :maf: geen camera en ook geen video. + -------- 1100 euro :D

Moeltazemaa
29-10-2004, 17:09
En hoe ga jij het doen? :)

snoopie
29-10-2004, 17:13
Salaam alaikoem broeders en zusters :) , het leek me wel leuk als iedereen die getrouwd hier neerzet hoeveel jullie hebben uitgegeven aan jullie bruiloft en dan bedoel ik echt dus specifiek per onderdeel.....ik denk dat dit velen van ons dit kan helpen om een schatting te maken van hoeveel we ongeveer moeten sparen.....nou ben benieuwd, de broeders zijn natuurlijk ook welkom te reageren!! negeffa: bruidsjurk: zaal: band: bedankjes: taart of gewoon gebakjes: decoratie + versiering: eten + fruit (catering of tiaba): cameravrouw/man: fotograaf/fotograve: :p Negaffa: ongeveer 1300 Zaal + serveerders= 3600 Band voor henna en zaal= 1600 Bedankjes=180 uitnodigskaarten=200 Decoratie heb ik niet nodig laat die zaal zoals die is (vind ik persoonlijk mooier) Eten= 3000 Camera = fotograaf= 750 inclusief de henna

Moeltazemaa
29-10-2004, 17:14

:goedzo: Ga je het thuisvieren?

snoopie
29-10-2004, 17:14
neggafa: ongeveer 1300 Zaal + serveerders= 3600 Band voor henna en zaal= 1600 Bedankjes=180 uitnodigskaarten=200 Decoratie heb ik niet nodig laat die zaal zoals die is (vind ik persoonlijk mooier) Eten= 3000 Camera = fotograaf= 750 inclusief de henna De taart is ongeveer 300 euro

Moeltazemaa
29-10-2004, 17:15
neggafa: ongeveer 1300 Zaal + serveerders= 3600 Band voor henna en zaal= 1600 Bedankjes=180 uitnodigskaarten=200 Decoratie heb ik niet nodig laat die zaal zoals die is (vind ik persoonlijk mooier) Eten= 3000 Camera = fotograaf= 750 inclusief de henna :eek: 12030 euro?

snoopie
29-10-2004, 17:18
:eek: 12030 euro? OOh ja dakka vergeten bij te vermelden 900 euro. Maar hamdoelliah krijg ik heel veel cadeau, en de overige kosten verdelen tussen mijn aanstaande en ik.

supersoesje
29-10-2004, 17:19
Anasheed 200 euro :wow:

supersoesje
29-10-2004, 17:21
ik zelf als het goed is negeffa: 300 euro bruidsjurk: 250 euro + de stof die ik heb gekocht was zo een 100 euro + selhem zaal: 450 euro band (anasheed): 200 euro bedankjes: 150 euro taart of gewoon gebakjes: 150 euro decoratie + versiering: 100 euro eten + fruit (catering of tiaba): nog onbekend cameravrouw/man: niet fotograaf/fotograve: niet :nijn: welke zaal voor 450 euro?

Moeltazemaa
29-10-2004, 17:22
OOh ja dakka vergeten bij te vermelden 900 euro. Maar hamdoelliah krijg ik heel veel cadeau, en de overige kosten verdelen tussen mijn aanstaande en ik. 13.000 euro voor die paar uurtjes :eek: :maf:

snoopie
29-10-2004, 17:22
ejow inderdaad zoveel wil je uitgeven!! Ik trouw inschaalah maar 1 keer, dus waarom niet. Ik heb het er voor over.

supersoesje
29-10-2004, 17:29
Ik trouw inschaalah maar 1 keer, dus waarom niet. Ik heb het er voor over. Haaay mag ik op jou antwoord ingaan?? okie:D:D:D Ik denk er dus zo over, waneer je die ene dag ziet geef je 13.000 euro uit... Op zich niks mis mee als je het geld hebt waarom niet, ik wens je alle geluk van de wereld toe:nijn:Als je verder kijkt naar die dag kun je dat geld beter uitgeven aan inrichting van je huis, grote sadaka geven (geld), en sparen voor je kinderen en je kan zelfs met dat bedrag hele eiland huren of lekker op vakantie gaan, net wat je wilt Maar schatje, dat is mijn opvatting, ik zie om me heen iedereen heeft t moeilijk en als ik dan feest geef van max 8 uur dan zweet ik me kapot als ik jou bedragje zie :maf: Maar zoals je al aangaf, je krijgt veel kado.. Ik daarentegen zal ook veel kado krijgen maar als ik dat bedrag zelf moest uitgeven zou ik gene feest geven:hihi: Doei moppies.. ps: welke anasheed bedoelde meisje hierboven voor 200 euro:D??

snoopie
29-10-2004, 17:34
Haaay mag ik op jou antwoord ingaan?? okie:D:D:D Ik denk er dus zo over, waneer je die ene dag ziet geef je 13.000 euro uit... Op zich niks mis mee als je het geld hebt waarom niet, ik wens je alle geluk van de wereld toe:nijn:Als je verder kijkt naar die dag kun je dat geld beter uitgeven aan inrichting van je huis, grote sadaka geven (geld), en sparen voor je kinderen en je kan zelfs met dat bedrag hele eiland huren of lekker op vakantie gaan, net wat je wilt Maar schatje, dat is mijn opvatting, ik zie om me heen iedereen heeft t moeilijk en als ik dan feest geef van max 8 uur dan zweet ik me kapot als ik jou bedragje zie :maf: Maar zoals je al aangaf, je krijgt veel kado.. Ik daarentegen zal ook veel kado krijgen maar als ik dat bedrag zelf moest uitgeven zou ik gene feest geven:hihi: Doei moppies.. ps: welke anasheed bedoelde meisje hierboven voor 200 euro:D?? Hamdoelah geef ik elke maand sadaka aan sos kinderen. Wij hebben het er voor over. Het is niet zo dat ik na mijn bruiloft mezelf helemaal heb kaal geplukt, absoluut niet, moet er niet aan denken. Maar ik respecteer je mening. Dag meisie

Doumo3_el_3aiN
29-10-2004, 19:20

ik zelf als het goed is bruidsjurk: 250 euro + de stof die ik heb gekocht was zo een 100 euro + selhem Heb je de bruidsjurk laten maken? :nijn: :zwaai: DouMo3 :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3