Bekijk originele versie : Zieke Palestijnse leider: Yasser Arafat.
Lady_Cazawia
28-10-2004, 21:34
Arafat voor behandeling naar Parijs
28 oktober 2004, 20:43:02
PARIJS/RAMALLAH (ANP) - De zieke Palestijnse leider Yasser Arafat zal zo snel mogelijk in Parijs een medische behandeling ondergaan. Dat heeft een woordvoerder van het Elysée, het presidentieel paleis van Frankrijk, donderdagavond bevestigd.
Zegsman Jérôme Bonnafont van het Elysée zei dat Frankrijk Arafat ontvangt op verzoek van de Palestijnse Autoriteit. Parijs stuurt een vliegtuig om de Palestijnse leider op te halen. De mededeling uit Parijs kwam kort na de aankomst in Ramallah van Arafats vrouw Suha, die in Frankrijk woont, sinds de opstand in de Palestijnse gebieden in 2000 begon.
De gezondheidstoestand van Arafat verslechterde woensdagavond plotseling sterk. In allerijl werden toen drie artsen naar zijn hoofdkwartier in Ramallah gebracht. Donderdag onderzochten nog meer artsen hem. Volgens een van hen heeft Arafat ,,problemen met zijn bloed'', die nader onderzoek en behandeling in het buitenland noodzakelijk maken. Volgens Israëlische media heeft Arafat waarschijnlijk leukemie.
Behandeling
Israël liet donderdag weten dat Arafat zich niet alleen mag laten behandelen waar hij wil, maar dat hij daarna ook mag terugkeren naar Ramallah. De afgelopen bijna drie jaar zat Arafat vast in zijn hoofdkwartier op de Westelijke Jordaanoever. Israël had hem herhaaldelijk te verstaan te geven dat hij dat wel kon verlaten, maar dat hij geen toestemming zou krijgen terug te keren.
De vrees bestaat dat de dood van Arafat tot chaos in de bezette Gazastrook en Westelijke Jordaanoever leidt. Naar aanleiding van de berichten over de slechte gezondheid van de leider waren de Palestijnse veiligheidstroepen woensdagavond al in hoogste staat van paraatheid gebracht. Ook het Israëlische leger bereidt zich voor op de mogelijke dood van Arafat en vreest onlusten in de Palestijnse gebieden.
Allahie Sheffie
khoop dat ie Insha'allah snel weer beter word. Hij verdient dit helemaal niet.
Am.Patriot
28-10-2004, 21:54
Als hij sterft valt heel "Palestina" uit elkaar.
De Joden zouden zelf geen werk meer hebben, want er bestaat zoveel onenigheid tussen de Palestijnen zelf dat er gewoon een burgeroorlog uitbreekt denk ik.
Al is en blijft Yassr Arrafat naar mijn mening wel een terrorist. En zou ik niet balen moest de man morgen dood zijn.
Lady_Cazawia
28-10-2004, 22:24
Als hij sterft valt heel "Palestina" uit elkaar.
De Joden zouden zelf geen werk meer hebben, want er bestaat zoveel onenigheid tussen de Palestijnen zelf dat er gewoon een burgeroorlog uitbreekt denk ik.
Al is en blijft Yassr Arrafat naar mijn mening wel een terrorist. En zou ik niet balen moest de man morgen dood zijn.
Iedereen met een arabische achtergrond is tegenwoordig in jullie ogen een terrorist. IK OOK....:eek:....snel wegwezen joh, voordat je beeldscherm ontploft in je gezicht...:eek:
....:rolleyes:
Jullie weten verdomd goed dat Bush de grootste terrorist is. Het enige verschil is dat hij mensen daarvoor heeft die dat werkje voor hem klaar regelen en de mensen in Palestina doen dat zelf om zichzelf te verdedigen en voor hun rechten en vrijheid op te komen.....Met alle respect hiervoor.
En by the way ik zou ook niet balen moest de man morgen dood zijn. Hij zal het insha'allah in het hiernamaals veel beter hebben....hij is een goede moslim man in hart en nieren en komt voor zijn volk op....kan ik niet zeggen van Bush !!....Vraag maar aan de bevolking van Bush zelf zou ik zeggen, zij kunnen je meer vertellen over hoe achterlijk, achterbaks, scheinheilig en *idiJood* hij is. En dan kom jij een klein frutselmenneke mij vertellen dat arafat een terrorist is..haha laat me niet lachen, zijn eigen volk staat niet eens achter Bush en dan komt zo'n frutseltje met een grote bek tegen mij praten over arrafat.
Houd jij je maar lekker bezig met jullie eigen ellende hier in NL. En kom niet praten over zaken waar je geen verstand van hebt. Ga eerst eens maar het begrip "terreur" eens opzoeken, en kom dan praten met mij.
Am.Patriot
28-10-2004, 22:29
Iedereen met een arabische achtergrond is tegenwoordig in jullie ogen een terrorist. IK OOK....:eek:....snel wegwezen joh, voordat je beeldscherm ontploft in je gezicht...:eek:
....:rolleyes:
Jullie weten verdomd goed dat Bush de grootste terrorist is. Het enige verschil is dat hij mensen daarvoor heeft die dat werkje voor hem klaar regelen en de mensen in Palestina doen dat zelf om zichzelf te verdedigen en voor hun rechten en vrijheid op te komen.....Met alle respect hiervoor.
