Bekijk originele versie : LoverboySssss.....
00karima00
06-01-2003, 19:57
GhellowSs menseuh...
Als ik naar huis toe loop wordt ik heel vaak door loverboys gevolgd met hun BMW's of hun mercedessen.
Ik ben nie bang voor ze af en toe maar ik heb veel verhalen gehoord by meiden da t nie ophield met volgen.
Ze gaan af op meiden die kwetsbaar zijn en als ik over straat loop kijk ik ook heel kwetsbaar zegt men :(
Maar ik hoop dat iemand my kan helpen
(Dit zijn geen jongens van 18 jaar nee t zijn echt mannen van 24!!!!)
anyWayZZz..gotta goooo
See ya miss ya love ya
P.s reageeeer en help my!!!!
Onslaught
06-01-2003, 19:59
help
hoezo
help wat voor hulp heb je nodig slaan of???????? afmaken
00karima00
06-01-2003, 20:00
neeyZZz...wat moet ik doen hoe moet ik reageren!!!!!!
Drugsdealer
06-01-2003, 20:02
Ik heb een raketwerper voor je in de aanbieding:
2 raketwerpers halen 1,5 betalen!
Onslaught
06-01-2003, 20:02
ja wat denk je zelf,
reageeeer niet zo simpel zeg nee tegen hem en jezelf klaaaaaar,
hoezo hulp gekkie,
is toch simpel neeeee is neeeeeeeeee:kwaad:
oke, en wejowwwwwwww als je een keer praat met hem boem hij blijf plakken en dan heb je zware pecht dus neeeeeee is neeeeeee
en als je iemand zoek, dan zoek slim niet dom:D
ewaaa ja .....gewoon als ze een keertje naar je lachen...steek dan heel vriendelijk glimlachent je middelvinger op :engel:
=emsoem=
Rabattia
06-01-2003, 20:03
Meid, je mag er dan wel 'kwetsbaar' uitzien, maar ik durf te wedden dat je wel van je af kan praten!!
Voel je vooral niet geintimideerd door die gozers, zolang t bij volgen blijft althans. Kan me goed voorstellen dat je je er ongemakkelijk bij voelt, werp gewoon s een boze blik richting ze...Laat merken dat je er niet van gediend bent, of nog beter, diss ze gewoon. Loop gewoon door en doe of ze niet bestaan (als ze bv aandacht proberen te trekken), neem aan dat ze dan kappen!?!?
Anywayzzz, good luck
loubna170
06-01-2003, 20:03
je moet ze gewoon negeren dan houden ze zelf wel op en je moet vooral niet bang overkomen
00karima00
06-01-2003, 20:04
Ik denk ook voor optie 2 Samorra das beter
Neverrr optie 1 hahahah i m still a lady hahahha see yaaaaaaaa
T-ManiaC
06-01-2003, 20:04
Origineel gepost door Drugsdealer
Ik heb een raketwerper voor je in de aanbieding:
2 raketwerpers halen 1,5 betalen!
:lol: :lol:
He mensen aangezien msn het niet doet, ga ik lekker lord of the rings kijken. Hij ligt hier al een tijdje. Ciao
Je moet gewoon moeilijk , boos, gek, kijken en niet meer hulpeloos dan doen ze niets meer en als ze iets willen dan dan moet je zo staan :
http://www.gamegen.com/fightgen/characters/ryu-big-intro-gif.gif
Ze worden dan standaard bang:D
00karima00
06-01-2003, 20:14
hahahha oke dang ik zal zo staan en da eerste da beste die op mah afstapt klap ik gelijk!!!!!!
oja en voor ontslaugt het is makkelijker gezegd dang gedaan hoor als vrouwen zegge nee!!! zegge da yongens altijd " je bedoelt ja geef t maar toe schatje"
Onslaught
06-01-2003, 20:15
Origineel gepost door 00karima00
hahahha oke dang ik zal zo staan en da eerste da beste die op mah afstapt klap ik gelijk!!!!!!
oja en voor ontslaugt het is makkelijker gezegd dang gedaan hoor als vrouwen zegge nee!!! zegge da yongens altijd " je bedoelt ja geef t maar toe schatje"
ja dan is het jouw schuld zo simpel
iemand die niet nee begrijp is intimidatie meid
zoals met verkrachting nee is neeee snap je
kijk als je met hem praat geef je hem hoop, dan maak je hem sterk dus maar ja
00karima00
06-01-2003, 20:18
oke dang dan is t mij schuld zooooo yij hebt veeeel ervaring yonge nou nou nou
TilburGg is iets heeeel anders dang waar yij vandaan komt denk ik....
oujdia20
06-01-2003, 20:19
gewoon doorlopen en niets van aantrekken!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.