Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben jij tussen de 16 en 45 jaar en van Marokaans komaf, klik dan even hier

Pagina's : [1] 2

StageNMD
29-10-2004, 12:58

Hoii alle marokko.nl bezoekers, Ben jij tussen de 16 en 45 jaar en van Marokkaans komaf en wonend in Zuid Holland? Dan heb ik jouw hulp nodig om deze enquete voor mij in te vullen. In mijn laatste jaar Mer loop ik stage voor 5 maanden en verricht ik een onderzoek naar de oorzaken van de lage betrokkenheid van de Nederlandse Marokkanen in Zuid Holland met betrekking op natuur, milieu en duurzaamheid. Wil je mij alstublieft daar bij helpen om een representatief mogelijk antwoord te krijgen en hierdoor mijn stageopdracht goed af te ronden. Alvast bedankt, Aarzel niet en klik hier http://www.studentenonderzoek.com/w....php?formID=113

Raihana
29-10-2004, 13:15
en "vern.eukt" zal je worden Kan jij ook normaal doen?

Atlasleeuw
29-10-2004, 13:18
Nou simpel: Het kan ze geen barst schelen.

Raihana
29-10-2004, 13:19
Hoii alle marokko.nl bezoekers, Ben jij tussen de 16 en 45 jaar en van Marokkaans komaf en wonend in Zuid Holland? Dan heb ik jouw hulp nodig om deze enquete voor mij in te vullen. In mijn laatste jaar Mer loop ik stage voor 5 maanden en verricht ik een onderzoek naar de oorzaken van de lage betrokkenheid van de Nederlandse Marokkanen in Zuid Holland met betrekking op natuur, milieu en duurzaamheid. Wil je mij alstublieft daar bij helpen om een representatief mogelijk antwoord te krijgen en hierdoor mijn stageopdracht goed af te ronden. Alvast bedankt, Aarzel niet en klik hier http://www.studentenonderzoek.com/w....php?formID=113 Je link doet het niet bij mij.

NorthStar
29-10-2004, 15:43

Hoii alle marokko.nl bezoekers, Ben jij tussen de 16 en 45 jaar en van Marokkaans komaf en wonend in Zuid Holland? Dan heb ik jouw hulp nodig om deze enquete voor mij in te vullen. In mijn laatste jaar Mer loop ik stage voor 5 maanden en verricht ik een onderzoek naar de oorzaken van de lage betrokkenheid van de Nederlandse Marokkanen in Zuid Holland met betrekking op natuur, milieu en duurzaamheid. Wil je mij alstublieft daar bij helpen om een representatief mogelijk antwoord te krijgen en hierdoor mijn stageopdracht goed af te ronden. Alvast bedankt, Aarzel niet en klik hier http://www.studentenonderzoek.com/w....php?formID=113 Komt goed jongen, ik zal het vanavond voor je invullen. Welke hogeschool in brabant? Ik ben namelijk voor dezelfde opleiding afgestudeerd op de Fontys in Eindhoven. Suc6

xxmaysarahxx
29-10-2004, 18:06
bij mij doet die link het ook niet,anders had ik je wel geholpen StageNMD groetjes maysarah

BARBARIAN
29-10-2004, 18:10
Hoii alle marokko.nl bezoekers, Ben jij tussen de 16 en 45 jaar en van Marokkaans komaf en wonend in Zuid Holland? Dan heb ik jouw hulp nodig om deze enquete voor mij in te vullen. In mijn laatste jaar Mer loop ik stage voor 5 maanden en verricht ik een onderzoek naar de oorzaken van de lage betrokkenheid van de Nederlandse Marokkanen in Zuid Holland met betrekking op natuur, milieu en duurzaamheid. Wil je mij alstublieft daar bij helpen om een representatief mogelijk antwoord te krijgen en hierdoor mijn stageopdracht goed af te ronden. Alvast bedankt, Aarzel niet en klik hier http://www.studentenonderzoek.com/w....php?formID=113 Kom ik op terug. Besaha straks allen en tot gauw insha ALLAH. Ma3a salama, barbarian.......

StageNMD
29-10-2004, 20:32
Nou simpel: Het kan ze geen barst schelen. Dat het ze geen barst kan schelen moet ook weer gekoppeld zijn aan een achterliggende gedachte en daar wil ik weer achterkomen.

StageNMD
29-10-2004, 20:36
Beste Raihana en maysarah , Het komt jammer genoeg bij meer mensen voor dat de link het niet doet. Is het misschien mogelijk dat ik de interview naar jullie mail stuur en dat jullie het dan kunnen beantwoorden? Als het teveel moeite is hoor ik het graag. Alvast bedankt voor het proberen groet,