En by the way ik zou ook niet balen moest de man morgen dood zijn. Hij zal het insha'allah in het hiernamaals veel beter hebben....hij is een goede moslim man in hart en nieren en komt voor zijn volk op....kan ik niet zeggen van Bush !!....Vraag maar aan de bevolking van Bush zelf zou ik zeggen, zij kunnen je meer vertellen over hoe achterlijk, achterbaks, scheinheilig en *idiJood* hij is. En dan kom jij een klein frutselmenneke mij vertellen dat arafat een terrorist is..haha laat me niet lachen, zijn eigen volk staat niet eens achter Bush en dan komt zo'n frutseltje met een grote bek tegen mij praten over arrafat.
Houd jij je maar lekker bezig met jullie eigen ellende hier in NL. En kom niet praten over zaken waar je geen verstand van hebt. Ga eerst eens maar het begrip "terreur" eens opzoeken, en kom dan praten met mij.
Jij bent waarschijnlijk gewoon zo iemand die over straat loopt helemaal in een gordijn gewikkelt. Ik zal mij hier bezig houden houd jij je daar bezig en vertrek dan ook opeens naar daar. Dan zijn we hier al van jou rotte houding vanaf die hier in deze Westerse maatschapij niet thuishoort.
Ik denk dat je zelf niet veel van je eigen achtergrond kent, Arafat is trouwens leider geweest en is dat nog altijd van de al aqsa brigade. Hij heeft trouwens ook deelgenomen aan vliegtuigkapingen maarja zoals je zegt hij is geen terrorist. Ik zeg altijd: weet waarover je praat of hou gewoon die grote bek van je.
Lady_Cazawia
28-10-2004, 22:37
Ik zeg altijd: weet waarover je praat of hou gewoon die grote bek van je.
Heel goed van je Jongeman.
en je tijd die gaaaaaaattttttt .................... ????!!
...nu in !!
:zwaai:
Am.Patriot
28-10-2004, 22:40
Heel goed van je Jongeman.
en je tijd die gaaaaaaattttttt .................... ????!!
...nu in !!
:zwaai:
Kan je niets zinnigers antwoorden. Het is duidelijk dat je hier gewoon wat bent om wat ambras te zoeken en door jou houding de Islam in het algemeen te verzieken. Trouwens mag jij wel nog altijd zo'n aggresieve houding aannamen tijdens de Ramadan.
Lady_Cazawia
30-10-2004, 02:19
Kan je niets zinnigers antwoorden. Het is duidelijk dat je hier gewoon wat bent om wat ambras te zoeken en door jou houding de Islam in het algemeen te verzieken. Trouwens mag jij wel nog altijd zo'n aggresieve houding aannamen tijdens de Ramadan.
Trouwens kheb jou eigenlijk helemaal nix gevraagd snotneus. Kheb hier alleen een artikeltje gekopieërd om de mensen ervan op de hoogte te houden hoe het met de situatie nu is van Yasser Arrafat. Ik hoef van jou niet te weten dat hij in jou ogen een terrorist is en dat je niet zal balen mocht de man morgen dood zijn.
Daarover wil ik met je in discussie gaan in een andere topic die daarvoor bestemd is. Kzal je dan eens laten zien wie terroristen zijn, en wat Terreur eigenlijk betekend en waarom terreur soms nodig is. Je hebt alleen veel Bla praatjes in je mond, omdat je alleen het nieuws volgt die je wilt volgen, en alleen dingen hoort die je wilt horen op het nieuws. De hele verrotte media van jullie hier heeft jullie hersens "gebrainwashed". Ik heb echt medelijden met zulke mensen als jij.....jullie proberen over dingen mee te praten waar jullie helemaal nix over weten.
en nu oprotten van mijn topic.....mocht je toch verder met mij in discussie hierover willen gaan, gelieve een pm te sturen.
Toedeloe...:zwaai:
ElAlamein
30-10-2004, 03:12
Vind jij ook niet, LC, dat de leider van het verzet van Polisario ook opkomt voor zijn volk, en grondgebied,dat lijdt onder Marokkaanse bezetting, en terreur?
De splinter zien bij de ander, maar de balk in eigen oog( en achtertuin) vergeten.
Palestijns_Girl
30-10-2004, 12:29
Insha-Allah komt het wel goed met hem.. :)
Hij is wel goed.. Alleen hij kan wel wat beter voor z'n eigen volk opkomen..
Maar dit verdient hij ook niet..
Pleeborstel
30-10-2004, 14:04
Wat maakt het voor ons uit of hij doodgaat of niet? De Palestijnen worden er niet beter van. Hij zit daar maar en niemand steunt hem, NIEMAND. Geen een Arabisch land gewoon omdat ze bang zijn voor Amerika en Israel...Sharon gaat toch wel zijn gang en als Arafat komt te overlijden dan heeft hij nog een reden om hard op te treden in de Palestijnse gebieden onder het mom van ér is nu totale chaos en er moet orde komen'. Echt, de situatie is treurig daar...Maar ja, ik kan er niks aan doen en het maakt voor de mensen hier bitter weinig uit of hij doodgaat of niet want zolang de VS Israel steunen komt er nooit vrede daar wie er ook zit :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.