Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Immigratie naar Canada of Australie

The_MoCro_JoB
29-10-2004, 06:34

het lijkt er steeds op dat Kikkerlandje Failliet is aan het gaan en daarom zit ik de laatste tijd sterk te overwegen om naar Canada of Australie te immigreren om mijn geluk maar 's daar te beproeven! wat denken jullie hiervan? :D ja ik weet dat jullie me gaan missen dus jullie mogen ook mee :o

miss_chaimae
31-10-2004, 02:17
Ik ga met je mee als je een ander land kiest :hihi: Vanwaar die landen :maf: Chaimae..

djdada_beldia
31-10-2004, 02:19
er zitten inmiddels veeeeeeeeeeeel marokkanen in canada :D kzit er ook over na te denken alleen................ canada beetje koud he :maf2:

The_MoCro_JoB
31-10-2004, 05:31
Ik ga met je mee als je een ander land kiest :hihi: Vanwaar die landen :maf: Chaimae.. komt het door je eerste onbereikbare liefde dat je mee wilt? :D die landen verdienen op dit moment mijn voorkeur en ik moet me nog een beetje orienteren...

The_MoCro_JoB
31-10-2004, 05:34

er zitten inmiddels veeeeeeeeeeeel marokkanen in canada :D kzit er ook over na te denken alleen................ canada beetje koud he :maf2: ja vooral in Montreal nou koud is het in de winter wel ja maar ook dat verschilt van deel tot deel canada is niet te vergelijken met kikkerlandje, het is een enorm land! en blijf jij maar in je kippenhok totdat je haan langs komt :D

miss_chaimae
02-11-2004, 17:00
komt het door je eerste onbereikbare liefde dat je mee wilt? :D die landen verdienen op dit moment mijn voorkeur en ik moet me nog een beetje orienteren... :ergleuk:.. Is niet waargebeurd, en mn eerste liefde moet nog komen :maf: Veel verhuis plezier..Laat je wat van je horen :hihi: Chaimae..

djdada_beldia
02-11-2004, 22:01
ja vooral in Montreal nou koud is het in de winter wel ja maar ook dat verschilt van deel tot deel canada is niet te vergelijken met kikkerlandje, het is een enorm land! en blijf jij maar in je kippenhok totdat je haan langs komt :D waarom pas wachten op een haan ik wil nuhuuu vooral NUUUUUU!!! :kwaad:

Bachelorette
03-11-2004, 06:56
het is emigreren :) ga naar Zimbabwe..

Zoughbia
04-11-2004, 21:10
Ook Amerika begint steeds voller te raken met Marokkanen.