StageNMD
01-11-2004, 16:08
Beste Marokko.nl bezoekers, De link werkt niet bij iedereen en daarom heb ik de vragenlijst hieronder weergegeven. Zouden jullie dit misschien aub kunnen invullen en opsturen naar STAGENMD@hotmail.com of je kan het ook in een pm sturen. Alvast bedankt voor jullie hulp Groet, Vragenlijst Woonplaats: Leeftijd: Geslacht: Werk/school: 1.Aan welke 2 begrippen denkt u bij het aspect natuur? • Beplantingen/landschap • dieren • vervuiling • recycling • anders, n.l…………. 2.Aan welke 2 begrippen denkt u bij het aspect milieu? • vervuiling • woonomgeving • klimaatverandering • recycling • anders, n.l…………. 3.Wat vindt u dat een duurzame oplossing kan zijn voor een leefbaar natuur en milieu? • Groene stroom • Beschermen en behouden van natuurgebieden • Plaatsvervangende producten ontwikkelen • iets anders…. 4.Via welke 2 informatiestromen ontvangt u informatie over natuur,milieu en duurzaamheid. • Folders • Brieven • Bijeenkomsten • Tv en radiospotjes • Tijdschriften • Internet • school • Ik ontvang geen informatie 5.Ziet u uw toekomst hier in Nederland? • Ja • Nee, waarom niet? 6.Wat is uw bijdrage aan het milieu, natuur en duurzaamheid? (omcirkel er minimaal 2) • Water/energie besparing • Schoon houden van buurt • Donaties • Recycling • Milieuvriendelijke producten gebruiken • Iets anders… 7.Bent u ooit lid geweest van een milieu/natuurorganisatie? • Ja • Nee(ga door met vraag 9) 8.Zo ja, van welke organisatie bent u lid /bent u lid geweest? • Greenpeace • WNF • Natuurmonumenten • Natuur en milieu Nederland • Anders, n.l…………………… 9.Zo nee, zou u lid willen worden van een natuur en milieu organisaties? • Ja • Nee, waarom niet? 10.Zou u aan activiteiten willen deelnemen die georganiseerd zijn door natuur en milieuorganisaties. • Ja • Nee, waarom niet? • Weet ik niet 11.Hoe zou u benaderd willen worden? • Telefonische contact • Informatiebrochure • Inlichtingen via verenigingen en stichtingen (b.v moskee) • Niet benaderd willen worden • Anders, n.l……………. 12.In welke mate denkt u dat de Nederlandse Marokkaan zich betrokken voelt tot het natuur, milieu en duurzaamheid in vergelijking met de Nederlander? • Meer • Minder, hoe komt dat? • gelijk 13.Is er volgens u een verschil in mate van betrokkenheid tussen de 2e en 3e generatie? • Ja • Nee( ga door met vraag 16) 14.Welke generatie is volgens u het meest betrokken bij natuur, milieu en duurzaamheid? • Tweede generatie • Derde generatie 15.Waar denkt u dat het verschil in betrokkenheid tussen de generaties aan ligt? • Scholing • Vriendenkring • Woonomgeving • Kennis • opvoeding • Anders, n.l………… Bedankttttttttttttttttttttttttttttt.

knorknor
01-11-2004, 16:50
Natuur? in Zuid holland? .... volgens mij beseffen marokkanen wat natuur is, en zien het plukje gras in het midden van een rontonde niet voor natuur aan.

LaMorena
01-11-2004, 17:32
Zolang de meeste marokkanen een dubbele nationaliteit hebben, zijn ze niet echt bij Nederland betrokken. Men kent geen liefde voor dit mooie land en heeft er geen historische band mee. En men wil die band ook niet hebben. In plaats daarvan koestert men een band met een land waar men nooit zal wonen. Hun intermenselijke band is met medemoslims in eigen en andere landen, niet met nederlanders. Dezelfde afschotting geldt voor de Nederlandse historie, grondgebied en cultuur. Dit verandert pas na volledig assimilatie. zooo alle Marokkanen liggen nu ook weer even op één hoop.

Rifo79
01-11-2004, 17:54
Zolang de meeste marokkanen een dubbele nationaliteit hebben, zijn ze niet echt bij Nederland betrokken. Men kent geen liefde voor dit mooie land en heeft er geen historische band mee. En men wil die band ook niet hebben. In plaats daarvan koestert men een band met een land waar men nooit zal wonen. Hun intermenselijke band is met medemoslims in eigen en andere landen, niet met nederlanders. Dezelfde afschotting geldt voor de Nederlandse historie, grondgebied en cultuur. Dit verandert pas na volledig assimilatie. Laat me niet lachen alsof de nederlanders een historische band met hun eigen land hebben. Ze kenne niet eens hun eigen geschiedenis, want hoe kanje als nederlander pimmetje als de grootste nederlander kiezen terwijl de nederlandse gesciedenis zoveel meer belangerijkers heeft gemaakt????????????

LaMorena
01-11-2004, 17:56
Laat me niet lachen alsof de nederlanders een historische band met hun eigen land hebben. Ze kenne niet eens hun eigen geschiedenis, want hoe kanje als nederlander pimmetje als de grootste nederlander kiezen terwijl de nederlandse gesciedenis zoveel meer belangerijkers heeft gemaakt???????????? Nou inderdaad Rifo. Je hebt echt gelijk. Hoe kunnen ze die man nou in Godsnaam tot grootste Nederlander kiezen?? Hoe dom kun je zijn?? Zo'n relnicht!

BARBARIAN
01-11-2004, 20:25

Zolang de meeste marokkanen een dubbele nationaliteit hebben, zijn ze niet echt bij Nederland betrokken. Men kent geen liefde voor dit mooie land en heeft er geen historische band mee. En men wil die band ook niet hebben. In plaats daarvan koestert men een band met een land waar men nooit zal wonen. Hun intermenselijke band is met medemoslims in eigen en andere landen, niet met nederlanders. Dezelfde afschotting geldt voor de Nederlandse historie, grondgebied en cultuur. Dit verandert pas na volledig assimilatie. Waar heb jij het in godsnaam over domme muts? Net zoals de Nederlanders integreerden in Suriname, Indonesie en de Antillen zeker? Of heb jij een selectieve opleiding genoten m.b.t. de Nederlandse historie? Heb jij de costas wel eens gezien? Waar een broodje bal beter wordt bereid dan hier in Nederland zelf. Weet je wat jij moet doen? Re-integreren. Jij hebt teveel naar kale pimmetje geluisterd.... Mensen verlangen terug naar hun eigen land omdat ze afzijdig worden gehouden door mensen (alhoewel mensen) zoals jij! Assimileren? Naar tokkie-normen-en-waarden van jou zeker? Are you Tokkie to me, Barbarian.......

Pagina's : [1] 2