Bekijk originele versie : vreemdgaan
He allemaal,
Stel je voor! je bent wat jaren gelukkig getrouwd, je hebt alles in je partner gevonden en op een dag ondek je dat hij/ zij een andere liefde heeft naast jou :eek:
Wat zou je doen :confused
He allemaal,
Stel je voor! je bent wat jaren gelukkig getrouwd, je hebt alles in je partner gevonden en op een dag ondek je dat hij/ zij een andere liefde heeft naast jou :eek:
éénmaal, andermaal, daar is de deur zoetebolleke.
Indien je vreemdgaan toelaat ben je als vrouw/man verloren.
Gegroet,
He allemaal,
... me realiseren dat "ware liefde" ook maar een versinsel is waar we ons maar wat graag aan vastklampen - maar als er eentje het spel niet meer meespeelt glipt het als los zand door onze vingers...
amira_nador
29-10-2004, 16:57
als je het een keer toelaat, dan slaan ze de volgende keer weer hun slag
dus een ding: dumpen!!!!!!!!!!!
Cicatrice
29-10-2004, 17:45
priester bellen om een excorsisme te gaan doen bij hem, om vreemd te gaan terwijl je met moi getrouwd bent dan moet je wel bezeten zijn of niet in orde: anders doe je dat niet :D
yasmina86
31-10-2004, 09:04
dumpen die boel want dan is het geen echte liefde die we hadden en ik hoef geeen"' nee het was echt niet de bedoeling want ik hou echt alleen van jou"' ik schop hem de duur uit
He allemaal,
Haar inschrijven bij de Toneelacademie.
Want zeg eens eerlijk, je moet wel talent hebben in acteren als je je partner voor JAREN het gevoel kan geven dat je "gelukkig" getrouwd bent :D
Terwijl je ernaast vrolijk bijwipt :D
Tjah, praten en nog eens praten. Als ie dr bijblijft ga je een einde aan het verhaal maken..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.